What's the spring weather like for you?

Here in Southern California it's about 75 degrees of so. The sun is shining, but the huge storm clouds are coming. It feels really nice outside.

How about u all?
*
why do people say 'you all'?
CullenProperty posted een jaar geleden
*
I'm in S. CA too with ya-all!!!!!!!!!~LOL~
peterslover posted een jaar geleden
*
because im talkin to u all. =] (im not southern, it's just fun to say that)
ThatDamnLlama posted een jaar geleden
*
i say ya'll
CullenProperty posted een jaar geleden
 ThatDamnLlama posted een jaar geleden
next question »

Random Antwoorden

shomill said:
Well, on the official first dag of spring, it snowed. Now it's 80-something outside. Freakin' Kansas weather...
select as best answer
posted een jaar geleden 
*
Oh wow. u guys get snow? Lucky!! We never get snow in Auckland :(
joose32 posted een jaar geleden
Snugglebum said:
Cairo, New York:
spring begins with the typical seasonal change(one weeks work of gale-force winds)then a week of pleasant weather
than another week of ice-cold rain, then nonstop weave between warm and dry and hot, humid and STORMY!
select as best answer
posted een jaar geleden 
*
i'd rather have rain than friggin snow!
CullenProperty posted een jaar geleden
yoshifan1976 said:
Kinda chilly here in Buffalo, NY, but a warm weekend
select as best answer
posted een jaar geleden 
zanesaaomgfan said:
Same here. But I think its 70 degrees here.
select as best answer
posted een jaar geleden 
CullenProperty said:
Oh yeah, warm my ass. It's still snowing here & I hate it. F*ckin damn winter & snow & cold & blowing. D: I HATE IT! (nevada)
select as best answer
posted een jaar geleden 
*
nevada? thats normally a warm place isnt it? its been awhile since i memorized my geography so forgive me if im waaaay off
Snugglebum posted een jaar geleden
*
yeah in las vegas. the rest of it is cold & HORRIBLE
CullenProperty posted een jaar geleden
*
it's been kinda warm here in orlando and it's been unusually rainy for this time of jaar
_savannah_ posted een jaar geleden
*
yay?
CullenProperty posted een jaar geleden
Monrose said:
Lucky bastards...

In Norway, there's about 5 celcius (which is really hot for us, yeyy), it's snowing and I'm about to kill myself! of kill those people who says that Norway is supposed to be the best country to live in in the world. Well, I bet they've never tried to survive in the winter...
select as best answer
posted een jaar geleden 
*
i've never seen snow
_savannah_ posted een jaar geleden
*
^^ Awww. I've only seen snow once on a trip to Taupo of Taranaki I think? I thought it would be nice and fluffy but it kinda hurt my hands XD Now I know why they wear gloves
joose32 posted een jaar geleden
*
i love snow. it doesn't snow here, but i travel.
ThatDamnLlama posted een jaar geleden
next question »