Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 antwoorden

Click here to write a response...

Showing Replies 13801-13850 of 116057

een jaar geleden brucas4ever said…
omg no k. stew that would be amazing!
een jaar geleden brucas4ever said…
omg im such a cheater! sry guys i just really wanted 13800
een jaar geleden livelovelaugh said…
i no K stewart is a total joke
een jaar geleden brucas4ever said…
i can't stand her! she gets on my last nerve everytime she talks she shakes her head! i was sitting next to my friend and i was like "shake your head one more time you fatass" and we both were dying laughing..her acting is sooooo bad... she's not right for bella... she can't do like serious scenes with out pissing me off!
okay sry for the rant!
een jaar geleden livelovelaugh said…
know what ya mean she does look like a bella but she cant act for shit lol
een jaar geleden brucas4ever said…
hey sry im back i went to go take a shower
een jaar geleden livelovelaugh said…
oooo was think for the brucas fan awards we should all nominate like a brucas fan achievement award which is who we think all rounds has done the most for the spot the fans and brucas and then we make a spot dedicated to them =)
een jaar geleden livelovelaugh said…
like i know mtol has one and so does katheria and i jus think it would be a good award
een jaar geleden brucas4ever said…
thats a good idea:]
een jaar geleden livelovelaugh said…
anyway hun i gtg now cya later hun have fun
xx
een jaar geleden brucas4ever said…
alright t2yl.. bye hun
een jaar geleden brucas4ever said…
anyone on?
een jaar geleden brucas4ever said…
and BTW people i will be getting 14000
een jaar geleden 1treehillfan said…
I'm on. :]
een jaar geleden brucas4ever said…
cool:]
een jaar geleden 1treehillfan said…
^^cool :]
een jaar geleden brucas4ever said…
lol whats up??
een jaar geleden 1treehillfan said…
^^ ehh nothing really. as usual :-D
I tried to call my sorta friend jade and than she never called back so I'm just being boring.
you?
een jaar geleden brucas4ever said…
same called my friend bri but she didn't answer..lol now im watch prison break
een jaar geleden Broody_4_Cheery said…
anyone around?
een jaar geleden livelovelaugh said…
you still there hun?
een jaar geleden Broody_4_Cheery said…
hi dawn, yeah, just briefly on before i go to bed. which will prob be soon, once i finish what im doing an uplaod it.

so, how was your chrissie?
een jaar geleden livelovelaugh said…
It was really doo thanks hun what about you?
een jaar geleden Broody_4_Cheery said…
pretty alright. lol i went to a mates place for christmas, meant to be just for one night, yet i only got home this afternoon. so you know if the spots been busy since christmas?
een jaar geleden Broody_4_Cheery said…
anyway i have to go now. bye dawn!
een jaar geleden livelovelaugh said…
orite hun cya
xxx
een jaar geleden MischaLover said…
yoohoo anyone here?
een jaar geleden brucas4ever said…
im on now! you still on dayna??
een jaar geleden mollyx365 said…
helllo anyone here?
een jaar geleden brucas4ever said…
i am hun:D whats up??
een jaar geleden mollyx365 said…
hey hannah i'm coloring from a coloring book lmao
een jaar geleden brucas4ever said…
lmfao why???! im just answering the picks in the oth spot and listening to Brandi Carlile on on my ipod
een jaar geleden mollyx365 said…
bc i was babysitting a few hours ago and my brother made me color and now im hooked.
yeah i'm trying to get through the oth quiz questions too.
een jaar geleden brucas4ever said…
lol.. fun! thats funny! lol i really want to add people to the oth fan awards what do you want me to add you to?
een jaar geleden brucas4ever said…
ive actually been trying to catch up on the twilight spot too! but ive been really busy
een jaar geleden mollyx365 said…
umm iduno sarcastic? i really am but i lot of people dont notice bc i am sooo good at it.

ive got 2040 questions on the twilight spot ommmg!
een jaar geleden brucas4ever said…
hahah i have like 1500
i had like 450 2weeks ago wtf happened?

okay i was also think funny for you!
een jaar geleden mollyx365 said…
i know and theres a crap load of repeats.
woo funny :D
een jaar geleden brucas4ever said…
i know! it makes me so mad! ive answered like 180 more oth picks
een jaar geleden mollyx365 said…
woooah.
i got through all the oth quiz questions now i'm making some bc i'm like ... wathcing it. lol.
een jaar geleden brucas4ever said…
lol.. im trying to get mary her fanatic for the bedward spot by rating vids.. but i think janni might get hers! ive rated like 700 vids and she posted like 600 of them..lol
een jaar geleden mollyx365 said…
omg that A LOT.
i only have added about 20 bc they are all added so quickly!
een jaar geleden brucas4ever said…
yeah i rated them! i ended up rating 950 vids! but i had already rated like 400! omg there was sooo many form janni!
een jaar geleden MischaLover said…
hannah, molly! =] what time is it over there?? here its 2 in the morning LOL but i just got back from a holiday party so not sleepy at all :P
een jaar geleden mollyx365 said…
I NOTICED! its amazing.

heyy! its 2 am here too i'm so damn tired.
een jaar geleden brucas4ever said…
um it's 1am here:D where you from dayna??
ikr so many vids! ive answered 18pgs of picks on the oth spot! yea!
een jaar geleden MischaLover said…
i'm in canada! how about you guys? SORRY i totally disappeared, got caught up with BL fanfiction lol! you 2 still up??
een jaar geleden brucas4ever said…
i am but im going in like 5min.. cool i live in chicago Il
een jaar geleden MischaLover said…
oh thats awesome! so did you guys get a white christmas this year? we got snow CONSTANTLY but it stopped on christmas eve xD! aw okay good night girlie!<33
een jaar geleden Broody_4_Cheery said…
anyone around?