Supernatural SUPERNATURAL TIME ( GAME )

estercarvalho posted on Jun 10, 2009 at 12:39AM
This Game its pretty cool, you gonna look your computer’s clock and check out the time. And then you gonna make a sentence with the options Below.

Identify the hour in the computer's clock :

1h AM/PM → I punched
2h AM/PM →I dated
3h AM/PM → I called
4h AM/PM → I make love with
5h AM/PM → I seduced
6h AM/PM → I killed
7h AM/PM → I kick
8h AM/PM → I ask for a date
9h AM/PM → I cherished
10h AM/PM → I danced to
11h AM/PM → I slept with
12h AM/PM → I kissed

Identify the minutes on the computer's clock:

1 or 31 min → Dean
02 or 32 min → Sam
03 or 33 min → Bobby
04 or 34 min → New Ruby
05 or 35 min → Ellen
06 or 36 min → John
07 or 37 min → Ash
08 or 38 min → Meg
09 or 39 min → Lilith
10 or 40 min → Castiel
11 or 41 min → Uriel
12 or 42 min → Zachariah
13 or 43 min → Bella
14 or 44 min → Jo
15 or 45 min → Old Ruby
16 or 46 min → Azazel
17 or 47 min → Alaistar
18 or 48 min → Pamela
19 or 49 min → Chuck
20 or 50 min → Sam and Dean
21 or 51 min → Mary
22 or 52 min → Adam
23 or 53 min → Anna
24 or 54 min → Dean in the impala
25 or 55 min → Sam in the impala
26 or 56 min → Dean in a hotel
27 or 57 min → Sam in a hotel
28 or 58 min → Gabriel
29 or 59 min → Lucifer
30 or 00 min → New Meg

Identify you Shirt’s Color :


White → because I'm in love
Black → Because I was drunk
Pink → Because I’m Nuts
Red → Because the voices told me to do
Blue → Because I cant control myself
Green → Because I Hate myself
Purple → Because Im depressed
Gray → because I wanted to
Yellow → Because someone offered me $1.000.000
Orange → Because I hate Him/Her/It
Other → Because I Love myself
shirtless → Because was hot
last edited on May 01, 2010 at 08:58PM

Supernatural 1053 antwoorden

Click here to write a response...
Previous

Showing Replies 1-50 of 1053

een jaar geleden estercarvalho said…
big smile
I danced to Castiel Because I cant control myself !

LMAO !!!!!
een jaar geleden Aerohead said…
lol! Lets see:

I cherished Sam in the impala Because I Hate myself!

WTF! Lol! I like it!
een jaar geleden estercarvalho said…
I punched a vampire because I cant I control myself !

-hahahaha-
last edited een jaar geleden
een jaar geleden tinkymel said…
kiss
I kissed Alaistar because I wanted to.
Hey he wasn't an unattractive man, and bonus he was on Stargate Atlantis.
een jaar geleden toti8 said…
I kicked Adam because I'm nuts!Awesome game Ester!
een jaar geleden LEH-Pjevsen said…
big smile
I killed a demon, because I cant control myself!
Haha... LMAO!!! Awesome game!!!
een jaar geleden estercarvalho said…
cool
Thanks Guys :D

I called Dean in a Hotel because I love myself !

LMAO ! I wish I could !
een jaar geleden tinkymel said…
smile
I danced to Sam in the Impala because I wanted.
een jaar geleden 67impala said…
mischievous
I slept with Alastair because I can't control myself! Lol!! Where does your self-discipline go when you need it the most?? :DD

Great game, Ester! :))
een jaar geleden Kaidi said…
I slept with Mary because I was drunk.

Huh, so that's what I did yesterday. I was too drunk to remember. :D LMAO
last edited een jaar geleden
een jaar geleden DeanandSam said…
I slept with Dean because I was drunk! LMAO!

This game is cool! :)
een jaar geleden Owk said…
I punched Dean in the impala Because I was drunk

I like this game<33333
een jaar geleden Roxyn said…
big smile
I kissed Adam because i love myself!
O_O LOL

Very funny game!!
een jaar geleden Mcc1 said…
i punched sam and dean because i cant control myself lol
een jaar geleden spn4eva said…
I dated Ellen because i was drunk.!
LOL great game
een jaar geleden 67impala said…
big smile
I cherished Azazel because I can't help myself! lol! What is it with me and demons??
een jaar geleden LEH-Pjevsen said…
I did love with Sam and Dean Because I Hate myself(?) *Wishing* but if it was I wouln't say it was because i hate myself! lol;D
een jaar geleden DeanandSam said…
I did love with Sam because I wanted to! Sweet! I love Sam!
een jaar geleden DeanandSam said…
I seduced Dean because I wanted to!
een jaar geleden estercarvalho said…
Im very happy that you guys like the game :D

I make Love with Bobby because I was Drunk !

HAHAHAHAHAHA

last edited een jaar geleden
een jaar geleden Kaidi said…
I danced to Zachariah because I wanted to.
een jaar geleden DeanandSam said…
smile
I asked for a date with Dean because Im in love! :)
een jaar geleden Kaidi said…
Lol, Donna, I feel betrayed. You're supposed to be a Sam girl :D

I danced to Bobby, because the voices told me to.
een jaar geleden Roxyn said…
big smile
I cherished a vampire because someone offered me $1.000.000

for that kind of money i would cherish anything xD
een jaar geleden Aerohead said…
I make love with Sam in the impala because I'm in love.

*sigh* oh I wish
Lol. I love this game by the way!
een jaar geleden Kaidi said…
I slept with Sam in the Impala, because the voices told me to.

Hmm, interesting.
een jaar geleden linalin said…
I danced to Enter Sandman with Dean in the Impala, because I was drunk on that crunk juice!
last edited een jaar geleden
een jaar geleden linalin said…
I slept with Lilith, because I was drunk... Damn, I think it broke a seal too, "And when a demon makes Carolina have drunk sex, a seal shall break, as she loosens up so shall its walls!"
last edited een jaar geleden
een jaar geleden estercarvalho said…
heart
I slept with Dean in the impala Because someone offered me $1.000.000

*-*

GETTING DEAN AND LOTS OF MONEY - WHO CAN ASK FOR MORE ???

*-*
een jaar geleden 67impala said…
mischievous
I slept with Sam and Dean because I was drunk! (Like I would need to be drunk...) :DD
een jaar geleden estercarvalho said…
laugh
I kissed Lilith Because someone offered me $1.000.000 ( Or because I was REEEEEEAAAAAAAALLLLYYYY drunk :D )
een jaar geleden DeanandSam said…
I kicked old Ruby because I was drunk!

Kaidi - I feel like Ive betrayed myself! :(
een jaar geleden 67impala said…
heart
I danced with John because I'm in love! Oh yeah, I like this one!!
een jaar geleden LEH-Pjevsen said…
big smile
I make love with Castiel because I’m Nuts!
Hmmm... In this case I don't care if I'm nuts;D
een jaar geleden spn4eva said…
I called Jo because i cant control myself
een jaar geleden DeanandSam said…
smile
I seduce John because I was drunk.....
een jaar geleden punkyvixen said…
cool
i seduced a werewolf beacuse i hate my self...........
een jaar geleden estercarvalho said…
meh
I dated Old Ruby Because I hate Her ! Doesnt make sense , but wtv !
een jaar geleden Roxyn said…
mischievous
I kick new Ruby because someone offered me $1.000.000!

LOL i would even kick her for free :D
een jaar geleden Sil2Y5 said…
big smile
I danced to Bella because Im in love
xD great
een jaar geleden linalin said…
I danced to "I put a spell on you", Old Ruby watched because I was drunk!
een jaar geleden toti8 said…
I kissed Dean cause I hate myself!!!!
een jaar geleden sweendog1994 said…
i killed bobby cuz because im in love (EWWWWW)
een jaar geleden Roxyn said…
big smile
I kissed Azazel because i hate myself!

=O yea i must realy hate myself o.O xD
een jaar geleden Aerohead said…
laugh
I kick Sam in a hotel Because I’m Nuts!

Lol I would have to be nuts to hurt Sammy!
een jaar geleden spn4eva said…
i kissed Zachariah because i was drunk... (id have to be drunk :P)
een jaar geleden Roxyn said…
laugh
I punched Adam because i hate myself o.O i'm wierd... xD
een jaar geleden linalin said…
I punched Sam in the Impala because the voices told me to!
een jaar geleden Aerohead said…
laugh
I cherished Ash Because I’m Nuts!

I love Ash! This game is great...
een jaar geleden estercarvalho said…
I slept with Sam and Dean Because someone offered me $1.000.000

( Like if I'd need money to do that )