Do u have any family on fanpop?

Siblings, cousins, boyfriends/girlfriends, anyone slightly reltaed. I'm just curious. I do. justleeelee is my big sister and WherezWallace is my boyfriend. He never gets on though...
*
And now u have me and yo mama too ^-^
LeatherRain posted een jaar geleden
*
Yeah, now LeatherRain and sueLOVESjackie also....
someone_save_me posted een jaar geleden
 someone_save_me posted een jaar geleden
next question »

Random Antwoorden

jamahl17 said:
2 sisters, 1 cousin ...but they never use the accounts
select as best answer
posted een jaar geleden 
lililove15 said:
if a best friend in the world that lives in the place as me counts then yes i do. she is like a sister to me, but if best friend sister doesnt coount then no. i dont.
select as best answer
posted een jaar geleden 
*
it does.
someone_save_me posted een jaar geleden
*
awsome then your answer is yess. but i guess i already zei that. opps.
lililove15 posted een jaar geleden
Cheraine21 said:
A friend. But she also never gets on. She zei she don't understands it, lol.
select as best answer
posted een jaar geleden 
justleeelee said:
Yes. I have a sister with the gebruikersnaam someone_save_me and her boyfriend is WherezWallace. XD Not like YOU'D know that of anything... It's not like you're my little sister of anything lmfao.


Oh and Riley and even MOM now too :)

select as best answer
posted een jaar geleden 
Sheetal1256 said:
my American pop...:p

select as best answer
posted een jaar geleden 
cullengirl1 said:
Nope I've tried to get people to get an account but they wont...:(
select as best answer
posted een jaar geleden 
MarMar_XigLux said:
Nope...Lol
select as best answer
posted een jaar geleden 
chrisblass said:
yup i have a cousin
select as best answer
posted een jaar geleden 
Animeanimal said:
Yes! IshidaSado is my sister!
select as best answer
posted een jaar geleden 
rapunzeleah123 said:
Sadly, no.
I've been trying to convince my bro to get one, though. He says that he would probably never get on anyway.
select as best answer
posted een jaar geleden 
Delilah_Scruggs said:
1 brother, but he very, very rarely gets on.
select as best answer
posted een jaar geleden 
Wolfdreamer9 said:
Nope. None of my vrienden even have a fanpop account.
select as best answer
posted een jaar geleden 
BlindBandit92 said:
One sis
select as best answer
posted een jaar geleden 
adultswimperson said:
None of my vrienden haven't even heard of Fanpop.
select as best answer
posted een jaar geleden 
angrybirdgirl said:
my sister has an account if u want her name its FunBunCar
select as best answer
posted een jaar geleden 
Ale1152 said:
Yes.
select as best answer
posted een jaar geleden 
Shadowmarioking said:
Yes, but you're gonna have to figure out who it is. >:3
select as best answer
posted een jaar geleden 
mindy890 said:
my brother but he never gets on
select as best answer
posted een jaar geleden 
taytrain97 said:
Five of my vrienden have accounts, but all of them never use them...
select as best answer
posted een jaar geleden 
superstar45 said:
My sis
select as best answer
posted een jaar geleden 
lolibarbie said:
Nope.
select as best answer
posted een jaar geleden 
NomyCake said:
I have...
IHWTA- My boyfriend (Not like it's a secret of anything though.)
lratea1- My friend who moved and rarely ever gets on.
TwistMyTwizzler- A friend from school who, again, rarely ever gets on.
MagzCatEyes- Another one of my friends... xD
LostGhost- A good friend of mine.
Bandaides- Another good friend of mine.
x-Keira-x- My boyfriend's sister and a good friend of mine.
Urm... If I really think about it I have a lot on here. o_O Mostly my vrienden and my boyfriend's friends... And most of them are rarely ever online.
select as best answer
posted een jaar geleden 
RikuSoraKairi3 said:
My brother...but he never uses his account
select as best answer
posted een jaar geleden 
NCISGIBBS said:
3 of my vrienden made accounts like 2-3 years geleden but they never use them. SOOOOOO JUST ME! :D
select as best answer
posted een jaar geleden 
Sscarb said:
yeah sadly, jk jazzscarb!!!!!! i know where u live AND sleep, literally
select as best answer
posted een jaar geleden 
azkaban said:
No. At least, not that I know of.
select as best answer
posted een jaar geleden 
MJFanGirl86 said:
No...sadly, I'm the only one
select as best answer
posted een jaar geleden 
zanesaaomgfan said:
My auntie, imblessed26. :)
select as best answer
posted een jaar geleden 
coconutowl said:
xxiggyrawkxx1 is my sister
select as best answer
posted een jaar geleden 
LeatherRain said:
Well there's you, your sister and yo mama, if that counts since your my boyfriends family...
select as best answer
posted een jaar geleden 
Naiya_27 said:
my 2 cousins sexiitreysongz & xxdamitajoxx and my friend wildtiger but their bums, they dont even come on hea. lol
select as best answer
posted een jaar geleden 
next question »