Brucas Brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 antwoorden

Click here to write a response...

Showing Replies 24751-24800 of 116057

een jaar geleden brucas4ever said…
darn on my other comp i left a window open that was loading icons to the btfg spot! my mother just closed it
een jaar geleden mollyx365 said…
Yeah we're kinda far. but kinda close lmao
een jaar geleden mollyx365 said…
aww hannah i hate that!
een jaar geleden brucas4ever said…
9pgs
een jaar geleden brattynemz said…
Nothing much Hannah, I just watched BL vids earlier today :)
een jaar geleden brucas4ever said…
fun
een jaar geleden brattynemz said…
I just noticed that unexpected BL kisses are always initiated by Lucas :):):)
een jaar geleden brucas4ever said…
thats soooooooooooooo true^^
een jaar geleden brucas4ever said…
comment more people
een jaar geleden mollyx365 said…
I knoow!
een jaar geleden brattynemz said…
lol sorry I'm rating!! :D:D
een jaar geleden brucas4ever said…
een jaar geleden brucas4ever said…
lol
een jaar geleden mollyx365 said…
aww i love that
een jaar geleden brattynemz said…
Molly do you like Rob Pattinson?
een jaar geleden mollyx365 said…
uhh i don't know about his personality it seems like he's like ... something that I can't think of the word for.
But he's hot.
een jaar geleden brattynemz said…
lol I don't really know him but yeah I think he's really hot. lol.
een jaar geleden brucas4ever said…
sry i went and got cereal
een jaar geleden mollyx365 said…
Come on hannah all you had to do was ask me. I woulda got you some
een jaar geleden brucas4ever said…
omg molly you know how i asked you for coco krispies last weekend! well i woke up the next morning and there was some on my kitchen counter! i just thought it was really funnY!
een jaar geleden brattynemz said…
LMAO! :D:D
een jaar geleden brucas4ever said…
lmfao
een jaar geleden mollyx365 said…
HA! Magical transporting :D
een jaar geleden brucas4ever said…
9pgs!
een jaar geleden brattynemz said…
Who's adding icons on the TBFG spot right now?
een jaar geleden brattynemz said…
lol!
een jaar geleden brucas4ever said…
i know!
een jaar geleden brattynemz said…
we seriously need new polls in this spot but I can't think of any right now..
een jaar geleden brucas4ever said…
24.800 on this pg!
een jaar geleden mollyx365 said…
I know I am terrrible at polls though
een jaar geleden brucas4ever said…
i know! i was gonna make another 11:11 one but i missed the time
een jaar geleden brucas4ever said…
who was teh first bl fanatic
een jaar geleden brattynemz said…
I have no idea, I have no idea who made this spot and all that stuff. lol.
een jaar geleden brucas4ever said…
crapp sry guys i think i just added the same icons to the btfg spot! im not sure though
een jaar geleden brucas4ever said…
i think it was chlarkfan
een jaar geleden brattynemz said…
I'm on page35 right now, I'll check later.. But in your first upload I think there's 2 or 3 which are the same..
een jaar geleden brattynemz said…
Is it just me or is Jasper/Jackson making a face in the TBFG banner??
een jaar geleden mollyx365 said…
Hmm well I'm way behind on rating bc if your still i went and got food.
And now i'm zooming in on Sophia's face for you Nem
een jaar geleden brattynemz said…
lol hannah they are repeats..
een jaar geleden brattynemz said…
LMAO thanks Molly. :D:D
een jaar geleden mollyx365 said…
oh yeah he is nem lol
een jaar geleden brucas4ever said…
sryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy do you want me to delete them! cause i had like 200! and my mom closed the pg.. so i started adding again i must have added the wrong ones!
sry guys
een jaar geleden brattynemz said…
lol no I'm rating them too. :):)
een jaar geleden mollyx365 said…
no i already rated them lol
een jaar geleden brucas4ever said…
sry guys! i feel really bad!
een jaar geleden brucas4ever said…
the second fanatic was Mary right
een jaar geleden brattynemz said…
I don't know.. lol.
een jaar geleden mollyx365 said…
Nooo idea.
een jaar geleden brucas4ever said…
i think it goes

Jelena
Mary
Karen
Hannah
Kelsie
Kristen Or Dawn (im not sure)
Janni

Nem

am i missing someone
last edited een jaar geleden
een jaar geleden brattynemz said…
LMAO :D:D:D

We only have 9 fanatics???
last edited een jaar geleden