Harry Potter Vs. Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter Vs. Twilight 54807 antwoorden

Click here to write a response...

Showing Replies 41951-42000 of 54807

een jaar geleden GemonkDruid said…
Night guys!
een jaar geleden LoveDraco123 said…
NIGHT, GD! :) x
een jaar geleden MrsPadfoot said…
Guess what? It's only 6:55 here. :) Bleh, school. :/
een jaar geleden lucius_malloy said…
night GD :D

morning Padfoot :D
een jaar geleden MrsPadfoot said…
Hello! I've got to get my eyes checked later today. I'm getting blinder? More blind?
een jaar geleden zanhar1 said…
^ So's my sister.

Hi Malloy, I sent you the message.
last edited een jaar geleden
een jaar geleden MrsPadfoot said…
I'm off to school. Bye.
een jaar geleden zanhar1 said…
Me too see ya
een jaar geleden lucius_malloy said…
lol I just got home from school :D finally
een jaar geleden lucius_malloy said…
oh god my sister just came home from never say never D:
een jaar geleden lucius_malloy said…
AALLLLL BYYYY MYSEEELFFF

DON'T WANNA BEEEEE

ALLLL BYY MYYYSEEEEEELLLLF

AANNNYYYYYMOOOOREEEEEEEEEEEEE
een jaar geleden Italktosnakes said…
Hi :)
If they have a pick, can y'all pick me for imagemaker? Pleeeeeeeeease? x
een jaar geleden CheekyCheese said…
big smile
We came 1st in the cheerleading competition!! :D
een jaar geleden lucius_malloy said…
sures accio :D
that's awesome, Cheeky ^_^
een jaar geleden Italktosnakes said…
Yayyy :D
Going to my Dad's :)

Do you know what I hate?
When people say that you and a guy look really cute together. It makes it really awkward.
AND my best friends boyfriend squeezed my arse, because she thought it was her :L x
Lovely day today :D x
een jaar geleden lucius_malloy said…
ugh I know D: that sucks
people kept telling me that about this one guy (Tom, ya know?) for like four years :D
een jaar geleden jodarchy said…
hello guys and dolls
 hello guys and dolls
een jaar geleden lucius_malloy said…
yo joda :) who's ze hottie?
een jaar geleden MrsPadfoot said…
My eye appointment took forever, but I got new contacts and my glasses will be ready next week. And I got out of school early. My dad took me to a Mexican restraunt and I convinced him to let me skip the last two hours.
een jaar geleden lucius_malloy said…
AWESOME :D
een jaar geleden jodarchy said…
the hottie is none other than Freddie stroma lol he played cormac mclaggen in half blood prince
een jaar geleden lucius_malloy said…
he's fiiiiiiiiiine ;)
een jaar geleden lucius_malloy said…
do you know who else is fiiiine? JAMES POTTER♥
last edited een jaar geleden
 do u know who else is fiiiine? JAMES POTTER♥
een jaar geleden 1-2vampire said…
HAI guys! What'd I miss due to stupid time differences and Geography and English projects? :)
What's this about the abusing of the anon account? Send me the link ? :/
een jaar geleden MrsPadfoot said…
Debating whether or not to post a picture of me for the what I look like thing.
een jaar geleden boolander25 said…
NO MALLOY! Don't fall prey to the doucheness that is the Potter boy!!
een jaar geleden boolander25 said…
Oh yeah, who did you guys think was the anon misuser? I never got updated on that.
een jaar geleden lucius_malloy said…
smile
TOO LATE BOOOO<3

Padfoot, go ahead :)

Vamp, someone went amok on the anon and told Alex he's naïve, Kate she's a wannabe, Zanhar and Joda that they can't spell and me that I'm full of myself.
so nothing big.
een jaar geleden boolander25 said…
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! (:O
een jaar geleden lucius_malloy said…
YEEEEEEEEEEEES<3
een jaar geleden boolander25 said…
:/ Why malloy, WHY???
een jaar geleden 1-2vampire said…
:O that's cowardly. Can you inbox me the guesses, I actually would never think anyone from our family would do that :/ even if they're not overly horrible, it's still rude to say those things. :/
een jaar geleden boolander25 said…
I don't necessarily think that it was an entirely rude thing. I think people are taking it a little too seriously tbh. This person is just trying to voice their opinion.
een jaar geleden lucius_malloy said…
I agree, yeah, that they're trying to voice an opinion, but IMO they're going about it the wrong way :/
een jaar geleden boolander25 said…
I guess so. I just hate how our spot has so much drama now.
een jaar geleden 1-2vampire said…
I know that, but it's still a little rude to use the account like that when it was meant for something else entirely.
een jaar geleden MrsPadfoot said…
Done.

And on the insult thing, have an opinion, but if it's offensive, keep it to yourself, or tell the person directly and privately. No need to make a show of it.
last edited een jaar geleden
een jaar geleden boolander25 said…
Well, maybe the user didn't know that posting on the wall didn't count?
een jaar geleden lucius_malloy said…
ah, could be. but from now on I think we should try to restrict it to the forum...
een jaar geleden 1-2vampire said…
I agree with Mrs P, and fair enough, but still.
een jaar geleden boolander25 said…
Yeah probably.

I just feel that we're being a little too harsh on this person. I mean BS4 was obviously not a Biggers, but this person def is and I just don't want them to feel bad.
last edited een jaar geleden
een jaar geleden lucius_malloy said…
I don't want them to feel bad either... but on the other hand, I don't want anyone else to feel bad because of things this anon said :/
een jaar geleden boolander25 said…
Yeah, that's true too..
een jaar geleden harrypotterbest said…
Hiii guys!

I agree with Malloy :L
een jaar geleden 1-2vampire said…
Yeah, I know, I don't want anyone on the tree to feel bad, either.
een jaar geleden alexthedog said…
I feel bad about this user's situation, but not at all about what she/he said to us. I for a fact, would never have said that stuff. I admit I used that account once, but only for the forum. Kate, Zanhar, Malloy, and Joda are my friends, and why on earth would I insult myself? It's kind of creepy to think that it's from someone inside the family tree.
een jaar geleden alexthedog said…
And why would they call me naive? I often can be seen with my head in the clouds and I am very spaced out, but I wouldn't go on to call myself that. And Kate is the most individual person I know, are you kidding me? Wannabe, pfft. And as for Joda and Zanhar, everybody has their weak points. At least they aren't trying to rip our family apart. This seems to be a different case then BS4. And Malloy, you aren't full of yourself. :) I would have said something if you were.
een jaar geleden 1-2vampire said…
^ exactly.
I have used the account, but like alex, only for the forum. I don't know why anyone would do that, but I want to say that if the person owns up I wont feel any bad feelings about them because they're just voicing their opinions but it might've upset Kate, Zanhar, Malloy, Joda or Alex.
een jaar geleden Italktosnakes said…
^I didn't read them, but I do get where they're coming from. Not in wht they sy, but we hadn't made it clear that it was forum restricted, as far as i know, and they wanted to tell people what they hthink.
This is gonna make it sound like I did it, right? Meh ;L x
een jaar geleden lucius_malloy said…
nah, Accio, I get your point. And everyone does have a right to say what they think, but people should sometimes put a little effort into how they say it as well as what they say.