Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 antwoorden

Click here to write a response...

Showing Replies 55101-55150 of 116057

een jaar geleden dermer4ever said…
hey jelena i am just saving some Sophia screen caps link

een jaar geleden Chlarkfan said…
EYESEXAGE<3!
last edited een jaar geleden
 EYESEXAGE<3!
een jaar geleden 1treehillfan said…
Hey girls.
een jaar geleden Chlarkfan said…
Pooh! (:

And, Terra she looks stunningg<333.
een jaar geleden dermer4ever said…
i know i really want to see that Movie and i heard that it is really raunchy
een jaar geleden Chlarkfan said…
Raunchy?? haha, i don't know what that meanss.
een jaar geleden 1treehillfan said…
The movie actually looks pretty good.
And sophia is just beyond adorable.
een jaar geleden dermer4ever said…
yeah it does

lets just say it is a movie you would never see her in and some of the stuff she says will shock you
een jaar geleden 1treehillfan said…
LOL Jelena.
Raunchy means like, inappropriate.
Like, there's sex and bad words and all that good stuff ;D
But, I mean, I think its good that she's breaking away from just One Tree Hill roles.
Its pretty typical for soap stars to do this, to show the public they aren't just an innocent little teen drama star.
In any case, I bet she'll be AMAZING.
een jaar geleden dermer4ever said…
oh she will kick ass in this and i am glad she is doing a role like this and she will pull it off
een jaar geleden Chlarkfan said…
Hahaha, thanks Pooh<3.
I'm SOOO glad she's raunchy! (:
een jaar geleden 1treehillfan said…
LOLLLL Blush.
;D
een jaar geleden dermer4ever said…
me too when i get to through some of these i will so them to you
een jaar geleden Chlarkfan said…
Haha, Pooh, xD

Hell Yeah Terra! (:
een jaar geleden 1treehillfan said…
He still hasn't called :(
een jaar geleden Chlarkfan said…
Awh, hun. Maybe you call himm...?
een jaar geleden 1treehillfan said…
No way.
I have way too much pride for that.
I'll just wait.
een jaar geleden dermer4ever said…
that raunchy enough for you
 that raunchy enough for u
een jaar geleden Chlarkfan said…
I LOVE YOU POOH!<33333.

DAMN, that is raunchy!!! xD
een jaar geleden dermer4ever said…
yeah it is
een jaar geleden Chlarkfan said…
haha, i love itt, xD<3.
een jaar geleden dermer4ever said…
i know
een jaar geleden 1treehillfan said…
AWWW I love you too Blush<333

LOL.
I've seen raunchier.
een jaar geleden Chlarkfan said…
heart
I LOVE her raunchiness<33333. SUCH a turn on! xD
een jaar geleden 1treehillfan said…
LOLLL.
een jaar geleden dermer4ever said…
oh here is one for you
 oh here is one for u
een jaar geleden 1treehillfan said…
Haha I've still seen raunchier.
een jaar geleden Chlarkfan said…
HolyMother, she is baning'<333333. (:
een jaar geleden dermer4ever said…
yeah it safe to say this is probably the most out their movie she has done.
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
angry
I'M SO ANGRY!!!!!!!! :@
SBF IS THE FIRST TOP CONTRIBUTER ON THE BROOKE SPOT!!!!
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
heart
Hi btw! <333
een jaar geleden Chlarkfan said…
Heyy Cat<3!

Why is that bad??
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
sick
Because she cheated Blush!! =[
It's not fair! I've added more than her and i have a die-hard! Mary added MUCH more than her. And now she's on the second place! It's not fair! =[
een jaar geleden Chlarkfan said…
Awhhh, Cat.
I'm so sorry! I hate it when people do that!
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
Yea me too. =/
It's scary that she has 14 fanatics! I've been here for two years, and i have 7. I'm not jealous of her fanatics or something. But it's just not fair. Look at Myra, she has 19 but she works a lot. I totally see SBF having 19 in a few weeks, which will be totally crazy!
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
hmmm
Anyways.. I'm sorry for the rant. =/
een jaar geleden Chlarkfan said…
No don't apoologize! But, do you think that she might have made a diffrent account and rated all her stuff to get the fanatics??
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
No, i don't think it's that. I think she asks people to rate her stuff. If you look at her icons, they are always rated by 5 people, which is a lot. =/
een jaar geleden Chlarkfan said…
Yeahh.
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
kiss
But how are you hun? <33
een jaar geleden Chlarkfan said…
I'm amazing actually!!! (: (: how bout youu?
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
laugh
I'm good to. =D
I was a thing with rollacosters and stuff like that, you know? I don't know how to say that in english. LOL xD
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
big smile
But it was fuuuun. =D
een jaar geleden Chlarkfan said…
Hahahah! (: niceee<33333.
We have people over, so i'm like just listening to musicc.
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
Ohh, what are you listening? ^^
een jaar geleden Chlarkfan said…
Goo Goo Dolls - Iris<33333.
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
heart
Awww!
That song is epic. =]
So beautiful.
een jaar geleden Chlarkfan said…
I know it isss<3.
Now i'm watching Friends, haha. (:
AND, i'm talking to this guy that i was in love with! (: i missed him sooo muchh<3333.
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
Aww, friends <33
Which episode? =)

And you're not in love with him anymore? What happened? =/
last edited een jaar geleden
een jaar geleden Chlarkfan said…
The One With The Mugging.
<3333.

I am, but i can't admit it, since he's in love with a diffrent girl. ):