Alpha and Omega Wall

laat de 361-370 zien van de 21037

big smile
nicker11500 zei …
Quote of the day: "America will never be destroyed from the outside. If we falter and lose our freedoms, it will be because we destroyed ourselves." Abraham lincoln geplaatst een jaar geleden
TimberHumphrey zei …
just uploaded the Ted 2 red band trailer. hope i don't get another copyright strike, of my channel's going down if i do geplaatst een jaar geleden
HumphreyWolfMan commentaar gegeven…
I would suggest being carful. If u have only have one last strike left, then yes u might get suspended.. For safety, I suggest not uploading trailers, commericials, etc for a while if u want your account up still. :/ Copyright sucks I know. XD een jaar geleden
crying
JettTheWolf696 zei …
I miss Mojo and Alpha club. This place isn't the same without them. geplaatst een jaar geleden
HumphreyWolfMan commentaar gegeven…
I deeply and depressly believe in chances for those who can try again. Like u know, I wish Fanpop had a much better system, filled with warnings if people act bad, temp bans, etc. Either way, I wish fanpop can allow anyone to give a seconde chance door some working deal.. I was planning to make an artikel as feedback for that, but I am afraid too. - Also for Alpha, I think that person's account is still here. ;) een jaar geleden
JettTheWolf696 commentaar gegeven…
I'm sorry for your loss. At least they caught them though. een jaar geleden
HumphreyWolfMan commentaar gegeven…
From what I heard, I thought it was just one guy who's done that horrible thing? I'm sorry for the loss too.. een jaar geleden
ShadowCodeX17 zei …
look I'm watching the dudes review on Alpha Omega 3 and I find it funny because he's bitching about Fleet name and I'm like it's worse than stinky and runt and stinky and runt. please reviews are actually kind of enjoyable to watch even if I don't entirely agree with them geplaatst een jaar geleden
ShadowCodeX17 commentaar gegeven…
I just don't see how he isn't bitching about the names stinky and runt XD LOL een jaar geleden
JettTheWolf696 commentaar gegeven…
I agree. I think Stinky should have been named Smokey like in the european version, and Runt sounds like a Dakota to me een jaar geleden
HumphreyWolfMan commentaar gegeven…
I like the name 'Fleet', I don't know why that guy complains about it, (I looked up the name, some navy?). And I agree with Jett with 'Stinky'. Smokey sounds much better! XD een jaar geleden
OmegaKing commentaar gegeven…
runt named such cuase he is a runt........stinky 'm guessing named after his amazing sense of smell of cuase he smells.......fleet most likely named to reflect the adjative fleet of foot representing quick running speed which most likly translate into fleet named cuase he is a very good runner een jaar geleden
big smile
nicker11500 zei …
Quote of the day: "All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them." - Walt Disney geplaatst een jaar geleden
JettTheWolf696 zei …
I'm gonna be just honest here. What is up with some of u and your obsession with this Bobsheaux person? I haven't seen him really, but I'm guessing he dislikes the sequels? If u guys are so offended door his reviews, just don't watch them. Plain and simple. If he's watched it enough to give a decent opinion and points about what could have been done better, he has every right to express his opinion. Thats why critics do. Again, if u get offended door his reviews, just don't watch them. geplaatst een jaar geleden
JettTheWolf696 commentaar gegeven…
Just a thought. I've been noticing several users flip their shit about him over the past few months, so I thought I would ask. een jaar geleden
RadLilly commentaar gegeven…
I'm assuming it's this video. link een jaar geleden
HumphreyWolfMan commentaar gegeven…
Yeah personality if I disagree with that bob guy for example, I could commentaar nicely about my disagreement, but I wouldn't threat him. XD - Yeah he does make some, like for the name of a mountain, the jumping over, and maybe the title. The only thing I do not agree is the 'ignorance of Christmas' and 'tree climbing' so far since I loved how they knew Chistmas. - Sorry for making a huge comment. XD een jaar geleden
AlphawolfAlisha zei …
hallo guys anyone wanna talk? if so then send me a message im up for some rp! geplaatst een jaar geleden
skyrim2244 zei …
What's the chatzy link geplaatst een jaar geleden
Wolf_Tamer commentaar gegeven…
linkYou're welcome! een jaar geleden
Slydog900 zei …
hello everyone any news? geplaatst een jaar geleden
Wolfire14 commentaar gegeven…
Five nights at Freddy 4 is confirmed een jaar geleden
pabloescaval commentaar gegeven…
Ugh... It hasn't even been a jaar since the first game. een jaar geleden
JettTheWolf696 commentaar gegeven…
I was the king of mario kart as a kid. Truth be told, I'm not that interested in the newer mario kart titles, I wasn't a fan of them adding new vehicles and other things. I liked the first three mario karts - Super, 64, and Double Dash, but to me that franchise went down heuvel after that. een jaar geleden
Wolfire14 zei …
Five nights at Freddy 4 is confirmed geplaatst een jaar geleden
big smile
nicker11500 zei …
Quote of the day: "Work hard for what u want because it won't come to u without a fight. u have to be strong and courageous and know that u can do anything u put your mind to. If somebody puts u down of criticizes you, just keep on believing in yourself and turn it into something positive." - Leah LaBelle geplaatst een jaar geleden
GANGSTA-BoSS zei …
Hi there :D geplaatst een jaar geleden
Garth115 zei …
Give somebody a hug today! geplaatst een jaar geleden
LoneOmega commentaar gegeven…
SURE ! :D *hugs u * een jaar geleden
nicker11500 commentaar gegeven…
GROUP HUG :^D *hugs both at same time* een jaar geleden
Garth115 commentaar gegeven…
Y'all are great! een jaar geleden
sad
AlphawolfAlisha zei …
hallo guys I made a club but it needs something I need help! our club is called.. Alisha and shadow I really do need some help with it i'm not very good making one. geplaatst een jaar geleden
smile
AlphawolfAlisha zei …
Well I just geplaatst my story so please read and commentaar and like it thank you! geplaatst een jaar geleden
pablopj commentaar gegeven…
i will tomorrow I got to go, it be nice meeting u and getting to know you, haven't been on this club for a long while, anyway, bye een jaar geleden
AlphawolfAlisha commentaar gegeven…
ok um bye een jaar geleden
pablopj zei …
Hello anyone out there that I know of knew geplaatst een jaar geleden
pablopj commentaar gegeven…
hello to those that i don't aswell een jaar geleden
Wolfire14 commentaar gegeven…
Oh ok bye een jaar geleden
nicker11500 commentaar gegeven…
Hello, and Yeah Fanpop finally put in some athority to this club. :^P een jaar geleden
ShadowCodeX17 zei …
I just found out that the beatles has the most non 1's ! And still do today! geplaatst een jaar geleden
ClaireDawnWolf commentaar gegeven…
Cool een jaar geleden
big smile
RadLilly zei …
Is it weird that this club is like my home pagina on Fanpop? ._. xDD geplaatst een jaar geleden
ClaireDawnWolf commentaar gegeven…
Nope! :p een jaar geleden
ShadowCodeX17 commentaar gegeven…
Ikr? I feel the same! lol . een jaar geleden
nicker11500 commentaar gegeven…
Nah, this kinda was myself for past few years x^P een jaar geleden
big smile
nicker11500 zei …
Quote of the day: "Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford geplaatst een jaar geleden
Alpha-dixus zei …
hi geplaatst een jaar geleden
laugh
AlphawolfAlisha zei …
u guys should read this.....Humphrey the stand up wolf vol.1 it is so funny I can't stop laughing XD geplaatst een jaar geleden
shadow353 commentaar gegeven…
make a club we can talk on een jaar geleden
AlphawolfAlisha commentaar gegeven…
well i have made a club and yes we can talk there een jaar geleden
shadow353 commentaar gegeven…
nice babe een jaar geleden
AlphawolfAlisha commentaar gegeven…
i did it for u een jaar geleden
meh
shadow-omega zei …
hallo guys long time no see, the delta is bk from....doing nothing...... geplaatst een jaar geleden
Wolf_Tamer commentaar gegeven…
Um... What? een jaar geleden
shadow-omega commentaar gegeven…
appel, apple een jaar geleden
AlphawolfAlisha commentaar gegeven…
i miss u bud een jaar geleden
Alpha-dixus zei …
gtg geplaatst een jaar geleden
Alpha-dixus zei …
murr geplaatst een jaar geleden
pabloescaval zei …
Seems like there's some new people. Spooky, if u ask me. Anyways, I'm back. How is everyone? geplaatst een jaar geleden
nicker11500 commentaar gegeven…
Good, you? een jaar geleden
Alpha-dixus zei …
hallo new group for alpha and omega https://groups.google.com/d/forum/alphaandomegafangroup geplaatst een jaar geleden
RadLilly zei …
If any of u want, u can kom bij the Alpha and Omega Fansite on Spruz.

link It's pretty active and I'm on there almost everyday. ^^ geplaatst een jaar geleden
Alpha-dixus commentaar gegeven…
wont let me on een jaar geleden
RadLilly commentaar gegeven…
I have no idea. When I first joined, I didn't had to wait for administrator approval. But I joined last jaar in July, so things have changed a tiny bit. een jaar geleden
Alpha-dixus commentaar gegeven…
still nothing een jaar geleden
big smile
nicker11500 zei …
Quote of the day: "Observe good faith and justice toward all nations. Cultivate peace and harmony with all." - George Washington geplaatst een jaar geleden
Alpha-dixus zei …
hallo geplaatst een jaar geleden
skyrim2244 zei …
Good Morning geplaatst een jaar geleden
Alpha-dixus commentaar gegeven…
hallo een jaar geleden
AlphawolfAlisha commentaar gegeven…
good morning to u too! een jaar geleden
Alpha-dixus zei …
... geplaatst een jaar geleden
ben15delas commentaar gegeven…
I know right? een jaar geleden
cloudy
bossyalpha zei …
"Never give up trust your instincts" James Mccloud from ster vos, fox 64 geplaatst een jaar geleden
Alpha-dixus zei …
hallo geplaatst een jaar geleden
smile
AlphawolfAlisha zei …
Hi guys I had just made my third part of life of Kashuru so please commentaar and like it thank you! geplaatst een jaar geleden
Slydog900 zei …
hallo guys did u see my goud claws? some how I can't find them. geplaatst een jaar geleden
ben15delas commentaar gegeven…
I have silver claws is that close enough? een jaar geleden
LorMel commentaar gegeven…
lolz een jaar geleden
Slydog900 commentaar gegeven…
meh een jaar geleden
shadow353 zei …
Any one here that can help me find a mate???? geplaatst een jaar geleden
Slydog900 commentaar gegeven…
ha i used to find anyone a mate but my days are over sorry! but good luck finding one een jaar geleden
AlphawolfAlisha commentaar gegeven…
hmmm sexy*giggles* maybe i will help u if u don't mind me*my rubs on you* oh silly tail likes u een jaar geleden
shadow353 commentaar gegeven…
o silly tail huh een jaar geleden
shadow353 commentaar gegeven…
I don't mind een jaar geleden
skyrim2244 zei …
What's the chatzy link guys? geplaatst een jaar geleden
big smile
nicker11500 zei …
Quote of the day: " The best way to cheer yourself up is to try to cheer somebody else up. " - Mark Twain geplaatst een jaar geleden
Alpha-dixus zei …
Hello everyone, how is everyone? geplaatst een jaar geleden
Alpha-dixus commentaar gegeven…
.... een jaar geleden
Alpha-dixus zei …
bored geplaatst een jaar geleden
Alpha-dixus commentaar gegeven…
well, empty again een jaar geleden
ben15delas commentaar gegeven…
It's always empty. een jaar geleden
TimberHumphrey zei …
just found out my TV has Discovery Kids and i'm not in Mexico o.O weird geplaatst een jaar geleden
dreski commentaar gegeven…
Lol same here een jaar geleden
ben15delas commentaar gegeven…
nice. een jaar geleden
Alpha-dixus zei …
.... geplaatst een jaar geleden
ClaireDawnWolf commentaar gegeven…
Hello :) een jaar geleden
Alpha-dixus commentaar gegeven…
hallo een jaar geleden
ClaireDawnWolf commentaar gegeven…
That's nice een jaar geleden
bossyalpha zei …
Who runs alpha and omega club now? geplaatst een jaar geleden
skyrim2244 commentaar gegeven…
don't know een jaar geleden
JettTheWolf696 commentaar gegeven…
fanpop admins. een jaar geleden
nicker11500 commentaar gegeven…
quiet* een jaar geleden
big smile
nicker11500 zei …
Quote of the dag (or night...) : " I hated every minuut of training, but I said, 'Don't quit. Suffer now and live the rest of your life as a champion.' " - Muhammad Ali geplaatst een jaar geleden
TimberHumphrey zei …
at the scene in A&O 4 when kate leads daria to her old pack, there are only 2 of 3 female wolves. is it just me of does the movie kinda imply that they're used for breeding? i don't know, Lois and 2 others seem to be the only girls in the pack geplaatst een jaar geleden
JettTheWolf696 commentaar gegeven…
Wouldn't be surprised because the head wolf is kind of a darwinist with the whole survival of the fittest. He's pretty similar to King in a lot of ways. een jaar geleden
OmegaKing commentaar gegeven…
1 that is king......2 i believe that there are only 3 males the big group was all females...... een jaar geleden
ClaireDawnWolf commentaar gegeven…
No it's not king, he looks sounds different. Plus he would have tried to kill Humphrey and runt and kate on site so yea een jaar geleden
OmegaKing commentaar gegeven…
he is called king in the creds een jaar geleden
HumphreyWolfMan zei …
A thing I wish to happen: News: "Rare from Microsoft has retired, came back to Nintendo, contacted Crest, and is making an Alpha and Omega video game with Grant Kirkhope music. geplaatst een jaar geleden
JettTheWolf696 commentaar gegeven…
u know there is an alpha and omega video game, right? It kinda flew under the radar because it wasn't really good from what I heard. een jaar geleden
RadLilly commentaar gegeven…
I have the DS game for it. It wasn't good at all. .-. een jaar geleden
TimberHumphrey commentaar gegeven…
what i wanna see: Five Nights at Freddy's and Alpha and Omega combined een jaar geleden
Slydog900 zei …
hello guys i love u all.... how is everyone? geplaatst een jaar geleden
LorMel commentaar gegeven…
fine, you? een jaar geleden
JettTheWolf696 zei …
Sorry if I seem a bit crabby today guys. I'm pissed off/stressed. I'm gonna log off for today just so I can calm down. geplaatst een jaar geleden
shadow353 zei …
The mix tape's got a little Hank, little Drake
A little something bumping, thump, thumping on the wheel ride
The mix in our drink's a little stronger than u think
So get a grip, take a sip of that feel right
The truck's jacked up, flat bills flipped back
Yeah u can find us where the party's at geplaatst een jaar geleden
shadow353 commentaar gegeven…
This is how we roll We hanging round singing out everything on the radio We light it up with our hands up This is how we roll And this is how we do We're burning down the night shooting bullets at the moon baby This is how we roll Yeah baby this is how we roll We rollin' into town With nothing else to do we take another lap around Yeah holla at your boy if u need a ride If u roll with me yeah u know we rollin' high Up on and thirty seven needles, windows tinted hard to see though How fresh my baby is in the shotgun zitplaats, stoel oh Them kisses are for me though, automatic like a free throw This life I live it might not be for u but it's for me though Let's roll! een jaar geleden
shadow353 commentaar gegeven…
I am redneck this song of Florida Georgia line my fav een jaar geleden
ShadowCodeX17 commentaar gegeven…
duh jett lol wow een jaar geleden
big smile
nicker11500 zei …
Quote of the day: "Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself."- George Bernard Shaw geplaatst een jaar geleden
ben15delas commentaar gegeven…
And God created us all. een jaar geleden
TimberHumphrey zei …
what the hell is wrong with the internet? it just loves redirecting me to random sites and adds geplaatst een jaar geleden
Wolf_Tamer commentaar gegeven…
Possibly a maleware. I had one like that too. een jaar geleden
ben15delas commentaar gegeven…
Yep. een jaar geleden
JettTheWolf696 zei …
Well, god is quite a funny guy. He decided to suddenly put my grandpa on hospice because he must have either been bored of just thought he was too healthy. :p whatever. God's just a mass murderer anyway. geplaatst een jaar geleden
ShadowCodeX17 commentaar gegeven…
dude I'm sorry and all but that's rude and no need to dag shit like that. een jaar geleden
ShadowCodeX17 commentaar gegeven…
just because u don't believe in God doesn't mean u should disrespect the religion een jaar geleden
nicker11500 commentaar gegeven…
I hope your grandpa gets better soon, and I think it's meer of mother nature's doings u know the cirkel of life we're birth, we live, we grow, and we die, it's not really anyones fault for the work of nature even if it's the most dark and ugly we have no choice but to hold on tight and go through it. How old is your grandpa if u don't mind me asking? een jaar geleden
cloudy
bossyalpha zei …
Looks like we have a new motto now. geplaatst een jaar geleden
nicker11500 commentaar gegeven…
Yep Fanpop themselves changed it and finally put some athority to this club :^P een jaar geleden
big smile
nicker11500 zei …
I'm thinking of doing quote of the dag again should I? I should if u guys don't mind :^D

Quote of today: " We can't help everyone, but everyone can help someone." - Ronald Reagan geplaatst een jaar geleden
laugh
ClaireDawnWolf zei …
Hiya!!!! Howz Y'all doing?!?😊 geplaatst een jaar geleden
OmegaKing commentaar gegeven…
good sad bored and having a blast all at the same time.......wanna kom bij :D een jaar geleden
ClaireDawnWolf commentaar gegeven…
Uh sure? een jaar geleden
OmegaKing commentaar gegeven…
chatting with dragons een jaar geleden
tongue
LorMel zei …
State testing/// geplaatst een jaar geleden
RadLilly commentaar gegeven…
I'll be starting those volgende month. .-. een jaar geleden
JettTheWolf696 commentaar gegeven…
Is that like TCAPS of something? een jaar geleden
nicker11500 commentaar gegeven…
I think at my school ( I could be wrong) they go door your grades like say u didn't do well on the finals and u had an A which brought it down to say a C u still get to pass because u didn't flunk the class, and door a rule of our school if u get three F's in a row (or three F's in all three quarters of the semester) u have to repeat the class either repeat it the following quarter of later when your in a different grade (like Senior year) een jaar geleden
JettTheWolf696 zei …
Anyone excited for Persona 5? geplaatst een jaar geleden
shadow353 zei …
When I get where I'm going
On the far side of the sky
The first thing that I'm gonna do
Is spread my wings and fly
I'm gonna land beside a lion
And run my fingers through his mane
of I might find out what it's like
To ride a drop of rain geplaatst een jaar geleden
shadow353 commentaar gegeven…
Yeah, when I get where I'm going There'll be only happy tears I will shed the sins and struggles I have carried all these years And I'll leave my hart-, hart wide open I will love and have no fear Yeah, when I get where I'm going Don't cry for me down here I'm gonna walk with my grandaddy And he'll match me step for step And I'll tell him how I missed him Every minuut since he left Then I'll hug his neck een jaar geleden
shadow353 commentaar gegeven…
Yeah, when I get where I'm going There'll be only happy tears I will shed the sins and struggles I have carried all these years And I'll leave my hart-, hart wide open I will love and have no fear Yeah, when I get where I'm going Don't cry for me down here So much pain and so much darkness In this world we stumble through All these vragen I can't answer So much work to do een jaar geleden
shadow353 commentaar gegeven…
But when I get where I'm going And I see my Maker's face I'll stand forever in the light Of His amazing grace Yeah when I get where I'm going There'll be only happy tears Hallelujah I will love and have no fear When I get where I'm going Yeah, when I get where I'm going een jaar geleden
JettTheWolf696 zei …
Someone is grilling on a george forman in the middle of class, right in front of the teacher geplaatst een jaar geleden
ShadowCodeX17 commentaar gegeven…
?? een jaar geleden
nicker11500 commentaar gegeven…
what they grilling? Steak? een jaar geleden
HumphreyWolfMan commentaar gegeven…
I think it's the belief that there is a norm; which (Beliefs) then causes people to do a certain type of behavior. It's possible that's what the experiment connects too. I probably need to still research this though. I am 'different', but I am normal for who I am too. XD een jaar geleden
TimberHumphrey zei …
i gotta say: the best voice in A&O 3 (in my opinion) was Lindsay Torrance. Ben Diskin was decent, but sometimes it felt like he was phoning it in geplaatst een jaar geleden
JettTheWolf696 commentaar gegeven…
u know Ben Diskin was Venom in Spectacular Spiderman and Young Xehanort in the Kingdom Hearts franchise, right? een jaar geleden
Wolfire14 zei …
Guys I just had a dream about alpha and omega family vacation and the 6 movie I was watching 6 movie on tv then I was holding the fifth DVD cover in the 6th movie I saw Garth with Kate,Humphrey,runt,stinky and Claudette talking about something geplaatst een jaar geleden
ben15delas commentaar gegeven…
I actually had an A&O sequel dream long geleden it zei we would get a seventh sequel and that was it. een jaar geleden
JettTheWolf696 zei …
https://www.youtube.com/watch?v=Eq2Gd_eZumE

This played with the previews for Unfriended, which was pretty scary... but this made me almost have a hart-, hart attack. geplaatst een jaar geleden
lonewolf8547 zei …
I just wrote a new story. Its not really related to Alpha and omega but it took me a while to write and now i would greatly appreciate it if u guys could read it and give me any feedback geplaatst een jaar geleden
lonewolf8547 commentaar gegeven…
here is a link een jaar geleden
lonewolf8547 commentaar gegeven…
link een jaar geleden
LorMel commentaar gegeven…
I loved it. I love you. een jaar geleden
mischievous
ShadowCodeX17 zei …
Chapter 3 has be uploaded! pls read anbd post a commentaar geplaatst een jaar geleden
ShadowCodeX17 commentaar gegeven…
Been een jaar geleden
Sexykate commentaar gegeven…
it was so so good!!! een jaar geleden
ShadowCodeX17 commentaar gegeven…
I'm glad urenjoyed it ^-^ een jaar geleden
JettTheWolf696 zei …
I'm really glad to see that this place is getting back on topic. However Might I make a suggestion. Can we keep the videos somewhat relevant to alpha and omega. If u want to share a funny video of a random movie clip of something post a like to the wall. geplaatst een jaar geleden
HumphreyWolfMan commentaar gegeven…
I need to like work on mods and such with Alpha and Omega.. I always think maybe I could make low polygon 3D models of Kate and Humphrey of something. xD - I remember making a idol temple for Kate, but havent made her yet. xD - Yeah, I never liked it much whenever it's completly off-topic.. >_< een jaar geleden
JettTheWolf696 commentaar gegeven…
Same. I mean, your mods, as long as they are alpha and omega related are welcome. But other stuff can be geplaatst on the uithangbord een jaar geleden
HumphreyWolfMan commentaar gegeven…
Well all I can say is that I think it's up to fanpop. Not very sure what's really allowed of not officially. xD But I can totally see it would make sense. lol een jaar geleden
mischievous
ShadowCodeX17 zei …
About to work on Chapter 3 of my story i will post one the uithangbord when i am done. pls read it and post a commentaar geplaatst een jaar geleden
shadow353 commentaar gegeven…
can't wait to read it een jaar geleden
Humphrey_Kirk zei …
I just heard that the Alpha and Omega 5 had been released. Is that true? geplaatst een jaar geleden
ShadowCodeX17 commentaar gegeven…
no? it won't be till august! witch is the maand of me birth! XD een jaar geleden
Alpha-dixus commentaar gegeven…
hallo same here, birthday in august XD een jaar geleden
JettTheWolf696 commentaar gegeven…
It was aired on tv in Latin America een jaar geleden
TimberHumphrey zei …
humphrey's hands down the best guy character of the franchise so far. not only is he a great father and not only did they develop him so much, but he also proves that he'll do whatever it takes to make sure his family's safe. it's like he and kate get better and better with every movie geplaatst een jaar geleden
Wolf_Tamer commentaar gegeven…
u zei it. een jaar geleden
HumphreyWolfMan commentaar gegeven…
I pretty much fell in love with him. xD een jaar geleden
Wolf_Tamer zei …
Imagine if all the 4,907 fans were to return to this club, well minus the trolls. geplaatst een jaar geleden
nicker11500 commentaar gegeven…
If that happened no one will ever see one single uithangbord post because it will always update x^D een jaar geleden
ben15delas commentaar gegeven…
I wish. een jaar geleden
big smile
RadLilly zei …
commentaar a "c:" on this post if u want a tbh and a rate geplaatst on your uithangbord door me! ^^ Bored right now and just want to do something. xD geplaatst een jaar geleden
dreski commentaar gegeven…
c een jaar geleden
OmegaKing commentaar gegeven…
c een jaar geleden
nicker11500 commentaar gegeven…
looks like everyone else is doing it too so I guess I'll do it too :^P , C een jaar geleden
laugh
JettTheWolf696 zei …
Are any of u guys familiar with the Blackblood Alliance comic book? geplaatst een jaar geleden
ShadowCodeX17 commentaar gegeven…
Nope een jaar geleden
Wolf_Tamer commentaar gegeven…
I can't say I am. een jaar geleden
OmegaKing commentaar gegeven…
.....its an underrated comic book..............it has its ups and downs with great pacing.....though it does have some plot armor spots and plot holes een jaar geleden
JettTheWolf696 commentaar gegeven…
Its an awesome comic for sure. It's getting rebooted. She canceled the original comic because some personal issues happened een jaar geleden
dreski zei …
How many people do think are in this club😕 geplaatst een jaar geleden
Wolf_Tamer commentaar gegeven…
I'm not sure, we never bothered to count. een jaar geleden
JettTheWolf696 commentaar gegeven…
Well, I know a lot of people are gone now. So our numbers drastically decreased een jaar geleden
ben15delas commentaar gegeven…
We are a dieing breed. Close, to extinction. een jaar geleden
moondragon01 zei …
well, it looks like the guys on 10noomnogard forgot their password. geplaatst een jaar geleden
Wolf_Tamer commentaar gegeven…
How do u know? een jaar geleden
RadLilly zei …
Whenever I imitate Kermit the Frog's voice, I just do it for pure entertainment. Sometimes I do it for my own entertainment. xDD geplaatst een jaar geleden
ClaireDawnWolf commentaar gegeven…
Lol :p een jaar geleden
HumphreyWolfMan zei …
Man I hope they will pas aan the fifth movie for the US release. xD I fear it's going to be the same though.. geplaatst een jaar geleden
JettTheWolf696 commentaar gegeven…
After watching it, It felt like some stuff was cut out for sure. Some places seemed a bit too choppy and of course the scenes were different between commercials een jaar geleden
TimberHumphrey zei …
A&O 4's imdb rating's going down. why? cause people pretend they've seen the movie so they can teef about it just like Bobsheaux did, complaining about every single nitpick, calling the characters "bad", saying Daria's backstory was "laughably atrocious" and completely forgetting the fact that the movie was aimed to be darker than the rest. i think i'm starting to give up on humanity geplaatst een jaar geleden
JettTheWolf696 commentaar gegeven…
Honestly, it's their opinion. Some people don't like it. It's not that big of a deal. What matters is that u like it. een jaar geleden
Wolfire14 commentaar gegeven…
Wow guess those people hate blinded people een jaar geleden
JettTheWolf696 commentaar gegeven…
Really, as long as u like it, thats all that matters. I never understood why people got so upset about other people not liking the sequels. Of course, thats if they watched them. But if they are picking parts then it just makes u look ignorant. It's like a christian arguing with an atheist, u can't just argue door picking random verses from the bible, because the bible contains plenty of metaphors and symbolisim, so it can easily be taken the wrong way. een jaar geleden
moondragon01 zei …
" Who wants some berries?" geplaatst een jaar geleden
moondragon01 commentaar gegeven…
I have set up a chat room for this. :p link een jaar geleden
RadLilly zei …
I don't know why I feel so paranoid on this club... .-. geplaatst een jaar geleden
OmegaKing commentaar gegeven…
is it cuase slenderwolf is stalking everyone on the club? of is it just all the bans going around? een jaar geleden
RadLilly commentaar gegeven…
No... it's because something seems very fishy on here right now.. een jaar geleden
OmegaKing commentaar gegeven…
sent a pm een jaar geleden
Wolfire14 zei …
Guys I think I know when alpha and omega family vacation iTunes version might come out it July just like 4th movie released one maand early geplaatst een jaar geleden
JettTheWolf696 commentaar gegeven…
The artikel zei its going to release in August een jaar geleden
Wolfire14 commentaar gegeven…
I zei I tunes not dvd een jaar geleden
OmegaKing commentaar gegeven…
na itunes will release in tune with the dvd release date.....to avoid issues like what happened last time een jaar geleden
JettTheWolf696 zei …
TADA! My new account! :D geplaatst een jaar geleden
OmegaKing commentaar gegeven…
that looks meer like a pissed off demon beer then a wolf.....but it will do een jaar geleden
JettTheWolf696 zei …
This is my new account! I will no longer be using my Kira account geplaatst een jaar geleden
OmegaKing commentaar gegeven…
add some brand and a big giant sword and your new account is in :P een jaar geleden
Wolf_Tamer commentaar gegeven…
Well good luck with that! een jaar geleden
nicker11500 commentaar gegeven…
good luck on your medailles (if u had any) x^P, also not too bad on gebruikersnaam and all :^P een jaar geleden
shadow-omega zei …
hold up!! smoke weed everyday!! geplaatst een jaar geleden
laugh
RadLilly zei …
My Kermit the Frog voice < xD geplaatst een jaar geleden
OmegaKing commentaar gegeven…
:D hi lilly me and moon are in the chat n A&O if u wanna kom bij us other wise..........happy newday to ya sis een jaar geleden
Wolfire14 zei …
Well I seen the artikel this got interesting and this will get quiet a lot because a lot of people are banned from the fight geplaatst een jaar geleden
Wolfire14 commentaar gegeven…
We need those people back expect area and his vrienden een jaar geleden
Wolfire14 commentaar gegeven…
Because everyone getting bored without them een jaar geleden
cake
Slydog900 zei …
well hello everbody anyone want cake? geplaatst een jaar geleden
Slydog900 commentaar gegeven…
anyone*sticks my finger on it and licks it* een jaar geleden
Slydog900 commentaar gegeven…
mmmm it tastes good een jaar geleden
nicker11500 commentaar gegeven…
I'm not much of a sweet tooth but I guess i'll have a bite :^D een jaar geleden
hmmm
ClaireDawnWolf zei …
Let's retry this. How's everyone? \dont bother putting crap about the admin on here. I will wis to -_- geplaatst een jaar geleden
Canada24 commentaar gegeven…
Hi... That's all I'm saying.. Hi een jaar geleden
Slydog900 commentaar gegeven…
ok cool een jaar geleden
Canada24 commentaar gegeven…
... een jaar geleden
shadow353 zei …
Anyone think I am a better demon then a shadow dire wolf geplaatst een jaar geleden
Slydog900 commentaar gegeven…
i agree u good being one een jaar geleden
shadow353 commentaar gegeven…
demon of dire wolf?? een jaar geleden
ben15delas commentaar gegeven…
There are so, many wovles named Shadow. u should make the Shadow Clan instead of a pack. een jaar geleden
heart
ClaireDawnWolf zei …
HEY!!!! It's me sanalis sister! geplaatst een jaar geleden
ClaireDawnWolf commentaar gegeven…
I have been he on her account XP she finally help me make my own account she pissed every time I get on her account because I don't ask XP een jaar geleden
Alpha-dixus zei …
hi geplaatst een jaar geleden
Alpha-dixus commentaar gegeven…
no one on? een jaar geleden
Alpha-dixus commentaar gegeven…
-walks about- een jaar geleden
Alpha-dixus commentaar gegeven…
jugeing door my profiel pic, im a pup as well een jaar geleden
Alpha-dixus zei …
im back geplaatst een jaar geleden
Alpha-dixus commentaar gegeven…
who cant resist playing lbp3, i cant een jaar geleden
big smile
AlphawolfAlisha zei …
hallo guys it is me Alisha hows everyone...and anyone new here?or anything? geplaatst een jaar geleden
Wolf_Tamer commentaar gegeven…
Welcome back! And no, nothing has really changed. een jaar geleden
nicker11500 commentaar gegeven…
Welcome back :^D een jaar geleden
AlphawolfAlisha commentaar gegeven…
aha good to see u een jaar geleden
laugh
Slydog900 zei …
hallo my friend Alisha is back she is returning here again u guys will like her XD geplaatst een jaar geleden
AlphawolfAlisha commentaar gegeven…
yes im back sly een jaar geleden
MyDarkestDays zei …
hallo y'all! Long time no Talk!?!?!?! \Its San's Little sis/ I am planning to make an account so she can stop Bitchin about me using her account k?? geplaatst een jaar geleden
OmegaKing commentaar gegeven…
ok een jaar geleden
Wolf_Tamer zei …
Does anyone else notice the motto changed? geplaatst een jaar geleden
Fanpop commentaar gegeven…
For now. Moderators just banned a slew of abusive users. Please refer to the artikel "How to not get banned for life" een jaar geleden
Slydog900 commentaar gegeven…
yea noticed it too...and why? een jaar geleden
OmegaKing commentaar gegeven…
thank u for informing us we will try and be better wolves een jaar geleden
nicker11500 commentaar gegeven…
It's about time it did, and I wonder who got banned , also who knew Fanpop had they're own account O.o een jaar geleden
cake
Slydog900 zei …
hallo um anyone want to RP with me of talk? geplaatst een jaar geleden
moondragon01 commentaar gegeven…
Sure. een jaar geleden
AlphawolfAlisha commentaar gegeven…
hi guys and.....nicker! een jaar geleden
nicker11500 commentaar gegeven…
Hello Alisha long time no talk :^D een jaar geleden
big smile
Slydog900 zei …
hallo i just geplaatst my story please read and tell me what u think and commentaar about it. geplaatst een jaar geleden
moondragon01 zei …
link

Anyone wanna join? geplaatst een jaar geleden
TimberHumphrey zei …
for a small ezel budget, the animatie in A&O 5 was surprisingly really good. gotta thank A&O 4 for that geplaatst een jaar geleden
moondragon01 zei …
How's the pack today? geplaatst een jaar geleden
moondragon01 commentaar gegeven…
I'm ok. een jaar geleden
Slydog900 commentaar gegeven…
wait are we friends? if not then add me cause im low on vrienden een jaar geleden
Slydog900 commentaar gegeven…
cause some reason they are disapearing een jaar geleden
Kitsune32 zei …
How would u feel if Kath Soucie replaced Mike Jacobs as Brent? geplaatst een jaar geleden
TimberHumphrey commentaar gegeven…
she would've been slightly better but... i don't know een jaar geleden
TimberHumphrey commentaar gegeven…
mike jacobs would've done a much better job as Brent if he didn't sound annoying for that character. he did a great job as Fleet tho een jaar geleden