Penguins of Madagascar Conversation in POM Quotes.

krazy4kowalski posted on Aug 27, 2010 at 01:59AM
We are going to have a conversation. Who wants to hear the catch? All we can say is POM quotes (and they can't follow an episode, we can't just be quoting Jiggles!)

Example: Fan: Is it...dangerous?

Other fan: Sure it is...guv'nor!

Penguins of Madagascar 10701 antwoorden

Click here to write a response...

Showing Replies 9051-9100 of 10701

een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
....
 ....
27Kowalski commented…
LOL, love their expressions. XD 'Specially Marlene's. XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
Me, too. XD een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
" ... Blame that guy!" *points at Kowalski*
 " ... Blame that guy!" *points at Kowalski*
peacebaby7 commented…
XDD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
*points at Mason* :)
 *points at Mason* :)
27Kowalski commented…
XD een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
*trying to look manly* XD
 *trying to look manly* XD
27Kowalski commented…
(Sorry, I have to go now, See ya! *waves* :3) een jaar geleden
peacebaby7 commented…
^^ XDDD ^ 'Kay. *waves* :3 een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
*barfs up a flower*
 *barfs up a flower*
een jaar geleden ILUVKOWALSKI said…
(Wow, I haven't been on this forum in ages, cos my computer broke. D: Well, hey again. :D)

O_O
 (Wow, I haven't been on this forum in ages, cos my computer broke. D: Well, hallo again. :D) O_O
peacebaby7 commented…
Hi! :) And LOL XDD een jaar geleden
ILUVKOWALSKI commented…
Hey. :D een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
It's a madhouse up here! D:
 It's a madhouse up here! D:
een jaar geleden chaos-ice said…
"I'm all alone in a world gone mad"
 "I'm all alone in a world gone mad"
peacebaby7 commented…
XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
*dumb face engage*
 *dumb face engage*
chaos-ice commented…
*falls off chair* hahaha LOL XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
I'd offer u a hand, but I fell out of my chair, too. XDD een jaar geleden
chaos-ice commented…
Its okay, thats totally understandable XD een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
"Are you kidding me?"
 "Are u kidding me?"
peacebaby7 commented…
XDDD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
*laugh*
 *laugh*
27Kowalski commented…
LOL, Julien's not amused. XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
Nope. XD een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
*slaps Private*
 *slaps Private*
peacebaby7 commented…
XD een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
"I love you!"

O_O
 "I love you!" O_O
27Kowalski commented…
XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
XDDDDD That was my reaction, too, ice. XD een jaar geleden
chaos-ice commented…
I actually repeat it several times to make sure I heard it right. XDD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
(XD)
 (XD)
27Kowalski commented…
Ahah, I love their expressions. XDD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
Me, too. XD een jaar geleden
chaos-ice commented…
me three X3 een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
.... (XDXDXD)
 .... (XDXDXD)
peacebaby7 commented…
'Kay ... Should I be laughing of be very creeped out door this? XDDDD een jaar geleden
27Kowalski commented…
^XD This picture is so funny that is creepy. XD So, I say, u can laugh while being creeped out. XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
I've done that before. XDD een jaar geleden
27Kowalski commented…
That's ... good to know. XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
'B' for better be backing off, buddy?
 'B' for better be backing off, buddy?
27Kowalski commented…
Must ... resist ... the urge to stempel, punch him in the face, thus break my computer screen. XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
Too late on my part. XDD een jaar geleden
27Kowalski commented…
Pft. XD een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
" ... Drama Kiiing!"
 " ... Drama Kiiing!"
peacebaby7 commented…
Aw, he looks so sad! XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
*laughs hysterically*
 *laughs hysterically*
27Kowalski commented…
xD een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
"Besides THAT!" >:|
 "Besides THAT!" >:|
peacebaby7 commented…
XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
....
 ....
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
"Uh ... something with PAINball—Oh, I can't do comedy under pressure!" >:(
 "Uh ... something with PAINball—Oh, I can't do comedy under pressure!" >:(
peacebaby7 commented…
XDDD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
*slaps Kowalski*
 *slaps Kowalski*
27Kowalski commented…
Aw, poor Kowalski. XD He was just trying to be funny. XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
Yeah. XD een jaar geleden
chaos-ice commented…
LOL XD een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
"Skipper!" >:|
 "Skipper!" >:|
peacebaby7 commented…
Skipper: Yes, dear? XDD een jaar geleden
27Kowalski commented…
XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
Well ... Guilty as charged. ;)
 Well ... Guilty as charged. ;)
27Kowalski commented…
*snickers* XD Skipper's such a charmer. ;) een jaar geleden
peacebaby7 commented…
Yeah. XD ;) een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
*looks at Marlene* ;)
 *looks at Marlene* ;)
peacebaby7 commented…
Marlene looks ready to blush. XDDD ;) een jaar geleden
27Kowalski commented…
XD I think she's already blushing under her fur. ;) XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
*looking sexy* (XD)
 *looking sexy* (XD)
27Kowalski commented…
Skipper drooling in 3 ... 2 ... 1 ... XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
*falls out of chair ROTFLOLing* XDDD een jaar geleden
27Kowalski commented…
XD een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
,':)
 ,':)
peacebaby7 commented…
*snickers uncontrollably* That's Skipper's face if he sees that picture. XDDD een jaar geleden
27Kowalski commented…
Heheh, yeah. XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
T__T
 T__T
27Kowalski commented…
*clears throat* Ah-ehm! ... Shalalalala my oh my, looks like the boy's too shy, ain't gonna kiss the girl! Shalalala ain't that sad, it's such a shame too bad, you're gonna miss the girl ... Go on and kiss the girl ... XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
XDDD *echoes softly* Kiss the girl! XD een jaar geleden
27Kowalski commented…
Gosh, I love this song. XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
Yeah. XD een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
*scratches back of neck* Heheh ... <:D
 *scratches back of neck* Heheh ... <:D
peacebaby7 commented…
XDD He's adorable when he's nervous. XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
Yeah, I know. I ran out of witnesses. This isn't over. >.> XD een jaar geleden
27Kowalski commented…
Alright ... While u look for other witnesses I'll hug my Skipper. <3 XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
*jumps on Skipper* (XD)
 *jumps on Skipper* (XD)
27Kowalski commented…
Get a room already! XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
That's what I was thinking! XDD een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
"Ooh-oooh! Heheh!" *covers Private's eyes* :P
 "Ooh-oooh! Heheh!" *covers Private's eyes* :P
peacebaby7 commented…
Okay. That's just creepy. XDDD een jaar geleden
27Kowalski commented…
Eh, what ya gonna do? XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
I'm so embarrassed ...
 I'm so embarrassed ...
27Kowalski commented…
Aw, don't be, Marley. It's not your fault if Skipper's so damn hot. ;) XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
XD een jaar geleden
chaos-ice commented…
agreed ^ X3 een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
*snickers* XD
 *snickers* XD
peacebaby7 commented…
*joins Private in snickering* XDD een jaar geleden
27Kowalski commented…
(Gotta go for 15-20 minutes. See ya later. :3 Yeah I know it's late and I have school tomorrow. No need to tell me. XD) een jaar geleden
peacebaby7 commented…
'Kay. XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
....
 ....
27Kowalski commented…
What's wrong, Marlene? XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
Probably thinking: "Do u mind?" XD een jaar geleden
27Kowalski commented…
XD It really lookd like that. XD een jaar geleden
27Kowalski commented…
^looks* -_- een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
*random arguing*
 *random arguing*
peacebaby7 commented…
Just kiss and make up already ... Nah, just kiss. XDD een jaar geleden
27Kowalski commented…
XD Yeah, c'mon! Make all those crazy Skilene fans (Me included) happy! XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
Me also included! XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
....
 ....
27Kowalski commented…
Their expressions for the freakin' win. XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
Yupadoodle. XD een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
... O.O (Gotta go ... again. :P See ya tomorrow! *waves* :) G'night!)
last edited een jaar geleden
 ... O.O (Gotta go ... again. :P See ya tomorrow! *waves* :) G'night!)
peacebaby7 commented…
'Kay. :3 And LOL XDDD een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
kiss
"Ooh la la, I am Hot!"

totally agree with you Skipper <3
 "Ooh la la, I am Hot!" [i]totally agree with u Skipper <3[/i]
27Kowalski commented…
Yes. You. Are. ;) een jaar geleden
chaos-ice commented…
Oooh yes <3 een jaar geleden
peacebaby7 commented…
@27K: XD Agreed. ;) een jaar geleden
een jaar geleden Sassl said…
laugh
Are you kidding me?
 Are u kidding me?
chaos-ice commented…
He IS Hot!. Do u have a problem with that Rico? *grabs a crowbar* een jaar geleden
27Kowalski commented…
^XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
@ice: XD een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
"Get off! I just wanna hug him... WITH MY FIST!"
 "Get off! I just wanna hug him... WITH MY FIST!"
27Kowalski commented…
LOVE this quote. XD een jaar geleden
chaos-ice commented…
yea, me too XD een jaar geleden
Sassl commented…
me three :DD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
Me four! XD een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
"Boom!"
 "Boom!"
chaos-ice commented…
Ow, he looks cute... and creepy XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
LOL, King Rico. XD een jaar geleden
een jaar geleden Sassl said…
laugh
*scream*
 *scream*
chaos-ice commented…
LOL hahaha I Can't stop laughing XDD een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
"You sure you wanna be doing that?"
 "You sure u wanna be doing that?"
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
"How envious you must be."
 "How envious u must be."
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
*slaps Julien upside the head*
 *slaps Julien upside the head*
een jaar geleden Sassl said…
laugh
*laugh*
 *laugh*
peacebaby7 commented…
LOL, nice fit. XD een jaar geleden
Sassl commented…
thank u :) een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
"OH, COME ON NOW!"
 "OH, COME ON NOW!"
peacebaby7 commented…
LOL XD een jaar geleden
een jaar geleden peacebaby7 said…
laugh
*creepy love*
 *creepy love*
chaos-ice commented…
that is creepy >_< een jaar geleden
een jaar geleden chaos-ice said…
"Explain yourself soldier!"
 "Explain yourself soldier!"
peacebaby7 commented…
Is that really what u want, Skipper? XD een jaar geleden
een jaar geleden 27Kowalski said…
laugh
"Mammals usually come from ... *whispers*"
 "Mammals usually come from ... *whispers*"
chaos-ice commented…
hahaha I love that one XD een jaar geleden
27Kowalski commented…
Same. XD een jaar geleden
peacebaby7 commented…
XD Never gets old. XD een jaar geleden