Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 antwoorden

Click here to write a response...

Showing Replies 59551-59600 of 116057

een jaar geleden Janni said…
mine!
een jaar geleden Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0
een jaar geleden Bdavisbrookeme said…
BFGaaG...

Kinda looks like Brucas Fans GAAG!

Just a typo with the "gag"

Gah, maybe its no good afterall xD
een jaar geleden livelovelaugh said…
link

one of the most funniest films ever lol
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
Dave is also good. I've messaged once for a banner/icon, next day was changed. I've messaged him about the limited uploades, the next day we got ours rights again. A friends of mine messaged him about a medal he deserved, the next day he had a dedicated.

You get the idea. xD
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
LMAO Nate! I wasn't reading it like that. xD

And ive never seen that movie Dawn. lol
een jaar geleden dermer4ever said…
thanks Janni it is for the pacey spot here is the banner
 thanks Janni it is for the pacey spot here is the banner
een jaar geleden Janni said…

has there been a pick about it?
een jaar geleden Bdavisbrookeme said…
Oh.

That reminds me.

Dawn...remember when u were telling us about the movie "teeth"

AHHHH! I friggin watched it finally...W.T.F
een jaar geleden dermer4ever said…
Yes their was i made it and everyone agrees we need a banner for the spot and i tried to find the owner of the spot but does not seem to be one
een jaar geleden Janni said…
ok, would you give me the link to the pcik?
and the icon?
een jaar geleden dermer4ever said…
oh i did not do one about the icon but let me get the pick
een jaar geleden livelovelaugh said…
haha nate did you watch it?
did you not piss yourself laughing when the dog ate it
i hate how shes called dawn =(
we watched it in film class and everyone just started laughing at me
een jaar geleden livelovelaugh said…
OMG i didnt know jared leto and meatloaf were in fightclub :O
een jaar geleden Bdavisbrookeme said…
You mightve been laughin

I was all like..."ahh fuck that has to hurt" the whole time.

Very difficult to finish the whole movie.
een jaar geleden livelovelaugh said…
i thought it was funny its true tho vaginal dentarta it just doesnt have a jaw like it does in teeth it cant shut its like a 1 in a million thing
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
I knew that Dawn! xD At least about Jared Leto. lol
But never watched. I think he's blond there, right?
een jaar geleden dermer4ever said…
first one is the banner second is the pick and third one is a possible icon

link

link


link
een jaar geleden Bdavisbrookeme said…
-Cringe-

Thats scary. xD
een jaar geleden Janni said…
Shall i mail him about the icon too?

I'm never 100% sure if he chages it, but we can hope;D
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
Dave changes it too, so you can also mail him. lol
een jaar geleden Janni said…
CAt do you wanna mail DAve? cause you totally can;D

When you mail DAve do you just give the link to the icon& banner?
een jaar geleden livelovelaugh said…
i gtg now talk to yas later
xxx
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
LOL, weren't you gonna mail Papa cheater?
een jaar geleden dermer4ever said…
yes both we want both changed the spot is not as active but the ones who voted i know they wanted it changed so please just mail both the icon and banner
een jaar geleden Janni said…
No, i was gonna mail papa, but if you might think that DAve will do it faster, without taking some time (case papa does that xD) you can;D
een jaar geleden Janni said…
BB Dawn<33

EYESEXAGE ** <3 *0
een jaar geleden Janni said…
I just mailed him xD (papa)

people don't go, i want the 60 000th comment!
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
Byee Dawn <33
een jaar geleden dermer4ever said…
bye Dawn

so sense i was kinda of roped into doing lp for my lp besties at othforums i need to do brucas but what i want to do season 2
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
I'm sorry cheater, but i need to go too. =[
een jaar geleden Janni said…
not you too cheater!
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
heart
Sorry, i have too. =[
We'll get that 60000 tomorrow. ;D

Byee, LY girls! <33
een jaar geleden Janni said…
LY too looooser!

I might cheat alone the whole way to it xD
een jaar geleden Cas_Cat_2 said…
mischievous
LOL, don't you dare. xD

Byee <33
een jaar geleden dermer4ever said…
oh you know she is going to
een jaar geleden Janni said…
LOL! xD
een jaar geleden brattynemz said…
I'm here!!!
een jaar geleden Janni said…
Nem!!!<3
een jaar geleden brattynemz said…
Janni!
I didn't go to school today so I have more time to chat, lol.
een jaar geleden Janni said…
yey! people have left though=(

and i'm watching Marley & me^^ Have you seen it?
een jaar geleden brattynemz said…
YES!
OMG, I was thinking of our dog when I watched that movie! I was about to cry!
een jaar geleden Janni said…
I'm not a dog person, so it's hard for me to relate^^
and please don't spoild me xD


but i wanna be a dog person when i see this movie!
een jaar geleden brattynemz said…
LOL dog is our only pet. Well, besides my brother. LMFAO!
een jaar geleden Janni said…
LMAO xD Those jokes are classic;D
een jaar geleden brattynemz said…
Okay I'm getting super guilty that I didn't go to schOol!
een jaar geleden Janni said…
lol! why didn't you go?
een jaar geleden brattynemz said…
Because it's raining like crazy awhile ago!
een jaar geleden brattynemz said…
OMG gotta cheat!
een jaar geleden brattynemz said…
LOL!