Did u ever want to change your physical appearance?

Sometimes i want to have short hair but each time i cut it it rapidly grows...so i literally cant have short hair; it always is up to my knees. And i kinda want to be an inch shorter but thats it...you?
*
Oh yeah, its a pain getting confessed to frequently >.> its like guys who dont know me just come up and confess
prussiaducky posted een jaar geleden
*
Oh and btw, Beauty is overrated.
XxKeithHarkinxX posted een jaar geleden
*
Wait, whaaaaaa? Beauty is something everyone has, some lose it door becoming ruthless, cold, and down right evil. Other then that, we are all beautiful =w=
prussiaducky posted een jaar geleden
 prussiaducky posted een jaar geleden
next question »

Random Antwoorden

DreamyMuffin said:
Yep.I don't like myself. :L
I would change anything,practically.
select as best answer
posted een jaar geleden 
*
Ehhh? ;A; why?
prussiaducky posted een jaar geleden
*
@prussia,Because...I really don't know. ._.
DreamyMuffin posted een jaar geleden
*
^thanks :D
prussiaducky posted een jaar geleden
bubblegum_kiss said:
yes.

having thick dark hair is a pain in the ass. ive wanted to have different hair sometimes. but ive kinda grown to like it.


its still a pain in the ezel though...
select as best answer
posted een jaar geleden 
xXSweeneyXx said:
I'm kinda short and chubby, I wish I was taller and thinner.
and I wish my boobs weren't so big because I'm asexual, I have no use for them.
I have short hair and I love it, but it grows really quickly so I get frequent haircuts. I've been dying it red for the past few years.
select as best answer
posted een jaar geleden 
*
I wish i was shorter and chubbier sometimes ;A; im tall and thin
prussiaducky posted een jaar geleden
*
And im super flat on the front o.o lol, were opposites in appearance
prussiaducky posted een jaar geleden
*
Yeah, guess we are!
xXSweeneyXx posted een jaar geleden
*
Lol yeah XD
prussiaducky posted een jaar geleden
x-Yumi-x3 said:
Probably not change meer like add on too.
Like the other day, I got red streaks in my hair.
Just because I got tired of just having jet black
hair.
I'd really would love to have like light brown eyes
of green, blue whatever is different.
I have dark brown eyes so yea that's really all. xD
select as best answer
posted een jaar geleden 
*
I have hazel eyes~ but my parents have no idea where they came from o.o but my family genes are seriously weird, like my grandmother is dark but she has clear blue eyes
prussiaducky posted een jaar geleden
*
My eyes are meer gray though >.> i have no idea...its a hazel gray combination
prussiaducky posted een jaar geleden
*
Lucky! But I'm probably just gonna get some contacts tho.
x-Yumi-x3 posted een jaar geleden
*
Okay lol XD
prussiaducky posted een jaar geleden
XxKeithHarkinxX said:
Ehhh, just my nose and maybe I'd get rid of my dark circles under my eyes, (which I've always had), and perhaps bigger boobs e_e
._.



Otherwise I freakin' love myself.

Especially my abnormally long torso, it's like twice as long as the average female's. which is freakin' awesome and sexy.

I also love my eyes C: one of them is mostly brown, and one of them are mostly green, ANNND I have abnormally long eyelashes too ._.

select as best answer
 Ehhh, just my nose and maybe I'd get rid of my dark circles under my eyes, (which I've always had), and perhaps bigger boobs e_e ._. Otherwise I freakin' love myself. Especially my abnormally long torso, it's like twice as long as the average female's. which is freakin' awesome and sexy. I also love my eyes C: one of them is mostly brown, and one of them are mostly green, ANNND I have abnormally long eyelashes too ._.
posted een jaar geleden 
*
Cool XD my legs are super long and my torso is normal. My eyes are hazel gray~ and my eyelashes are long too ^^
prussiaducky posted een jaar geleden
*
^I have short legs and tiny hips, but an ezel to make up for it~ and I know C:
XxKeithHarkinxX posted een jaar geleden
*
^oh okay :D
prussiaducky posted een jaar geleden
TotalDramaDoll6 said:
ya! i have super long hair! it goes past my ass! the compliments r nice but its so itchy! and every time im about to cut it, someone has to change my mind. and i think im ugly, despite all my relatives and vrienden and all my past boyfriends telling me pretty. their is only four things i like about myself, i like how its so easy to make vrienden for me, and that i never have to go on a diet, i have a matabelisime(or however thats spelled) where i can eat anything and not get fat! that came in handy when i was a cheerleader! :) and that i have really long eyelashes! and my boobs r big! but sometimes i think guys only datum me for my boobs, thats pretty much y i have only had ten boyfriends and i only dated them all for a month. :( but at least i have curves and a nice ezel :)
select as best answer
posted een jaar geleden 
*
Yeah, me too, i cant get fat even if i wanted too. Me too! I attract people for some reason, and im not that shy so i can just go up and introduce myself. And i also have really long eyelashes ^^ dont say youre ugly! Its not good to bring yourself down >:0 u are probably very pretty! My hair is straight and soft so i can use my hair as a little pillow. My hair is at my knees
prussiaducky posted een jaar geleden
*
Lol, im super flat at the front :)
prussiaducky posted een jaar geleden
*
Wait...how is having a big front good? O.o
prussiaducky posted een jaar geleden
*
well, im a girl, and girls like to have big boobs, and my hair is soft too! my vrienden call it "baby fine" :)
TotalDramaDoll6 posted een jaar geleden
darange said:
I like my self except for a couple of things like my hair I used to have super long hair that grew rapidly until I cut it and now it only grows a half inch every jaar i wish my hair color was lighter too, and seconde almost whenever i smile for a picture i have a lazy eye, from when i was in kindergarten till now for school pictures there are only 3 that look okay
select as best answer
posted een jaar geleden 
Keith_R_Harkin said:
No.

I'm fucking perfect.


I mean look at me.


Seriously, and I've got fantastic hips ;)
select as best answer
 No. I'm fucking perfect. I mean look at me. Seriously, and I've got fantastic hips ;)
posted een jaar geleden 
*
....=w= sure....
prussiaducky posted een jaar geleden
*
@prussia, Don't believe me eh? They never do until I toon them...
Keith_R_Harkin posted een jaar geleden
*
What baby girls?
prussiaducky posted een jaar geleden
Makeupdiva said:
My whole body. I am overweight and I'd do anything to change it. Which I am trying to do.
select as best answer
posted een jaar geleden 
Mindless_Luv said:
Nope i love the way i look im 100% SEXY Lmao but anywhore i love meband if u don't like me...................ima let "DASHING" cody rhodes finish this one

Cody: Go play in the freeway
select as best answer
posted een jaar geleden 
next question »