Special A Wall

Next Previous

laat de 1-10 zien van de 51

Joy-Chan zei …
i love this anime so frikin much!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!the should have meer seasons tho plz!!! O_O geplaatst een jaar geleden
saiko1 zei …
I have just finished all 24 ep of the anime and all 99 chapters of Special A manga. I love it and I jus joined this club though I prefer the manga. geplaatst een jaar geleden
nihonphilia zei …
Am I the only one who was annoyed with Hikari the whole time? How can someone just not notice, even when they get kissed? I don't think she deserved Kei's affection. geplaatst een jaar geleden
Hanozono1 commentaar gegeven…
She was DENSE, milady. I guess that's one of the reasons why the series is exciting ^^ een jaar geleden
nihonphilia commentaar gegeven…
And don't we know what "dense" means? And when exactly dense crosses into clueless? Maybe it was exciting at first but as it progresses...well, he kissed her; and I don't see how someone could take that for nothing, "dense" as they may be. Doesn't anyone ever feel bad for Kei? That he wasted so much time when he could have easily had someone better, someone not so dense? Hikari doesn't possess any unique qualities, after all. een jaar geleden
heart
Shiina111 zei …
Love the anime soooo much~~! man i was so surprised when kei kissed hikari geplaatst een jaar geleden
pipiqueen commentaar gegeven…
yup!i was soooo sad when it ended....i was like..."go on....you can't end now.............." een jaar geleden
animeboy123 zei …
Has anyone here took a kwis to see what character are they? I'm the girl twin but I'm a guy! geplaatst een jaar geleden
nihonphilia commentaar gegeven…
Don't worry the twins are basically the same, half the time. So being like Megumi is pretty much being like Jun, if that's any comfort. een jaar geleden
NicoDiAngelo00 zei …
AAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!, 57 DAYS UNTIL TADASHI KARINO'S BIRTHDAY!!!!! Sorry, it was the closest birthday that hasn't happened yet, so.... HAPPY BIRTHDAY TADASHI IN 57 DAYS TIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geplaatst een jaar geleden
heart
genekei zei …
OOWAAAAAAAH!!!! TAKISHIMAAA!! AISHITERU!!!! geplaatst een jaar geleden
cake
Anne-L zei …
Otajoubi Omedetou Gozaimasu Hikari-chan~!!! ♥ geplaatst een jaar geleden
big smile
ShaniGirl14 zei …
Hmmm..... If this anime was dubbed I wonder what people would think of it?

Please answer lets bring this uithangbord some life!!!!!!!!!!!!! geplaatst een jaar geleden
ka1ley commentaar gegeven…
I know! It does depend though, if it IS dubbed, then the voices better be good lol een jaar geleden
cake
Anne-L zei …
Tanjōbiomedetō Takishima Kei-sama! Happy Birthday!! :D geplaatst een jaar geleden
hmmm
alex-kamiya zei …
Amazing! but y doesn't Special A appear on fan fiction? geplaatst een jaar geleden
Princesshifi zei …
This wall's so empty, it depresses me. geplaatst een jaar geleden
cake
Hanozono1 zei …
Sugoi! Special A already reached 1035 fans!!!

I'm so glad!

BTW, Happy Birthday, Ryuu-kun! geplaatst een jaar geleden
Anne-L zei …
why can't I see this club when I look through the comics & animatie category while I see the other clubs there like KWMS? geplaatst een jaar geleden
Hanozono1 commentaar gegeven…
Scroll down and click the "Click here to see the upcoming spots in the Comics & animatie channel". For sure you'll find it there ^^ een jaar geleden
Hanozono1 commentaar gegeven…
*Scroll down on THAT page/channel/category een jaar geleden
Anne-L commentaar gegeven…
arigato!! een jaar geleden
Anne-L zei …
^_^ ハッピーバースデー竜!= ^_^ Happy Birthday Ryuu! geplaatst een jaar geleden
Anne-L zei …
^_^ お誕生日おめでとう彰!= ^_^ Happy Birthday Akira! geplaatst een jaar geleden
sadecerdena zei …
where can i buy cd of special a in the philippines?? commentaar please ^^ geplaatst een jaar geleden
Princesshifi commentaar gegeven…
u should probably google anime stores in phillipines,but I can't guarantee you'll find it at every store een jaar geleden
Anne-L zei …
^_^ ハッピーバースデー光! <3 = ^_^ Happy Birthday Hikari! <3 geplaatst een jaar geleden
Ice-Princess1 zei …
SPECIAL A IS SO KAWAII!!!!! geplaatst een jaar geleden
animegurl23 commentaar gegeven…
ik did u start watching it yet? een jaar geleden
Ice-Princess1 commentaar gegeven…
yep een jaar geleden
apriljoy_marie commentaar gegeven…
please ibalik neo po ang special a...sa channel 5,,,namimiss cu na po ee een jaar geleden
Ice-Princess1 commentaar gegeven…
sorry i dont speak that language i speak english and spanish een jaar geleden
Espeongirl360 zei …
Well, I just finished the manga series! Now I am sad... And crying... Which proves how emotional I get over manga geplaatst een jaar geleden
animegurl23 commentaar gegeven…
how many boeken r there een jaar geleden
Anne-L commentaar gegeven…
it has a total of 99 chapters... u can read it on the internet, like in www.mangahere.com :) een jaar geleden
sadecerdena commentaar gegeven…
where can i buy cd in the philippines?? help een jaar geleden
Maiden-Knight zei …
I sorta think Kei looks hotter in the manga... geplaatst een jaar geleden
big smile
Sejuru zei …
Hi guys...can u please kom bij link an anime club...tnx!!!!!!!! geplaatst een jaar geleden
tadashi27 zei …
I have a special A season 2
geplaatst een jaar geleden
big smile
tancredtorsson zei …
There should so be a spot for Ryuu....I LOVE him. geplaatst een jaar geleden
clarissa04 zei …
so cute..
geplaatst een jaar geleden
big smile
anime_super_fan zei …
i lllllllllllllooooooooooooooooovvvvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeeee this anime^^ and kei is beter than usui! geplaatst een jaar geleden
SpecialALover1 zei …
I LOVE THIS ANIME!!!!! geplaatst een jaar geleden
Couple_luve_22 commentaar gegeven…
ikr?! een jaar geleden
SpecialALover1 commentaar gegeven…
:D een jaar geleden
lenalee_008 commentaar gegeven…
i love speacial a i watch my S.A cd everyday een jaar geleden
animegurl23 commentaar gegeven…
same een jaar geleden
Ayuzawa_san zei …
i totally love this anime geplaatst een jaar geleden
yveshs05 zei …
who's richer ? who's cuter ? who's better ? between kei and usui? geplaatst een jaar geleden
Animegal18 commentaar gegeven…
kei usui usui een jaar geleden
luckyd2323 zei …
LOVE SPECIAL A SOO MUCH. >:D<
I wanna kom bij S.A. too if it was real. XD geplaatst een jaar geleden
SpecialALover1 commentaar gegeven…
Me too!!!! een jaar geleden
big smile
lalainemercado zei …
ilove special class A so much geplaatst een jaar geleden
lalainemercado commentaar gegeven…
me too een jaar geleden
anjhe zei …
love them all!!! specially kei he's so handsome, strong, and very smart!!! he can do anything... love him!!! an d i LOVE S.A!!! :)) geplaatst een jaar geleden
callejahLUVSed zei …
Just finished watching it... EPICNESS! :) geplaatst een jaar geleden
myprinceyuki zei …
when kei and hikari became a couple
i noticed something about kei. . .
he became much like usui. . .
much like a pervert!!!

do u agree with me? geplaatst een jaar geleden
dao commentaar gegeven…
um maybe ha ha:)) i realy realy like the both of them een jaar geleden
yveshs05 commentaar gegeven…
yeah een jaar geleden
myprinceyuki zei …
is there a season 2 for this anime?
the anime was too hanging!!! geplaatst een jaar geleden
LOLerz25 commentaar gegeven…
The manga's already finished, the series in general is not very popular, so it's unlikely. T_T een jaar geleden
laugh
Trixta947 zei …
i am on the tenth episode of season1 in special a!! geplaatst een jaar geleden
CutieKc09 zei …
uh....i want season 2 of special a T_T geplaatst een jaar geleden
laugh
Ritt zei …
ahhhhhh i jst luv special my favourite anime!!!!!!!!!!!!!!!! geplaatst een jaar geleden
laugh
Trixta947 zei …
i finished the 2nd book! geplaatst een jaar geleden
pink-princess5 zei …
pls. add me to this club pls.~~~~ geplaatst een jaar geleden
Hanozono1 commentaar gegeven…
Just click the "become a fan" button at the top, boven of the banner. Just wait until it says "You're a fan!" een jaar geleden
pink-princess5 commentaar gegeven…
thank u ... but where i can find that become a fan button?? pls. answer cauzw i really really love special A een jaar geleden
Hanozono1 commentaar gegeven…
It's door the top, boven right side of the banner een jaar geleden
pink-princess5 commentaar gegeven…
thank u very much :) een jaar geleden
Trixta947 zei …
i finished the 1st book!! :D yo quero mas! geplaatst een jaar geleden
SAaddict_darmx zei …
Belated happy b-day to Hikari.....
I hope there will be a Season II of even III...=)) geplaatst een jaar geleden
pink-princess5 commentaar gegeven…
yeah i want to watch i really really love it s.a. is one of my favoriete anime een jaar geleden
cake
Hanozono1 zei …
Happy Birthday Hikari-chan!!! (March 20, 2011) geplaatst een jaar geleden
spongeekat zei …
I hope they have a season 2 geplaatst een jaar geleden
wink
ana_tai_tadase zei …
Hey, i was cheacking the spot, and i had i vraag is there boys in this spot? like boys fans here in fanpop of Special A? Because i will be happy to meet them of something ^^ :P geplaatst een jaar geleden
hikari1999 zei …
i very like it
because i like anime
special a is 1 of my favorite
i'm your no.1 fan
geplaatst een jaar geleden
Patti_me zei …
the best anime !! iLun this so much !!
i riLi look vooruit, voorwaarts for this ..
spcially the romance story of Kei && Hikari <3
SPECIAL A .. mua !! geplaatst een jaar geleden
fuyuhoshi zei …
love it....i just do..IDK..
kei and hikari(one of my best anime couples)hahaha geplaatst een jaar geleden
sick
LOLerz25 zei …
I really ♥ this anime but the only thing I don't like is Hikari's voice. IDK why but I find it disgusting & really annoying to hear.
>_< geplaatst een jaar geleden
heart
Hanozono1 zei …
Woah...there are already many members! I'm soooooo Happy!!! geplaatst een jaar geleden
SAaddict_darmx commentaar gegeven…
we also thank u for creating this fab page... I love the SA soooo much... een jaar geleden
angelic
megumi_leehan zei …
my favoriete character is Megumi Yamomoto & Yahiro Saiga♥♥♥ ^^ =) geplaatst een jaar geleden