Harry Potter Vs. Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter Vs. Twilight 54807 antwoorden

Click here to write a response...

Showing Replies 43201-43250 of 54807

een jaar geleden lucius_malloy said…
that is true.
but it does make the post show up...
stupid fanpop
een jaar geleden GemonkDruid said…
kiss
Lol but what's the point if nobody knows that you replied?

Btw, PM me the details of the Biggerstaff Blog.
een jaar geleden lucius_malloy said…
trufax.
just a minute, gotta get off the bus :D
een jaar geleden GemonkDruid said…
YAAAAAAY
een jaar geleden GemonkDruid said…
:PPPPPP
een jaar geleden lucius_malloy said…
wink
oi, I'll make you a deal -- you PM me the Yahoo email, I'll PM you the blog. deal? ;)
een jaar geleden GemonkDruid said…
Didn't boo PM you?
een jaar geleden lucius_malloy said…
no :( she said she would, but she didn't (unless I got it and it's not showing up)
so deal?
een jaar geleden lucius_malloy said…
(nope, nothing in my inbox)
een jaar geleden GemonkDruid said…
Okay, wait a min
een jaar geleden GemonkDruid said…
Done :P
een jaar geleden lucius_malloy said…
thankee :D
een jaar geleden lucius_malloy said…
sorry, but boo wins this one... he looks like a douche :D
een jaar geleden GemonkDruid said…
... A cute douche :D
een jaar geleden GemonkDruid said…
Thanks
een jaar geleden lucius_malloy said…
lol no, not a cute douche. douche douche.
but then again, we must not judge people by what they look like ;)
een jaar geleden lucius_malloy said…
so I totally recycled an old idea of mine (well actually it's not that old, I haven't actually written it yet) for my Finnish CW final project :D and because the idea was FF, the characters are now called Lilli and Jaakko, the closest names I could find in Finnish :D
oh, and the headmaster's called mr Bumblebee :D no joke
een jaar geleden GemonkDruid said…
:P
een jaar geleden lucius_malloy said…
this is gonna turn out tres weird :D oh well
een jaar geleden CheekyCheese said…
Yummy. I just had my breakfast :P
een jaar geleden lucius_malloy said…
lol I've been in school for two hours :D
een jaar geleden CheekyCheese said…
How come you're on fanpop if you're at school?

Anyway, I'm on holiday
een jaar geleden lucius_malloy said…
lol well first two lessons we were in the computer lab, and now I'm on my phone ;)
een jaar geleden CheekyCheese said…
Awesomesauce ;)
een jaar geleden lucius_malloy said…
indeed :D
hahahaha I have to design a company for social studies :P
een jaar geleden mooimafish17 said…
Morning all :)
een jaar geleden lucius_malloy said…
morning moo :D
een jaar geleden mooimafish17 said…
So...I have this psychology essay to write but I keep wanting to add too my ff.
een jaar geleden mooimafish17 said…
and I can't stop listening to the smiths on youtube
een jaar geleden mooimafish17 said…
"To die by your side/ Such a heavenly way to die."
een jaar geleden lucius_malloy said…
haha I fell in love with ALL CAPS yesterday :D
een jaar geleden mooimafish17 said…
oh
i hate all caps. i prefer no caps :):)
een jaar geleden Italktosnakes said…
big smile
Lol,
You know Riker Lynch, of Glee?
He's only just followed me on freaking tumblr :D x
een jaar geleden Italktosnakes said…
AND one of my edits have 166 notes :DDDD x
AND HE REBLOG'D IT :DDDD x
last edited een jaar geleden
een jaar geleden mooimafish17 said…
^ :O
:D:D:D:D

Whats yours and his tublr, ill add you both :)
een jaar geleden Italktosnakes said…
big smile
AND HE TWEETED ABOUT ME :DD x
een jaar geleden mooimafish17 said…
:O THats so cool!
een jaar geleden lucius_malloy said…
O_o Accio that's awesome :D
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
Hola Mishamigos (:
een jaar geleden CheekyCheese said…
Wow Accio!! A celebrity talking about you and following you!!

Hola Gred!
een jaar geleden Italktosnakes said…
laugh
I know right?? :D
This is such a good way to wake up :) x
een jaar geleden mooimafish17 said…
^^Links and shit please accio :):)
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
Hey :]

I think I'm following everyone on here (at least I hope I am lol). You're lucky accio ^_^
een jaar geleden Italktosnakes said…
smile
link
Fourteenth tweet down :D x
een jaar geleden lucius_malloy said…
lol my sister nearly fainted when Justin Bieber replied to her :D
een jaar geleden mooimafish17 said…
link

Aawwwwwwwwwwwwww
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
I saw that on tumblr accio. Congrats!

And I'll follow you too moo :]
een jaar geleden lucius_malloy said…
nawwww accio now all you have to do is get your butt to wherever he is and marry him :D
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
It's almost midnight here so I'm going to bed soon.

And if you have a tumblr, I always follow back.

link

Good night everyone :]
een jaar geleden lucius_malloy said…
alsoooo a bunch of fourth-graders dissected fish last lesson, and I have double Bio now D: