Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 antwoorden

Click here to write a response...

Showing Replies 22201-22250 of 116057

een jaar geleden Broody_4_Cheery said…
and i missed lp hate, damn
een jaar geleden brattynemz said…
LMAO I know, Rece hardly comes on here.
een jaar geleden Broody_4_Cheery said…
oh but shes so much fun
een jaar geleden brattynemz said…
I know, she never fails to make me laugh with all her LP hate. :p
een jaar geleden Broody_4_Cheery said…
this season wld hurt her, hell it hurts alot of us.
een jaar geleden brattynemz said…
I don't think she loved the BL scene!
een jaar geleden Broody_4_Cheery said…
did she see it
een jaar geleden brattynemz said…
Yeah, I gave her the link.
een jaar geleden Broody_4_Cheery said…
what did she say about it?
een jaar geleden brattynemz said…
Nothing? lol. She just ranted about LP and Mark. lol. She said this: Thanks Nem. Wow. I forgot how I felt when there was a lil BL action! Let's just say it better be the story that we ALL remember, and not the crap they've tried to reinvent for LP. I can't explain how LP gets more irritating by the episode. There is no changing my mind on this one thats for sure.
een jaar geleden Broody_4_Cheery said…
nothing bad about the ep, it made her feel for bl. though im with her, i hope the movie is the real story and not that leyton crap s5 leads us to believe lucas wrote. i would kill to see the naley wedding scenes in the movie.
een jaar geleden brattynemz said…
BRB. I'm writing my latest article I hope you stick around for it! lol. Well if you can't wait for it I hope you check back again after 2hrs and tell me what you think about it! BRB! Same here. That means half of the movie is about the Brooke! Yay!
last edited een jaar geleden
een jaar geleden Broody_4_Cheery said…
kk. ill be waiting.
een jaar geleden brattynemz said…
Hey I'm back! I'm still writing though.
een jaar geleden Broody_4_Cheery said…
hows it going?
een jaar geleden brattynemz said…
Still thinking whether to include Brulian or not. lol
een jaar geleden Broody_4_Cheery said…
haha. touchy subject, what its about, if you need to proove a point or something or compare or something and using brulian would help i recon go 4 it.
last edited een jaar geleden
een jaar geleden brattynemz said…
Basically it's about Leyton, why I don't like them, in comparison to Brucas. :)
een jaar geleden Broody_4_Cheery said…
oh, i cant wait. theres just sooooooo sooooooooo sooooooooooooooooooooooooooooooooo sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo­ooo­ooo­oo many angles you could take.
een jaar geleden brattynemz said…
I don't think I have them all written. lol.
een jaar geleden Broody_4_Cheery said…
i dont think they can all be listed, theres just tooo many.
een jaar geleden Broody_4_Cheery said…
heart
hey, as much as i wld love to stick around til u finsihed your article ive gotta go. but 2moro ill be on forst thing to check it out. bye bratty, hugs.
een jaar geleden brattynemz said…
Okay Mickei, bye! :):)
een jaar geleden irene_p said…
hey !!!!!
een jaar geleden brattynemz said…
lol hi!
een jaar geleden irene_p said…
smile
i just saw your message xD haha
een jaar geleden brattynemz said…
lol. I waited for like 5hrs for people to come on I'm so pathetic! lol
een jaar geleden irene_p said…
wink
wow really..?? haha that's ok... :P so any news..?? what's up with you?
een jaar geleden brattynemz said…
Nothing much, I'm such a loser I am online for almost 16hrs now (of course I'm not sitting in front of the computer the whole time) and I wrote an artcle, have you seen it?
een jaar geleden irene_p said…
umm no... can you give me the link..?? i 'd like to!!! :P
een jaar geleden brattynemz said…
een jaar geleden livelovelaugh said…
hey girls
een jaar geleden brattynemz said…
Hi Dawn!
een jaar geleden irene_p said…
laugh
i read it !!!!!!!!! it's great i agree 1000%
een jaar geleden irene_p said…
smile
hi dawn !
een jaar geleden livelovelaugh said…
yeh i read it i so agreed with you
een jaar geleden brattynemz said…
Thanks Irene! :D
een jaar geleden livelovelaugh said…
love your icon nem
een jaar geleden brattynemz said…
And thanks Dawn! But there's so much more to say! lol
een jaar geleden brattynemz said…
Hehe. This is like the icon of everyone in here :D:D I love yours too, you are such a GG fan :p
een jaar geleden irene_p said…
heart
yeah gorgeous icon !
een jaar geleden livelovelaugh said…
i really am im addicted lol i want a new one but havnt bothered looking yet
een jaar geleden livelovelaugh said…
irene yours is so cute aswel
een jaar geleden brattynemz said…
It's so sad it's 3am here and I should get to bed. Anyway, if you happen to see Kels(she likes LP, not that I'm holding it against her but still, lol!) around here please let her read my article? Have fun chatting girls. Bye!♥
een jaar geleden irene_p said…
laugh
thanks !!!!
een jaar geleden irene_p said…
zzz
ok bye !! sweet dreams <3
een jaar geleden livelovelaugh said…
has she turned lp
een jaar geleden livelovelaugh said…
ok cya hunxx
een jaar geleden irene_p said…
noo... i guess...
een jaar geleden irene_p said…
kiss
byee <33 kisses