Harry Potter Wall

laat de 311-320 zien van de 4655

angel43 zei …
hallo ! seen the jk rowling surprise pottermore .dyeing for 23 june!!! geplaatst een jaar geleden
danielledemeyer commentaar gegeven…
omgsh me too!!! i wonder whats going on i was hoping for a new harry potter book but they zei no een jaar geleden
nany5755 commentaar gegeven…
me three! een jaar geleden
jazzagentplover commentaar gegeven…
I know! I`m going to wait in line for the store to open and runn in and grab a book (I don`t care what the price is I`m going to get it) and bring iit on to the front desk! THE END! een jaar geleden
danielledemeyer zei …
26 days 22 hours 31 mins x.x im dyeing here geplaatst een jaar geleden
jazzagentplover commentaar gegeven…
WOULD-ITCOME-OUT-AL-REA-DY! een jaar geleden
danielledemeyer commentaar gegeven…
i know i just want it to be here but at the same time i dont want it to end but its still gonna be so great een jaar geleden
alisonfaith297 zei …
26 days... geplaatst een jaar geleden
danielledemeyer commentaar gegeven…
i know make it go faster een jaar geleden
jazzagentplover commentaar gegeven…
Get Hermione`s time turner necklace! DUH! een jaar geleden
dannylynn92 commentaar gegeven…
ive got her halsketting, ketting :p een jaar geleden
alisonfaith297 commentaar gegeven…
lols. quick then use it!!! een jaar geleden
MarlenaLovett zei …
Die-Hard! ♥ :D geplaatst een jaar geleden
alisonfaith297 commentaar gegeven…
CONGRATS!!! een jaar geleden
BellaLovett commentaar gegeven…
wow great job Marlena een jaar geleden
jazzagentplover commentaar gegeven…
That`s rude...... een jaar geleden
big smile
MCF2000 zei …
WOW! I have 32 clubs about hp not including male actors clubs and the boeken club!!!! I am a HUGE HP fan!! Hheheh!!! geplaatst een jaar geleden
MCF2000 commentaar gegeven…
And i ll have even meer soon!!! een jaar geleden
jazzagentplover commentaar gegeven…
I am a HUGER HP FAN, SEE, een jaar geleden
jazzagentplover commentaar gegeven…
HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRYR POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTERHARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRYR POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTERHARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRYR POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTERHARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRYR POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTERHARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRYR POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER HARRY POTTER een jaar geleden
MCF2000 commentaar gegeven…
WWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! een jaar geleden
LoveDraco123 zei …
The new trailer is beyond epic. <3
It brought tears to my eyes, the start. geplaatst een jaar geleden
Kate481216 zei …
Oh my gawsh i cannot wait for Pottermore WHAT IS IT????? geplaatst een jaar geleden
Kate481216 commentaar gegeven…
ALSO- How epic is the final deathly hallow part 2 trailer?????? een jaar geleden
Schnusch commentaar gegeven…
I TOTALLY agree! =D een jaar geleden
kwayland commentaar gegeven…
I'm so excited to figure out what pottermore is. And the final trailer is EPIC!!! een jaar geleden
big smile
roseteaxx zei …
Can't wait for Pottermore! :D geplaatst een jaar geleden
BieberFeverelle zei …
honestly, the first time i saw the 1st Harry Potter movie I was scared out of my life..... but now it is an awesome movie..... cant wait till July 15th 2 watch the last movie geplaatst een jaar geleden
laugh
Bella_Lestrange zei …
Lol: link XD geplaatst een jaar geleden
MarlenaLovett commentaar gegeven…
xD Awesome! een jaar geleden
nany5755 zei …
27 days to go! geplaatst een jaar geleden
heart
Danea zei …
The Final Trailer For DH Part 2 Is Here :)

link

Xxx
Much Love geplaatst een jaar geleden
Danea commentaar gegeven…
I cried trough the whole Bloody Trailer and I think It will be like this trough the whole Movie Xxx een jaar geleden
crying
andrealovesshia zei …
I'm just going too my corner and cry my eyes out..epic trailer!!!!!! don't want it to be over! geplaatst een jaar geleden
big smile
HPHarmioneF101 zei …
OMG! JK Rowling has just released a new website called Pottermore.
Saying their's 6 days till she Announces some thing important! geplaatst een jaar geleden
annwardfan11 commentaar gegeven…
I'M A HUGE HARRY POTTER fan AND I AM EXCITED FOR THIS!! een jaar geleden
HPHarmioneF101 commentaar gegeven…
Me too i'm freaking out! een jaar geleden
nany5755 commentaar gegeven…
me three! een jaar geleden
nene72 commentaar gegeven…
Rowling has zei this about pottermore: "It is a new project and not a new book." and "It's all top, boven secret at the moment but it's an exciting new project which is not directly related to the film." een jaar geleden
LiptonGold zei …
I went to Harry Potter: The Exibition yesterday! Now I'm depressed and excited at the same time because the last movie is going to come out! geplaatst een jaar geleden
PiperLunaPotter commentaar gegeven…
Ahhhh! Lucky! I wanted to go, but it only went to one location on the West Coast... :( een jaar geleden
surprise
br_athan zei …
OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!
did u see the last new trailer!!!!
CAN'T WAAAAAAAAAAAAAAAAAIT!!!!!!!!!!! geplaatst een jaar geleden
BellaLovett commentaar gegeven…
it was FANTASTIC .. i almost dropped tears when i saw it een jaar geleden
linhousepotter commentaar gegeven…
I am really excited too!!! The trailer is truly EPIC!!!!!! een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
I almost cried because I saw bella about to die. een jaar geleden
heart
lilith84 zei …
The new trailer is fantastic! I can't wait to see the movie! geplaatst een jaar geleden
kristakelley15 zei …
I like bananas.... js... geplaatst een jaar geleden
kris10853 commentaar gegeven…
Nice....... een jaar geleden
kristakelley15 commentaar gegeven…
right! een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
Whats a banana? Jk jk een jaar geleden
nany5755 zei …
28 days to go geplaatst een jaar geleden
death-eater commentaar gegeven…
can't wait !!!!!!!!!!!! een jaar geleden
smile
RavenclawRocks zei …
I was in the Narnia spot and some idiot was advertising their Harry Potter vs Narnia spot ona pick. Anyway in the commentaren there were so many idiots calling us "nerds" and saying stuff like how ugly Daniel is. It made me want to vomit! I'm just posting this cause I'm bored and I'm a big show-off Slytherclaw and wanted to point out how I stuck up for Harry Potter. :) geplaatst een jaar geleden
alisonfaith297 commentaar gegeven…
well, everyone has their own opinions. so yeah it they have there own valid reason for not liking HP. its their opinion. :D een jaar geleden
JUSTPLAINHARRY commentaar gegeven…
Thanx 4 sticking up 4 HP! If HP fans r nerds than what r they? My niece prefers Narnia 2 HP. Ive tried bending her arm, bt that a no go. I will stick with HP. een jaar geleden
RavenclawRocks commentaar gegeven…
Won't work (: een jaar geleden
kris10853 zei …
The seconde Deathly Hallows Part 2 trailer comes out tomorrow at 4PM PT! geplaatst een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
*waits eagerly* I don't know if I want bella be it of not... I want to see her face but I don't want spoilers. een jaar geleden
kris10853 commentaar gegeven…
The first one u can see her and Molly dueling. een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
u had a dream about Bella's dead body?! een jaar geleden
danielledemeyer zei …
im getting my harry potter tickets tommrow and me and my vrienden are gonna be in line at the least 9 hours early at the imax we wanna be first anyone getting there tickets tommrow as well? geplaatst een jaar geleden
KateKicksAss zei …
Dear Wizard Community,

It has come to our attention that a Dark Wizard has made a Inferi of Cedric Diggory, now going door the name of Edward Cullen. He is known to be running around with an unregistered Animagus, Jacob Black. If u have any information about their whereabouts, contact the Ministry of Magic.

Sincerely, Minister for Magic geplaatst een jaar geleden
BellaLovett commentaar gegeven…
yes sir **eyes open widely** een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
Dear Ministry of magic, I they're prowling around Forks Washington now I demand that u release Bellatrix from Azkaban as a reward. een jaar geleden
danielledemeyer commentaar gegeven…
lol lets kill him :) een jaar geleden
RavenclawRocks commentaar gegeven…
And don't believe Rita Skeeter's artikel saying he's dating Bellatrix een jaar geleden
TwinsTwin zei …
OMFG. On Twitter, it's like a blowup of Harry Potter. #Pottermore, #More Potter & something about the tickets.
They've even got a new WEBSITE www.Pottermore.com and a Twitter, @Pottermore.
Idk what it is though. It may be a book because at the bottom of the page it says "Harry Potter and Pottermore Publishing Rights (C) J.K. Rowling."
What do u guys think it is? geplaatst een jaar geleden
vanillaicecream commentaar gegeven…
same on tumblr een jaar geleden
crying
JUSTPLAINHARRY zei …
hallo there HP fans. Im new 2 fanpop and im just loving it. There is so much 2 read and see. I'm like a kid in a candy store. Wish i had known years geleden that this site existed. 1 maand 2 go and I'm emotionally wrecked. Torn between pure excitement and dread. This will NOT be the end 2 a world I love so much. HP will continue 2 live in my heart. I will forever remain true 2 HP. the geplaatst een jaar geleden
TwinsTwin commentaar gegeven…
I like ur icoon een jaar geleden
JUSTPLAINHARRY commentaar gegeven…
Thanx :-) een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
Welcome to fanpop :) een jaar geleden
JUSTPLAINHARRY commentaar gegeven…
Thanx 4 the welcome!!! een jaar geleden
OsnapitzJJ zei …
I geplaatst a Ron and Hermione fan-vid. Hope u love it!!!! geplaatst een jaar geleden
alisonfaith297 zei …
29 days.... geplaatst een jaar geleden
nany5755 commentaar gegeven…
cant wait! een jaar geleden
RavenclawRocks commentaar gegeven…
AHHHHHHHHHHHHHHHHHH! een jaar geleden
alisonfaith297 commentaar gegeven…
of jul??? seriously?? but the official premiere datum is on the 15. worldwide. i'm pretty sure no where is allowed to released early. een jaar geleden
InvaderStickly zei …
link

Don't forget to vote for:
Best Actor
Best Acress
Best Movie
AND MORE! AT THE HARRY POTTER ONLINE AWARDS! AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! geplaatst een jaar geleden
RealBenTennyson commentaar gegeven…
No Rupert Grint!! WTF!! een jaar geleden
InvaderStickly commentaar gegeven…
Nope. u have to consider how good the other actors are. Just remember to vote. een jaar geleden
bellatrix114 commentaar gegeven…
yep i voted :) yes bella woop woop xxx een jaar geleden
wink
Lisseth zei …
AHHHHHHHH!!!!
AHHHHHHHHHHHHHH!!!
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!

1 MONTH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 MONTH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JUST 1 maand TO GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IT ALL ENDS HERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WE CAN END THIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WITH HARRY POTTER 'TIL THE END!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LONG LIVE TO HARRY POTTER! AND TO EVERY HP fan IN THIS WORLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LOVE u FELLOW HP FANS!!!!! LOVE HP! geplaatst een jaar geleden
InvaderStickly zei …
Harry Potter Awards coming soon! Don't forget to vote. geplaatst een jaar geleden
Lunalovely zei …
Yay! I got my dedicated fan medal! geplaatst een jaar geleden
BellaLovett commentaar gegeven…
good job ! een jaar geleden
Lunalovely commentaar gegeven…
thanks! een jaar geleden
JUSTPLAINHARRY commentaar gegeven…
Congrats! een jaar geleden
timeandfate commentaar gegeven…
Well, I know I'm a bit late but, congratulations :) een jaar geleden
Danea zei …
There Are stemmen Aswell For Harry Potter All Around So Go And Vote! Xxx HP is seconde In The Running So Far Xxx geplaatst een jaar geleden
Danea zei …
Guys!!! u must go and Vote for the HP cast. Some of them has got the titel of best supporting actor.
Alan Rickman
Rupert Grint
Tom Felton
Please go and vote!!!
link

Much Love Xxx geplaatst een jaar geleden
Danea commentaar gegeven…
I've Voted For Alan Xxx een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
I voted fir Helena :3 een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
She's winning best supporting actress and is in seconde in the best villain one! een jaar geleden
heart
TwinsTwin zei …
I can't believe the end is near. We've all grown up with this series. Harry Potter forever <3 geplaatst een jaar geleden
lucaslover528 commentaar gegeven…
i know! :( een jaar geleden
Sabina27 zei …
Best Books, Best films Ever !! <3 geplaatst een jaar geleden
cutiepie421 zei …
I Love The movies! never even read the books!!!!!! geplaatst een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
u should give the boeken a try they're much better you'd love them. een jaar geleden
BlackHound commentaar gegeven…
Agreed. You're really cheating yourself if u don't read the books, IMHO. een jaar geleden
norzom zei …
harry potter the best book i have ever read
geplaatst een jaar geleden
bellatoddnellie commentaar gegeven…
me too :) een jaar geleden
big smile
ninjakiwi zei …
Honest to god I cant be bothered with Twilight anymore! Harry Potter rules all!! geplaatst een jaar geleden
JUSTPLAINHARRY commentaar gegeven…
I'm going to ball my eyes out...sniff sniff. Such a sad day!!!!!!!!!!! een jaar geleden
ninjakiwi zei …
Who's gonna cry at the end of the credits??????????????????? (At the end of the 7th p2, film) geplaatst een jaar geleden
Danea commentaar gegeven…
Oh Me Certainly! An End Of A Decade Can Be A Shock LoL :) een jaar geleden
ninjakiwi commentaar gegeven…
Gone sooooo quick! een jaar geleden
ninjakiwi commentaar gegeven…
Totally!!! een jaar geleden
snapeislove zei …
I should've geplaatst this as a vraag but...

What was the titel of the soundtrack of DH part2 trailer?
Help, anyone? geplaatst een jaar geleden
Adann412 zei …
since they haven't had Peeves in the films at all I wonder (if they leave it in) who they'll have sing the "We did it, we bashed them, wee Potter's the one, And Voldy's gone moldy, so now let's have fun !"? I think it would be funny if they have Luna say of sing it. geplaatst een jaar geleden
danielledemeyer commentaar gegeven…
i think that they will end uo just cutting it all together een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
I'd love to hear Luna sing it! een jaar geleden
danielledemeyer zei …
harry potter-----right above the need for air <3 geplaatst een jaar geleden
grace246 zei …
Has anyone read any Albus Potter fanfictions????

I have read a few door Vekin87 on fanfiction.net
u should read them too!!!! they are really good!!!
geplaatst een jaar geleden
koolazz commentaar gegeven…
ill give'em a try!!! een jaar geleden
TheLogicalwitch commentaar gegeven…
thnx for the idea! I'll definitely try! een jaar geleden
Danea zei …
I Think some of u might know this. I've read That in DH part 2, Snape will be killed in the BoatHouse and not the Shrieking Shack ... I was shocked at first , but I can Understand what the Art director zei that he wanted a meer clear and open atmosphere than that of a "Box".
The lake in the moonlight is going to look like Crystal and it will be meer Dramatic ... So Hopefully this will get by. ( Fingers Crossed)
Xxx geplaatst een jaar geleden
kris10853 zei …
Deathly Hallows Part 2 is the shortest of all eight films. I assumed it would be the longest.

Sorcerer's Stone: 152 minutes
- Chamber of Secrets: 161 minutes
- Prisoner of Azkaban: 141 minutes
- Goblet of Fire: 157 minutes
- Order of the Phoenix: 138 minutes
- Half-Blood Prince: 153 minutes
- Deathly Hallows, Part 1: 147 minutes
- Deathly Hallows, Part 2: 125 minutes

Thoughts on this? geplaatst een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
I think as a total the Harry Potter films are 1174 minuten long. een jaar geleden
kris10853 commentaar gegeven…
Woot woot. een jaar geleden
Lunalovely commentaar gegeven…
well seeing as they covered almost 2/3 of the book in the first part, and the seconde one will mostly be about the battle,then it kinda makes sense een jaar geleden
vanillaicecream zei …
Alan Rickman, Bonnie Wright, Devon Murray, Emma Watson, Daniel Radcliffe, Geraldine Somerville, James Phelps, Oliver Phelps, Matthew Lewis, Robbie Coltrane, Rupert Grint, Tom Felton and Warwick Davis (as Prof. Flitwick and/or Griphook the Goblin) are the only actors to have appeared in all eight movies. geplaatst een jaar geleden
Lunalovely commentaar gegeven…
Yeah I saw that on HP wiki, they're the only 15 to appear but the first 14 are the only who's character they play is in all 8 een jaar geleden
InvaderStickly zei …
NO! The series doesn't end 'til I get my wedding with Luna Lovegood. (Waits...) 0_0 geplaatst een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
Lol won't end til I'm best vrienden with Bellatrix! een jaar geleden
lovedelenalove commentaar gegeven…
Won't end till I'm best friend with Snape! een jaar geleden
Lunalovely commentaar gegeven…
Won't end before I get to marry George. TAKE THAT ANGELINA!! een jaar geleden
_cloudwatcher zei …
One maand left until I´m going on the midnight premiere here in Sweden. Of course it´s gonna be fun, but sad too... :(
So many years of loving that story! ♥♥ geplaatst een jaar geleden
meliigershon zei …
someone here is from Australia??? please answer geplaatst een jaar geleden
pepperlove1999 zei …
im so excited for the last movie but it will suck that its done :( geplaatst een jaar geleden
bellatoddnellie commentaar gegeven…
yeah, it's the same for me. een jaar geleden
lolibarbie commentaar gegeven…
same :\ een jaar geleden
leanneheward commentaar gegeven…
yeahh :/ een jaar geleden
pepperlove1999 commentaar gegeven…
yeahh ikr?! een jaar geleden
chesterxx zei …
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG
HARRY POTTER! geplaatst een jaar geleden
leanneheward zei …
Snape: Hide them all, then, Keep her – them – safe. Please.
Dumbledore: And what will u give me in return, Severus?
Snape: In – in return? ... Anything. <3 geplaatst een jaar geleden
RealBenTennyson commentaar gegeven…
Eww..!! I didn't want that image! een jaar geleden
danielledemeyer commentaar gegeven…
lol for some reason that sounded really dirty tonight XD een jaar geleden
leanneheward commentaar gegeven…
haa, know that u mention it, it sounds wrong :P butttt i love this quote :P een jaar geleden
smirk
koolgirl345 zei …
i have all the films and boeken and a few posters harry potter is so kool geplaatst een jaar geleden
danielledemeyer commentaar gegeven…
u need meer merchandise my friend :) een jaar geleden
danielledemeyer zei …
I bought 3 shirts for the hp movie premier and i don't know wish one to were but in still super exited !who already has their shirt? geplaatst een jaar geleden
JUSTPLAINHARRY commentaar gegeven…
My vrienden and i are creating our own HP jackets/hoodies. We have our own taste but some of it will be uniformed. I cant wait for the final product to be in my hands. Im going to treasure it forever. een jaar geleden
CharlieBloom zei …
I'm looking to connect with Harry Potter Fans!! I am in the process of writing a young adult fantasy titled "Charlie Bloom and the Scepter of Dreams." I was inspired door J.K. Rowling and would love to give her fans another great story. Visit our fan page @ Charlie Bloom and the Scepter of Dreams of visit us at www.CharlieBloom.net! geplaatst een jaar geleden
Icetail_love zei …
Who saw Emma Watsons new hair cut??? I looks good on her but i will miss her old waves geplaatst een jaar geleden
danielledemeyer commentaar gegeven…
i agree i love her new pixi cut but i love her old cut as well she always looks awsome tho een jaar geleden
pepperlove1999 commentaar gegeven…
i love her old hair meer then her new een jaar geleden
athena305 zei …
Just...watch. I cried. I don't know why, but I did. Maybe just the thought that I love it so much. of that it's going to end. But please.

link geplaatst een jaar geleden
leanneheward commentaar gegeven…
after i see part 2 of dh, its really going to be over, im going to cry for daysssssss een jaar geleden
Icetail_love commentaar gegeven…
I know!!!, But I keep on reading the boeken and watching the films so that the boy who lived lives on! een jaar geleden
ardenlovesmac13 commentaar gegeven…
long live een jaar geleden
athena305 commentaar gegeven…
Exactly, Arden. <3 een jaar geleden
KateKicksAss zei …
Dear teachers,

I don't call u "Professor" out of respect. I do it because it makes me feel like I'm in Harry Potter.

Sincerely, Student geplaatst een jaar geleden
jazzagentplover commentaar gegeven…
Nice.... een jaar geleden
athena305 commentaar gegeven…
I'm going to start doing that. een jaar geleden
leanneheward commentaar gegeven…
i wish i was still in school now :P een jaar geleden
jazzagentplover zei …
Have u guys seen 92 ways to annoy Harry Potter haters? EPIC! geplaatst een jaar geleden
vanillaicecream commentaar gegeven…
from mugglenet? een jaar geleden
jazzagentplover commentaar gegeven…
It should be either on youtube of zoek it up on google. een jaar geleden
srividya commentaar gegeven…
mugglenet ??? Okay ... i'll try it out .. thnx een jaar geleden
leanneheward commentaar gegeven…
im going to now :P een jaar geleden
GreekRULES515 zei …
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH A maand AND A HALF TILL IT COMES OUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geplaatst een jaar geleden
jazzagentplover commentaar gegeven…
A maand and a HALF BLOOD PRINCE! SILLY RABBIT KIDS! een jaar geleden
GreekRULES515 commentaar gegeven…
huh? een jaar geleden
Huntress100 commentaar gegeven…
what? een jaar geleden
heart
angiii7 zei …
wooooho I got my fanatic medal in here <3333333 geplaatst een jaar geleden
RealBenTennyson commentaar gegeven…
Wow! Congrats!!:) een jaar geleden
jazzagentplover commentaar gegeven…
Yay... een jaar geleden
angiii7 commentaar gegeven…
Thanks @linhousepotter :)! and didn't I tell u to not commentaar in my stuff again? not even to say sorry because I don't give a crap, ok? @jazzafentplover een jaar geleden
heart
ReibyKathBlack zei …
My God !
I just read the news that tell me that the films from abroad are allowed to entry Indonesia's cinemas because of tax issues is complete! So, I can watch the Deathly Hallows Part 2! Yesterday is my birthday (8 June), and this is like the BEST present EVER ! geplaatst een jaar geleden
Griga_M commentaar gegeven…
Glad for you! Is it in English!? een jaar geleden
alisonfaith297 commentaar gegeven…
YAY for u i mean!! and happy birthday! een jaar geleden
ReibyKathBlack commentaar gegeven…
@ all of u : thank u so much :') een jaar geleden
jazzagentplover zei …
FRED IS NOT DEAD! (SORRY SPOILER ALERT!) geplaatst een jaar geleden
alisonfaith297 commentaar gegeven…
mayb u should have led with the spoiler alert if you're gonna do that. ;D een jaar geleden
peteandco commentaar gegeven…
what ? een jaar geleden
jazzagentplover commentaar gegeven…
Sorry....JUST TAKE SOME CEREAL AND GO! een jaar geleden
smile
Thecharliejay zei …
I got my dedicated medal :D geplaatst een jaar geleden
BellaLovett commentaar gegeven…
thats great ! een jaar geleden
MarlenaLovett commentaar gegeven…
Congratulations! een jaar geleden
SevSnapeForev commentaar gegeven…
*high five!* een jaar geleden
crying
Narusasu4EVER zei …
Why is there no Narcissa in the new posters??????????? I'm so pissed off right now!!!!! geplaatst een jaar geleden
SevSnapeForev commentaar gegeven…
I'm thinking about getting the angry mob supplies early... Don't u agree? een jaar geleden
Narusasu4EVER commentaar gegeven…
yes i agree!!!! een jaar geleden
Kadaj commentaar gegeven…
^ No, she's pretty, 100% pretty. een jaar geleden
alisonfaith297 zei …
36 days... just need to hold on a little longer geplaatst een jaar geleden
jazzagentplover commentaar gegeven…
I-am-so-ex-ci-ted! HARRY POTTER ROX! een jaar geleden
stevie_fan98 zei …
I AM SO EXCITED ABOUT THE MOVIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) :) :) :) :) :) :) :) geplaatst een jaar geleden
jazzagentplover commentaar gegeven…
Have u read the last book so u know what's going to happen? I can spoil it all for you! een jaar geleden
stevie_fan98 commentaar gegeven…
Yes, I have read the book. Several times actually. een jaar geleden
jazzagentplover commentaar gegeven…
OOOH Good u know what's going to happen, EPIC! een jaar geleden
angiii7 commentaar gegeven…
meeeeeeeeeeeeeeee too!! I can't wait D:D:D een jaar geleden
sev123 zei …
my last week of school there was a tornado. and we were eating lunch, but then a teacher came running down stairs to tell us to go in to the hall. right after that happened a huge bolt of lighting it and thunder roared everyone got up and screamed. it remined me of the first harry potter movie when they were eating the halloween feast. geplaatst een jaar geleden
nany5755 commentaar gegeven…
lol! een jaar geleden
sev123 commentaar gegeven…
well yes it hit close enough to the school for us to go for cover een jaar geleden
sev123 commentaar gegeven…
ok i just read this fafiction about james and lilly their were in slughorns clas and a potion that slytherns were workingi on exploded and there was this black thing chasing these girls, when lilly noticed it was snapes hair cuz he was bold. OMG i amstill laughing and the bad part is i can picture that happening to him omy goodness sorry severus love u een jaar geleden
wink
Lisseth zei …
I've just watched the Deathly Hallows Part 2 Official Videogame Trailer and can't help getting AMAZINGLY EXCITED!
I'm a huge fan of HP Videogames and can't wait to kom bij the battle this July 12th!
EPIC! The best videogame for the BEST MOVIE EVER! geplaatst een jaar geleden
jazzagentplover commentaar gegeven…
The movie is earlier for you! Lucky.... een jaar geleden
alisonfaith297 zei …
ok, so random story, last friday my class got our graduating gowns to bring home pagina (not really sure why) but anyways, when we tried it on, just the robe, (which looks a lot like the harry potter ones except without the crest) a friend of mine picked up a pen and yelled out expelliarmus. soon like half the class was yelling spells. out. it was so funny and awesome. the rest who lets say just refuse/ hate HP stood there judging us but we dont care ;D
best 10min of the day.;D
geplaatst een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
Lol een jaar geleden
BellaLovett commentaar gegeven…
thats awesome :D een jaar geleden
jazzagentplover commentaar gegeven…
AWESOMENESS! een jaar geleden
Griga_M zei …
16 to cinema and my wife can watch it in English with headphones and mp3 player.

I guess it's the lest thing what I can do! I will be realy appreciate for your help guys! And I am sure that my wife will be too!!! And she will tell how, door herself after!

I am looking vooruit, voorwaarts to hear from any one who come vooruit, voorwaarts on my requezt.

Thank u in advance!
Griga_M
----> part 3 geplaatst een jaar geleden
Griga_M commentaar gegeven…
Surely no one can help me? een jaar geleden
jazzagentplover commentaar gegeven…
fOR WHART? een jaar geleden
ArcticWolf commentaar gegeven…
I'm sorry, isn't that illegal? That sounds like it... een jaar geleden
Griga_M commentaar gegeven…
Realy, I don't know! But anyway I am not gonna use it publickly of sell it of give it to third hands. I gonna use it just for once and for myself! Man! Sims like no one can help me. een jaar geleden
Griga_M zei …
world in same time at July 15! I was trying so hard to get this movie here in English and play it for her here in cinema in English, but it cost so much and I cannot afford it , it cost though $25K.
And just one idea come up in my mind that I can do just one thing. I am asking u fans of HP to support your fan and help me to do gift to my wife! Coud any one record the sound of whole movie from start to end on some HD dictaphone, and send it to me. That way we could go on volgende dag June -->part 2 geplaatst een jaar geleden
jazzagentplover commentaar gegeven…
I didn't read what u zei but i'm sure it's good een jaar geleden
Griga_M commentaar gegeven…
Are u write it to help of just to say something useless!? It's better to read than to say it's good of not about what u don't know! een jaar geleden
Griga_M zei …
Hello everyone Harry Potter fans!

Guys! I really need your help! I just hope that one of u come forward. I am not that fan of HP but I like this movie a lot! My wife is very big fan of HP. I wanna do the present for her and I need your help guys! My wife will be out of USA on prime of HP at July 15. And we will be at the country where they not play this movie in English, only Russian. I don't know what to do! She wish and wanna see this movie with all fans in the ----> part 1 geplaatst een jaar geleden
alisonfaith297 zei …
i dunno about u guys but i can never take voting awards seriously, there is always this bunch of people that just cause they are obsessed with something, they vote for it and somehow they end up winning even if the movie/ toon sucks. that why when it comes down to it tony, emmys, grammys and oscars are the only one that really count.
also, one meer thing
38 days! geplaatst een jaar geleden
smallypuppy22 zei …
HARRY POTTER is to much for crap like mtv, HP wins real awards like BAFTAS and National movie awards, ans is nominated to the oscars HA, plus HP is something magical, out of this world geplaatst een jaar geleden
mischievous
ReibyKathBlack zei …
I don't give a damn about MTV Movie Awards anymore !! In my heart, HARRY POTTER WILL ALWAYS WIN !! geplaatst een jaar geleden
smallypuppy22 commentaar gegeven…
YAH een jaar geleden
Odd1213 commentaar gegeven…
ME TOO!!!!!! MTV SUCKS FOR NOMINATING TWILIGHT, THAT PICE OF SHIT! TWILIGHT WILL BE THE WORST MOVIE, AND HP WILL BE THE BEST MOVIE, WHILE OTHER DUMB AWARD toon NOMINATE TWILIGHT, REAL SHOWS NOMINATE HP, LIKE THE OSCARS, NATIONAL MOVIE AWARDS, SO SUCK A DICK TWILIGHT, HP RULESSSSSSSS, AND BOOOOOOOO JUSTIN BIEBER een jaar geleden
ReibyKathBlack commentaar gegeven…
lol, yeah !! JB won ? siriusly ? btw, HP RULES ! een jaar geleden
TwinsTwin zei …
WOAH WOAH WOAH. HARRY POTTER ONLY GOT ONE FUCKING AWARD? WHAT THE FUCK? AND TOM FELTON WASN'T EVEN A VILLAN IN DH PART 1. WHAT THE FUCK IS UP WITH TEENAGERS THESE DAYS? I MEAN THAT KISS BETWEEN EMMA AND DAN WAS EPIC. THESE FUCKING HORNY TEENAGERS ALWAYS VOTE BASED ON SEX APPEAL. WELL GUESS WHAT? HARRY POTTER IS FUCKING SEXY. AND IT'S A CLASSIC. HARRY POTTER BETTER WIN BEST MOVIE volgende YEAR. BECAUSE IF THEY DON'T, I'M FUCKING MURDERING EVERY TWILIGHT fan IN THE WORLD. SO WATCH OUT. Damn. geplaatst een jaar geleden
kirstenroxs22 commentaar gegeven…
I COMPLETELY AGREE WITH u I MEAN NO ONE IN TWILIGHT CAN EVEN ACT AT LEAST EVERYONE IN HARRY POTTER CAN UGH I HATE WATCHING THOSE AWARDS CAUSE EVERYONE GETS UNDERAPPRECIATED STUPID TWILIGHT een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
Agreed een jaar geleden
kris10853 commentaar gegeven…
If u guys feel that strongly maybe u should have voted more. een jaar geleden
Lunalovely zei …
THAT"S IT! I FUCKING GIVE UP! God some teenagers are so stupid. Twilight .4 Harry Potter.1 MTV is stupid.It known not what acting really is. We all know Twilight is gonna win best movie (even if they deserve worst movie). Might as well just stop voting. geplaatst een jaar geleden
FairuzBones commentaar gegeven…
IKR, I tthink I'm gonna cry een jaar geleden
beccaxBLx commentaar gegeven…
Oh come on, Twilight sucks we all know that. And while HP gets nominated for Oscars and BAFTAS, Twilight get nominated for Golden framboos een jaar geleden
Lunalovely commentaar gegeven…
exactly! I'm done with MTV. I'm waiting for the Oscars volgende jaar which I'm sure will nominate DH part 2 een jaar geleden
kris10853 commentaar gegeven…
fans voted for the awards. A comitee stemmen for the Oscars and crp. At least we get a say in the MTV awards een jaar geleden
smallypuppy22 zei …
happy birthday draco :D geplaatst een jaar geleden
Vampire_Chikie zei …
Happy Birthday Draco Malfoy!!! geplaatst een jaar geleden
linhousepotter commentaar gegeven…
Happy Birthday! :) een jaar geleden
nelo2 zei …
VOTE VOTE VOTE Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 for the MTV Movie Awards!!! We can win this : ) geplaatst een jaar geleden
InvaderStickly zei …
voted for deathly hallows... A LOT... NOW ITS YOUR TURN! geplaatst een jaar geleden
cake
Lunalovely zei …
Happy Birthday Draco!!! <3 geplaatst een jaar geleden
meliigershon zei …
hallo guys!!! today MTVmovieawards will toon a new HP7 part 2's clip :D don't miss it geplaatst een jaar geleden
keybreak zei …
Harry Potter is the most awesome moive in the whole world i would thats why i joined this club. but its your choice to chose. geplaatst een jaar geleden
nisrn zei …
pleaseeee vote HP as the best movie as many as u can. I've voted 500 times. I just can't stand it if eclipse wins :((( first twilight, then new moon. now eclipse? noooo geplaatst een jaar geleden
snapeislove zei …
A Slytherin badge on the center of my binder notebook...
Spent hours in the store just to decide which one will I take (there's a Griffindor design too.) :DD geplaatst een jaar geleden
cake
Narusasu4EVER zei …
Today is Draco's birthday!!!Happy Birthday Draco Malfoy<3 geplaatst een jaar geleden
Kate481216 commentaar gegeven…
Happy Birthday xx <3 een jaar geleden
nany5755 commentaar gegeven…
happy B'day DRACO! een jaar geleden
nelo2 commentaar gegeven…
Happy Birthday Draco!!! een jaar geleden
laugh
Lisseth zei …
Today we're gonna beat them at the MTV's!!!!!!!!!!
COME ON HARRY POTTER!!!!!! BEST SAGA EVER!!!!

Just 40 days to go for the EPIC FINALE!!!!!! OMG GOD CAN'T WAIT!!!!! geplaatst een jaar geleden
Kate481216 commentaar gegeven…
IKR !!! xx een jaar geleden
nelo2 commentaar gegeven…
HARRY POTTER FTW!!! een jaar geleden
SevSnapeForev zei …
Ok... I went to my high school incoming freshmen dance wearing my gryffindor quidditch jersey and I made so many new vrienden because of it! Thank u HP for breaking the ice!!! geplaatst een jaar geleden
foopetsrule commentaar gegeven…
Your like awesome and smart. Imma gonna do that at my dance. een jaar geleden
zanhar1 zei …
Just bought Hermione's wand! geplaatst een jaar geleden
SevSnapeForev commentaar gegeven…
Awesome! I have Snape's and McGonagall's een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
Cool I have Bellatrix's to, want to get lucius' :P een jaar geleden
InvaderStickly commentaar gegeven…
hermiones wand is all pretty and stuff though XD een jaar geleden
InvaderStickly zei …
My great grandfather was named Harry Potter. Once the boeken got popular, he was on the news. Man, I never get to meet him before he passed away. :( geplaatst een jaar geleden
wotcher-tonks commentaar gegeven…
:O een jaar geleden
nany5755 commentaar gegeven…
wow!! een jaar geleden
InvaderStickly commentaar gegeven…
Other sad part is that stupid kids prank called him too much >:/ een jaar geleden
Egaby zei …
Hi! For alls harry potter's fans VOTE to win the MTV MOVIE AWARDS! PLEase! here I leave the page: link ...vote for the best movie (harry potter and the deathly hallows part 2) It's so important for all harry potters'fans! then u can vote for the best kiss(harry and hermione) , the best female performance(hermione), the best male performance(harry) , the best fight and the best villain(tom felton) THANK only until sunday JUNE 5th!VOTE geplaatst een jaar geleden
InvaderStickly commentaar gegeven…
OH! Im SO gonna try@ een jaar geleden
Egaby commentaar gegeven…
ok! plis Vote! for Harry POtter!;D een jaar geleden
Odd1213 commentaar gegeven…
I VOTE EVERY dag FOR HP, INCEPTION, AND BLACK SWAN, U GOT MY VOTE!!!!!!!!!!!! een jaar geleden
Egaby commentaar gegeven…
ok!! thanks!!! een jaar geleden
angelic
avjimenez zei …
does anyone know when midnight prmier tickets go on sale in fresno,ca fordh part 2??? geplaatst een jaar geleden
heart
vanillaicecream zei …
This is unbelievable
Today I had my English State Exam
And I literally screamed when I saw a text dedicated to Harry Potter!
link geplaatst een jaar geleden
saskiahailey017 zei …
im really excited how DH: PART 2 will be on film..love the book so much..^_^ geplaatst een jaar geleden
big smile
tanja_96 zei …
Awesome spot look! geplaatst een jaar geleden
alisonfaith297 zei …
41 days.. *squeals* geplaatst een jaar geleden
zanhar1 zei …
In exactly 42 days I am going to cry myself to sleep over the death of Bellatrix Black Lestrange. geplaatst een jaar geleden
Waterwhip commentaar gegeven…
Dont cry too hard sis :) een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
I'll try not to. een jaar geleden
nany5755 commentaar gegeven…
:'( een jaar geleden
alexthedog commentaar gegeven…
:'( een jaar geleden
alisonfaith297 zei …
42 DAYS! geplaatst een jaar geleden
Bella_Lestrange commentaar gegeven…
yay! een jaar geleden
Moonbeam1953 commentaar gegeven…
I am so looking vooruit, voorwaarts to seeing this movie. Comes out July 15 here in Kansas City. een jaar geleden
saskiahailey017 commentaar gegeven…
july 15 is the premiere datum here in the philippines een jaar geleden