Penguins of Madagascar Conversation in POM Quotes.

krazy4kowalski posted on Aug 27, 2010 at 01:59AM
We are going to have a conversation. Who wants to hear the catch? All we can say is POM quotes (and they can't follow an episode, we can't just be quoting Jiggles!)

Example: Fan: Is it...dangerous?

Other fan: Sure it is...guv'nor!

Penguins of Madagascar 10701 antwoorden

Click here to write a response...

Showing Replies 8901-8950 of 10701

een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
Is there anything he got right? ;)
 Is there anything he got right? ;)
chaos-ice commented…
maybe Kowalski can prove Einstein's formula is wrong XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
XD een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
-__-
 -__-
peacebaby7 commented…
That's me when this guy in my school tries to be funny (he's so not XD). een jaar geleden
chaos-ice commented…
hahaha XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
*creepy smile*
 *creepy smile*
chaos-ice commented…
creepy >_< een jaar geleden
peacebaby7 commented…
Mm-hm. een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
"Yeah, jibber jabber your way out of that"
 "Yeah, jibber jabber your way out of that"
peacebaby7 commented…
XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
T__T
 T__T
een jaar geleden chaos-ice said…
"Again, 20% less brainiac"

can't remember if it this is from the same episode
 "Again, 20% less brainiac" [i]can't remember if it this is from the same episode[/i]
peacebaby7 commented…
I think it is, but I'm not sure. Doesn't matter. XD een jaar geleden
chaos-ice commented…
XD een jaar geleden
27Kowalski commented…
This one's from "Hot Ice." :P The picture of Kowalski above is from "Brush with Danger". :3 een jaar geleden
chaos-ice commented…
Nice. I like when its from different episodes X3 een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
Yoohoo! ;)
 Yoohoo! ;)
chaos-ice commented…
XD een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
"Don't... you... DARE!"
 "Don't... you... DARE!"
peacebaby7 commented…
Yes, sir. <3 (XD) een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
It makes more sense than throwing a misshapen ball with your flippers! >:|
 It makes meer sense than throwing a misshapen ball with your flippers! >:|
een jaar geleden chaos-ice said…
O__O
 O__O
peacebaby7 commented…
What? He has a point! XDD een jaar geleden
chaos-ice commented…
XDD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
Was it the you-know-what in Maurice's oatmeal?
 Was it the you-know-what in Maurice's oatmeal?
chaos-ice commented…
Maurice: u know what, say-what? LOL XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
XD een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
XDDD
 XDDD
peacebaby7 commented…
XDDDDD Julien's mouth is HUGE. XDD een jaar geleden
chaos-ice commented…
yeah, it covers his whole face LOL XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
Ikr? XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
COME ON! I want you to hurt like I do! *evil laugh*
 COME ON! I want u to hurt like I do! *evil laugh*
chaos-ice commented…
love the background XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
LOL, yeah. XD een jaar geleden
27Kowalski commented…
^Yup. XD een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
"Say what?"
 "Say what?"
chaos-ice commented…
gotta go now. my brother's gonna use the laptop. :/ een jaar geleden
peacebaby7 commented…
LOL, the picture. XDDDDD I'm about to go to bed, anyway. See ya. :) een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
K: A new arrival was delivered to the loading dock at 0600 and is...
P: It's a lemur! :D
K: I was building to that, Private!
 K: A new arrival was delivered to the aan het uploaden dock at 0600 and is... P: It's a lemur! :D K: I was
chaos-ice commented…
Guess Private is just excited about it :P een jaar geleden
27Kowalski commented…
Yeah. XD Too bad it wasn't a magical unicorn. XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
XD een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
"That's pretty ambitious Kowalski"
 "That's pretty ambitious Kowalski"
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
"That's ... debatable!"
 "That's ... debatable!"
peacebaby7 commented…
XDD I love Private's face here. Adorable and a little sexy. ;) een jaar geleden
27Kowalski commented…
^LOL, really? ,':) een jaar geleden
peacebaby7 commented…
What?! I'm entitled to an opinion! >:| XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
The car goes "vroom! vroom!"
 The car goes "vroom! vroom!"
chaos-ice commented…
he looks so cute in his seat. X3 een jaar geleden
peacebaby7 commented…
He does. <3 een jaar geleden
27Kowalski commented…
^^Agreed! <3 een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
"If you say so"
 "If u say so"
peacebaby7 commented…
XDDD LOL, nice fit. XD een jaar geleden
chaos-ice commented…
thanks XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
T__T
 T__T
chaos-ice commented…
he's not happy about it XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
Nope. XD een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
"My whole life is a LIE!"
 "My whole life is a LIE!"
peacebaby7 commented…
XDXDXD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
*eats Skipper's foot*
 *eats Skipper's foot*
chaos-ice commented…
LOL Xd een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
XDDD
 XDDD
peacebaby7 commented…
I find that oddly attractive. ;) ... Stop looking at me like that! XD een jaar geleden
chaos-ice commented…
LOL XD een jaar geleden
27Kowalski commented…
^^Totally agree. ;) <3 een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
....
 ....
chaos-ice commented…
Julien looks odd XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
He does. XD een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
"Must I ugh even louder to you Maurice?"
 "Must I ugh even louder to u Maurice?"
peacebaby7 commented…
XDDDDD I loved that part. Maurice, I'm so sorry u have to work for that. XDD een jaar geleden
chaos-ice commented…
Maurice is much smarter than Julien, but he remains loyal to him. that's so sweet X3 een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
*shuts up Julien* (XD)
 *shuts up Julien* (XD)
chaos-ice commented…
what's up with Julien? XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
He isn't amused. XD een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
"Not so quickly Tuxedo bird"
 "Not so quickly Tuxedo bird"
peacebaby7 commented…
XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
I have no choice! *hugs Kowalski*
 I have no choice! *hugs Kowalski*
chaos-ice commented…
this is funny, Skipper don't believe on Private at first, until he has no other choice XD een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
*quickly and defensively* We've already made a thorough search and there's absolutely zero evidence anyway so we should all leave now without asking any questions. Who wants snow cones?
 *quickly and defensively* We've already made a thorough zoek and there's absolutely zero evidence a
peacebaby7 commented…
XD LOL, their faces. I loved that part. XDD een jaar geleden
chaos-ice commented…
me too, Kowalski's too defensive XD een jaar geleden
27Kowalski commented…
I LOVE this scene. XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
I'm a grape snowcone. :)
 I'm a druif snowcone. :)
chaos-ice commented…
hahaha LOL XD een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
*tongue out*
 *tongue out*
peacebaby7 commented…
O_O *walks away* (XD) een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
O_o
 O_o
peacebaby7 commented…
XD een jaar geleden
chaos-ice commented…
LOL XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
Chug! Chug! Chug! Chug! Chug! Chug! Chug!
 Chug! Chug! Chug! Chug! Chug! Chug! Chug!
een jaar geleden chaos-ice said…
"WHERE IS THE LINE?"
last edited een jaar geleden
 "WHERE IS THE LINE?"
peacebaby7 commented…
HAHAHAHA!! *falls from chair* XDDDDDDDD een jaar geleden
chaos-ice commented…
XDD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
*laughs hysterically*
 *laughs hysterically*
chaos-ice commented…
nice fit. I would laugh that way too, if I've seen Kowalski doing that XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
I DID laugh like that. Just without the falling-off-of-a-wall part. XDD een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
"Am I the only one seeing this?"
 "Am I the only one seeing this?"
peacebaby7 commented…
Message went right over me. XDD een jaar geleden
ImAnEasel commented…
Also nice fit. :P een jaar geleden
chaos-ice commented…
thanks XD een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
....
 ....
peacebaby7 commented…
LOL xD een jaar geleden
27Kowalski commented…
XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
*snores*
 *snores*
chaos-ice commented…
I love it when he suddenly falls asleep XDD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
Me, too. XDD een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
"Man down!"
 "Man down!"
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
"Your lies are burning my earholes!"
 "Your lies are burning my earholes!"
een jaar geleden chaos-ice said…
Ohh... who is the bottom in your face? You don't know, because it's wearing a mask! *laughs evily*
 Ohh... who is the bottom in your face? u don't know, because it's wearing a mask! *laughs evily*
peacebaby7 commented…
That line is so stupid that I love it. XDDD The picture ... Not so much. XDD een jaar geleden
chaos-ice commented…
I know right? XDD een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
"I don't think he's buying it!"
 "I don't think he's buying it!"
peacebaby7 commented…
I'm sure as hell not. XDD een jaar geleden
27Kowalski commented…
Yup. XD een jaar geleden
chaos-ice commented…
nice fit XDD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
Paper junk. *throws money away*
 Paper junk. *throws money away*
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
"He knows too much!"
 "He knows too much!"
peacebaby7 commented…
XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
Commodore Fluffington! Why do you do nothing?! DX
 Commodore Fluffington! Why do u do nothing?! DX
27Kowalski commented…
Poor Kowalski. XD Bad bunny! Bad! D:< een jaar geleden
peacebaby7 commented…
Yeah. >:( XD een jaar geleden
chaos-ice commented…
hahaha LOL XD een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
"Stop being naugthy!"
 "Stop being naugthy!"
peacebaby7 commented…
Wrong Fluffington, Private. XD een jaar geleden
chaos-ice commented…
LOL XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
Chimmichanga! These pillows are filled with baby birds! D:
 Chimmichanga! These pillows are filled with baby birds! D:
een jaar geleden chaos-ice said…
"This is a wild accusation"
 "This is a wild accusation"
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
*faceflipper*
 *faceflipper*
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
"Do I look like an interior decorator? They're all red!"
 "Do I look like an interior decorator? They're all red!"
chaos-ice commented…
don't worry Maurice, I agree with u they are all red XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
I've had this talk with my grandma numerous times. XD een jaar geleden
27Kowalski commented…
^LOL, really? XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
@27K: Really. XD For instance, I tell her I like her roze dress, and she says that it's not pink, it's coral. It's close enough! XDD een jaar geleden