The Heroes of Olympus Wall

laat de 221-230 zien van de 5085

venus143 zei …
So Ived been gone for so long and the momment i get back everyone is talking about the mark of Athena and the first chapter. 'i wa like what when did this happen? so I checked it out and was so fricken overwhelmed and then I saw the cover and I was like this is gonna be an epic book I'm so fricken exited right now I don't think I can whait untill October for the book to come out!!!!!! geplaatst een jaar geleden
LORDCHAOS zei …
the ruby roman grapes are grown in Japan and can cost up to $6400!

Anyways so u guys won't accuse me of spam I have a vraag for all u random percabeth fans! Why do we love percabeth so much? geplaatst een jaar geleden
sheaian commentaar gegeven…
Pfft... What kind of a vraag is that? Why DON'T we love percabeth?! een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
idk. and WHAT IS WITH THE JAPANESE WATERMELON!?!? een jaar geleden
tracytracy2000 commentaar gegeven…
^SPAM but I know een jaar geleden
LORDCHAOS commentaar gegeven…
Did u guys even read the percabeth part? And it's grapes not watermelon! een jaar geleden
ConnerandTravis zei …
Boom Boom Pow door The Black Eye Peas remind me of the Romans for some odd reason. geplaatst een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
How? een jaar geleden
ConnerandTravis commentaar gegeven…
I don't know. I was listening to i, and I just thought of the Romans for some reason een jaar geleden
tracytracy2000 zei …
Percy and the Greeks FTW geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
I seconde THAT >:D een jaar geleden
big smile
wisdomsduaghter zei …
the cover for the mark of Athena looks frigging awesome!!!!!! god i cant wait till october! geplaatst een jaar geleden
Reyna4ever25 commentaar gegeven…
me too!!!!!!october come fast een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
yes een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
oh yay een jaar geleden
ConnerandTravis zei …
Drive By- Train reminds me of Reyna and Jason of Percy and Annabeth geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
Possibly, But did we ever find out if Percy got his driver's license? xP een jaar geleden
ConnerandTravis commentaar gegeven…
Meh, the other teams are Blue, Red(MORTAL ENEMIES), and goud een jaar geleden
ConnerandTravis commentaar gegeven…
I AM SO MAD! We were supposed to have field dag today but it got CANCELLED! een jaar geleden
smile
partypony zei …
When I saw the totally awesome cover for The Mark of Athena... It awakened my inner fangirl. It's good to be back, people!!!
Now, what did I miss? XP geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
:DDDDDDD omg u are back! so is Amph! I think everyone is returning...OMG! een jaar geleden
Alex13126 commentaar gegeven…
ALLLYYYYYYYYYYY een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
I do not know who that is, but I'm still good looking een jaar geleden
universalpowa zei …
The Mark of Athena- Everyone's buzzing about it- what is it? Why is there a creepy stalker owl on the front cover?
Yes my younglings, all shall be revealed... *says in creepy old woman voice*
Ahem, yeah don't mind that. So speculations--read and enjoy.
So here it is- my MOA article. Why is the titel a conspiracy? *laugh* The whole thing is a conspiracy. Mwahaha.
link geplaatst een jaar geleden
dancergirl78 commentaar gegeven…
yay an article:) een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
wtf....er....yeah idk een jaar geleden
ConnerandTravis commentaar gegeven…
i read some of it een jaar geleden
tracytracy2000 zei …
Someone remind me what was the name of Jason's pegasus again? I know Percy's is Blackjack what was Jason's again? geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
Tempest, the storm venti :P hallo tracy!! een jaar geleden
crazyperson22 zei …
I was wondering,We've got Percabeth,Jiper and Jeyna,but what do people call Frank and Hazel?
Hank?
Frazel?
I kinda doubt the first one,but yeah what does everyone call Frank and Hazel. geplaatst een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
Hank? *snorts* Frazel has a nice ring to it. een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
HAHAHA i think it's Frazel. Hank sounds like an american bus driver. XD een jaar geleden
crazyperson22 commentaar gegeven…
Maybe Lezel een jaar geleden
surprise
GreekRULES515 zei …
OMG OMG OMG OMG I love IT and I TOATALLY PREDICTED HE'd END IT RIGHT BEFORE PERCABETH REUNION I KNEW IT WHY WAs it soooooo Good? I might cry knowing I have to wait 4 meer MONTHS OMG OMG OMG I am crying now do u know how mad I was when I found out it was geplaatst and had to wait for school to end? SO MAD my friend had to slap me haha OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geplaatst een jaar geleden
GreekRULES515 commentaar gegeven…
there's going to be a character released (new one) in September on the 27th een jaar geleden
crazyperson22 commentaar gegeven…
SEPTEMBER,thats annoying een jaar geleden
GreekRULES515 commentaar gegeven…
go on disney.heroesofolympus.com and check out characters een jaar geleden
RibiasZip zei …
The first official chapter of The Mark of Athena is published on this website:
link geplaatst een jaar geleden
surprise
Reyna4ever25 zei …
Guys!!!!!!! I found out what Athena's present to Annabeth is - and no it is not a speculation. I have proof. Well, I also found a detailed plot of MoA.

To get the link to the cover art, chapter, to know what Rick thinks about MoA, the mini plot of MoA, Rick's view of the cover and some hints on it and the big official plot visit this forum:

link geplaatst een jaar geleden
Reyna4ever25 commentaar gegeven…
u can also read it in my article!! MoA official cover,plot and first chapter fully!!! een jaar geleden
percyizzocul zei …
jason is riding a horse which are all created door percy's dad and mostly looks up to children of poseidon. so i don't think this is a full blown battle because in case it is that horse would hesitate to attack percy. (i think) geplaatst een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
Not at all. The horse is Tempest an ELECTRICAL horse. een jaar geleden
crazyperson22 commentaar gegeven…
^Thanks for reminding me about Tempest,I was wondering who he was riding. een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
Yeah it's Tempest. :P een jaar geleden
percyizzocul commentaar gegeven…
ohhhh i did not think of that one. sooo it can be a real fight in that case i'm team percy all the way. i don't hate jason I just like percy better. een jaar geleden
crying
Nicolicious zei …
I'm gonna cry!
When it go to the Disney HoO site it takes me to the home pagina page and then won't let me look at it! And when I managed to get to the site it was blank!!!!!! geplaatst een jaar geleden
pink-bookworm commentaar gegeven…
Yes same here een jaar geleden
Nicolicious commentaar gegeven…
I think it's just for iPad cause I went on the computer and it worked een jaar geleden
BitemeIVampire commentaar gegeven…
and 3DS's....-_- een jaar geleden
smile
Reyna4ever25 zei …
Read my artikel about MoA first full chapter, cover art and plot. Visit my forum too. geplaatst een jaar geleden
universalpowa zei …
Hmmm according to the site there is only FOUR Pov's in the Mark of Athena. Darn it.
I'm guessing Annabeth (duh), Percy, and Jason. And then Leo because he is awesome and the Mark of Athena BURNS through Rome...right?
Yeah. Jason and Percy are on the cover and that creepy owl. Maybe the Owl is gonna be the fourth character...haha...
of maybe it will be something totally random and Nico will pop in. Wouldn't that be nice! C: geplaatst een jaar geleden
ConnerandTravis commentaar gegeven…
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO een jaar geleden
ConnerandTravis commentaar gegeven…
I CAN'T wis IT! Can u guys not understand? Good thing I'm leaving for good after I avenge myself. een jaar geleden
ConnerandTravis commentaar gegeven…
I'm not afraid of u eragona. een jaar geleden
wierdo4 zei …
The official cover was leaked!!!! Here's the link:link geplaatst een jaar geleden
percy4forever commentaar gegeven…
It's amazing :D!... But why are Jason and Percy fighting?! een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
can we all just get along? *is shot down for being a pacifist* een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
I'm a pacifist. een jaar geleden
cubsrule zei …
how do i read the full mark of athena geplaatst een jaar geleden
percy4forever commentaar gegeven…
Go to the "links" button on this sight :) een jaar geleden
percy4forever commentaar gegeven…
Oh! u meant the FULL MoA.... *Shrugs*. Wait for it to come out een jaar geleden
cubsrule commentaar gegeven…
sorry, for misunderstanding, u answered right away on the links. een jaar geleden
universalpowa zei …
Yeah, finished reading the FULL first chapter of the Mark of Athena (which came out today) on the site...
Two things:
One: OMGGGGGGGG!!!!!!!!! And of course Leo would say that...
Two: RICK u TROLL! *not saying why because of spoilers*
Yah we love Rick and all, but come on. Seriously. Killed me. D: My pulse went like AAHHHHHHH and then I died.
R.I.P. Liz. She couldn't take the MoA chapter. How nice.
What did u guys think? geplaatst een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
Wierdo4 spontaneously combusted door sheer awesomness of MoA een jaar geleden
SisterOfThalia commentaar gegeven…
SisterOfThalia understands what happened to Liz. After all, SisterOfThalia exploded due to reading the chapter. She knows your pain well. een jaar geleden
BitemeIVampire commentaar gegeven…
I cant read cuz 3ds so BitemeIVampre spontainiusly burst into flames....like Leo! een jaar geleden
Persephone16 zei …
First full chapter of MoA!

link geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
O_O AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
yeah i just read it and OMGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
I skimmed it then lost the webpage:? een jaar geleden
Persephone16 zei …
"In a fantastical ship called the Argo II, seven demigods journey door air across the United States and door sea to Rome on their quest to defeat the earth mother, Gaea. Meanwhile, war is breaking out between the Roman and Greek demigods they left behind, and only Annabeth holds the key to restoring peace."

link geplaatst een jaar geleden
Persephone16 zei …
According to a website, MoA is going to be told in the perspective of 4 demigods, one of which is obviously Annabeth.
Who else do u think it will be?

link geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
Erm....Annabeth XD LOL. Yeah, Im guessing Annabeth, Percy, Jason, and Leo just because Leo is awesoem and Jason is on the cover. o.o een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
OH I FIGURED OUT WHY! Leo because "the mark of athena BURNS through Rome..." Im thinking burning = brand = Leo. Mwahhaa. een jaar geleden
ConnerandTravis commentaar gegeven…
Annabeth is going to die door Leo's brand though so that's bad een jaar geleden
BitemeIVampire commentaar gegeven…
Than Shoot me in the dead center of my forehead/head and heart! een jaar geleden
heart
precious211 zei …
And omg!!!
Zayn Malik would make one too!! He's the moodiest and the vainest. He carries a mirror around him wherever he goes, and gets in the mood easily. And he like smells the best and takes his time with his clothes. geplaatst een jaar geleden
ConnerandTravis commentaar gegeven…
Are u a stalker? een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
:3 of course Nia writes this...either that of monica... haha. een jaar geleden
venus143 commentaar gegeven…
^^^haha Antonia u would and I totally agree with you! een jaar geleden
heart
precious211 zei …
Omg a revelation came to me! Remember when everyone was like "Harry Styles is Leo." Well whoever zei that doesn't know his personality. While I was listening to "More than this" a thought came to me. Harry Styles is the perfect Son of Aphrodite! His personality and especially his looks. And Annabeth zei in The Lost Hero(I think) that famous people can sometimes lie in the mortal world and become great. So the point is that if PJO was real, Harry Styles would be the son of Aphrodite. geplaatst een jaar geleden
ConnerandTravis commentaar gegeven…
No he would be mortal with good looks, that's all een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
and nia writes this...who else... een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
haha!XDDD een jaar geleden
cubsrule zei …
Go on Youtube and look up "Oakton cougars highlights 2011". I'm the quarterback and random kid. Hope u recognize me geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
hate to say this but SPAM een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
I'll go all Mewtwo/Mew Psychic Blast Turning Ash to stone on spammers cause I'm that cool een jaar geleden
cubsrule commentaar gegeven…
its not spam for me. i see this on my wall, which i go to when it shows a message een jaar geleden
LORDCHAOS zei …
Huy guys what will happen to all these Mark of Athena fanfics after the real Mark of Athena comes out? O.o geplaatst een jaar geleden
cubsrule commentaar gegeven…
good question. I guess it will be the same as the SoN fanfics een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
idk, daniel sounds the most accurae- JKS. no, they'll just stick around until the volgende book which will most likely be the Doors of Death of something...sounds fun. een jaar geleden
LORDCHAOS zei …
hallo I'm not sure if this is spam of not but I'm just going to ask it: how can we adverteer a forum topic? :( geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
green-art-ac-pj's "~Posted Chapters~" forum is where u adverteer stuff. Good luck finding it in that hectic pile of stuff we call forums. c: een jaar geleden
angry
paulion98 zei …
ok WHY DIDNT ANYONE TELL ME THE FIRST CHAPTER COMES OUT TOM!!?!?!?!?!?!?!

i foun out door facebook! come one guys!!!! geplaatst een jaar geleden
JasmineValdez commentaar gegeven…
Everyone's been talking about it here. And the chapter's already out. een jaar geleden
JasmineValdez commentaar gegeven…
It's in the populair content een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
Facebook, home pagina of idiots, bad rage comic, and extremely late news een jaar geleden
Jasonfan44 zei …
This is spam:I'm pissed right now. Im leaving fanpop forever. I just can't stand some people. Hope u guys can understand. geplaatst een jaar geleden
pink-bookworm commentaar gegeven…
Whattt!! u can't leave. I understand but u just can't leave. een jaar geleden
Nicolicious commentaar gegeven…
Nooooo!!! een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
Wait can u stand me? een jaar geleden
LORDCHAOS zei …
vraag is anyone here nervous about the mark of Athena? geplaatst een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
Yeah, kinda. I just have really bad feeling Annabeth might go a bit dark for a little while atleast een jaar geleden
LORDCHAOS commentaar gegeven…
Yeah me to though I'm meer worried about percabeth's fate een jaar geleden
LORDCHAOS commentaar gegeven…
No Annabeth come to te light side, we have cupcakes! :D een jaar geleden
abrown7297 zei …
I find it funny that this club tried to get rid of all the spammers but everyone just puts "I know this is spam" at the beginning of every uithangbord post. Seriously? meld them already! (and btw I know this is spam ;) ) geplaatst een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
IKR? it's rather frustrating. een jaar geleden
abrown7297 commentaar gegeven…
They automatically think it's okay just because they put that at the beginning! een jaar geleden
MinaMinaMina commentaar gegeven…
^Ditto. een jaar geleden
nico-is-so-hot zei …
I KNOW this is spam and all that so please don't kill me * gets on knees and begs.* but please check out my new artikel and don't 4get to commentaar just click here.* gets off floor and brushes invisible dust and dirt off pants.

hallo my name is Percy Jackson, Son of the Golden-eyed Titan
geplaatst een jaar geleden
Jasonfan44 commentaar gegeven…
??????????? een jaar geleden
nico-is-so-hot commentaar gegeven…
yeah sorry bout that een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
No prob. We all make occasional errors. een jaar geleden
wierdo4 zei …
According to The official Percy Jackson facebook page, the MoA cover comes out friday. Hopefully that'll mean the rest of Chapter 1? geplaatst een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
He writes too fast........Slow down een jaar geleden
Jasonfan44 commentaar gegeven…
Meef!!!!!!!!!!!! Stop being a troller een jaar geleden
percy4forever commentaar gegeven…
I hope so :D!... And that means on Friday I'm going to pre-order the book on my Nook :D een jaar geleden
universalpowa zei …
Okay, let's be perfectly honest with ourselves and our sad desperation.
How many of u have already pre-ordered the Mark of Athena on Amazon...?

*raises hand* Yep... geplaatst een jaar geleden
ELIZABUG7 commentaar gegeven…
I perordered it on my nook...*raises hand* een jaar geleden
Jasonfan44 commentaar gegeven…
De F***????? een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
LOL DANIEL OF COURSE u WOULD een jaar geleden
maiden4ever zei …
I'm back and with new excitement for PJO and HoO! :) Did u know that the river nile is named after the Greek god Nilus, who was born on the shores of it? geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
O_O OMG! Yeah, we are all trying to figure out if maybe R.R is gonna make an epic crossover betwee PJO/HOO and TKC. idk. een jaar geleden
Jasonfan44 commentaar gegeven…
(I hate my iPod) rules HG, werdio rules weirdo. Got it??????? een jaar geleden
maiden4ever commentaar gegeven…
Rick Riordan is the only emporor of this club! een jaar geleden
tracytracy2000 zei …
I know I shouldn't be talking about this here and this is spam but what is up with Hunger Games mixing with PJ? First the District 1 girl Glimmer is to play Clarrise and now Stanley Tucci Caesar Flickerman From HG is to play Mr.D Tell me what u think geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
O_O ....no commentaar to that...SERIOUSLY!???!?!? wow Tracy, i actually didnt know that. at this point, i dont even know if i want to see the movie anymore... een jaar geleden
luvseaweedbrain commentaar gegeven…
duhwha? theyre making a pjo mOHLIKETHESECONDohkaythen:) een jaar geleden
tracytracy2000 commentaar gegeven…
@ace The girl that plays Clarrise in SoM is the girl that Played the district one girl (Glimmer) in THG and Mr.D is going to be played door the guy that played Ceasar Flickerman een jaar geleden
wierdo4 zei …
Paraphrasing Here-
"You will play an important role, though it will not be the role u imagined"
Pan to Annabeth. What if he meant The Giant War.

Daughter of Athena walks alone. The Mark of Athena burns through Rome.

I think Annabeth will have an important role just not as the 7th demigod. I think her role will be less well, um good. Think MoA 1st chapter, the bit about worst gift from her mother. I think Annabeth might do things we won't be proud of for a bit.
Your thoughts?

geplaatst een jaar geleden
RRfan1723 commentaar gegeven…
Yea kinda where I was going two commentaren down, she'll have an important part finding nico in MoA but what if she's used door Gaea as a pawn to get Percy. Mars(Ares) zei Percy's fatal flaw is that he's to loyal to his friends.. een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
Having a chapter doesn't nessicarily mean she's the 7th. R.R is known for his twists. I'd actually be dissapointed if she was. een jaar geleden
maiden4ever commentaar gegeven…
omg omg omg omg omg een jaar geleden
worried
wisdomsduaghter zei …
can somebody try reading my version of mark of Athena its in the forum and i need some criticizem so that it can help geplaatst een jaar geleden
LORDCHAOS commentaar gegeven…
hallo I don't think your allowed to adverteer your story here on the wall! een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
^ right u are um...I need a name for you. OH! Right u are, badges lock dude. so yeah, don't adverteer on the wall. Thanks ;D een jaar geleden
Rickfan commentaar gegeven…
I remember the rules that u can only adverteer one time, so it is okay. een jaar geleden
RRfan1723 zei …
Re-reading a book really helps u understand the book better and I'm sorry to say to all the annabeth fans but I don't believe she is part of the seven, death says it himself that they will need a special guide the can read the signs to the doors of death I believe nico is the seventh and that annabeth will be a problem in mark of Athena Ella zei wisdoms daughter walks alone, the mark of Athena burns through Rome and everyone keeps talking about Percy's decision. My opinion after SoN geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
no, Annabeth is the first chapter of the sneak peek of the Mark of Athena. If she's not one of the seven, then I'm a pie. een jaar geleden
wisdomsduaghter commentaar gegeven…
i would agree with u but death zei a "speaial demigod" maybe he meant annabeth cuz she might have the mark of athena and she might go romeing alone b ecouse she got captured door gaea of somthing and yes in the SoN it zei annabeth will make lots of problems, and door that they can mean that annabeth might not want to coraporate of omething.....but then again u might be right... een jaar geleden
BitemeIVampire commentaar gegeven…
I like DaPowa's 'then i am a pie' and to the uithangbord post....idk. een jaar geleden
surprise
LORDCHAOS zei …
hallo guys when I heard the mark of Athena first chapter I noticed that Annabeth only mentioned Percy as her boyfriend once and if I were Annabeth I would talk about him more! Could this be the beginning of the end for percabeth? geplaatst een jaar geleden
Rickfan commentaar gegeven…
I don't think so. Annabeth is just nervous. She is just scared that Percy might have another girlfriend. een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
OHHH thanks. that helps a lot. OH hallo NIA! een jaar geleden
Jasonfan44 commentaar gegeven…
Still confused een jaar geleden
Rickfan zei …
Why do boys always annoy me? Even on fanpop! geplaatst een jaar geleden
Rickfan commentaar gegeven…
Even on this club, so there. Now it isn't spam. een jaar geleden
maiden4ever commentaar gegeven…
spam..... een jaar geleden
Rickfan commentaar gegeven…
Never mind. een jaar geleden
pink-bookworm zei …
Does any one know what on earth this epicures of the sims are doing on this club? geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
requests of sim HoO characters XD and thats my fault. whoops. LOL een jaar geleden
Simcool commentaar gegeven…
what's wrong with the sims...XD een jaar geleden
pink-bookworm commentaar gegeven…
Nothin een jaar geleden
wink
Blaze_of_Ares zei …
kom bij my RP: link geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
aghhh! another rp? no offense though...but seriously, we have way too many rp's now. D: een jaar geleden
Blaze_of_Ares commentaar gegeven…
;) yeah well, this is different ;) een jaar geleden
Blaze_of_Ares commentaar gegeven…
lol een jaar geleden
cool
paulion98 zei …
sup guy.... long time no see hun? well..

can somepne tell me whtas new and they stuff thats going on?
thx
geplaatst een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
I'm a sexy beast, that never changed een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
u should have door now, my good looks, superior intelligence and razor sharp wit cannot be beaten een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
.... een jaar geleden
UlyssesHero007 zei …
This book will be epic, but I am conflicted between a few of the characters! geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
which book? o.o and which characters? o_O een jaar geleden
Jasonfan44 commentaar gegeven…
I'm thinking the mark of Athena een jaar geleden
cuteypuffgirl commentaar gegeven…
Leo is friggin awesome :D een jaar geleden
tracytracy2000 zei …
What songs remind u of HoO of Percy of the Romans? geplaatst een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
So So many een jaar geleden
Rickfan commentaar gegeven…
even if it have bad words in it. een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
1. Tracy! 2. Have no clue.......... een jaar geleden
universalpowa zei …
Requests! Requests! They are out! So either tell me on my uithangbord of message me what HoO character u want doing what- and that can include wearing suits, going on dates, cooking, swimming, of even just dying! I can give it all c: This is Sims 3 Style of course mwahaha :)
So what do u want them to do? Just ask! I am currently taking requests! of request a character for me to make, and I'll have 'em up in a jiff :D geplaatst een jaar geleden
Jasonfan44 commentaar gegeven…
Dying???? I can send a request about someone dying??? sweet een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
He shalt smite thee door baconifying u door the dread uur of midnight een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
O_________________________O that sounds....terrifying.... een jaar geleden
heart
precious211 zei …
The girl Ellle from "Legally Blonde 1 and 2" Reminds me of a nicer Annabeth. And not just because they are both blonde..... geplaatst een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
no. just no. een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
........."TELL ME SOMETHING I DON'T KNOW" een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
XDD bosbes, huckleberry Finn ia a Classic and I still love it! I have the hard cover with me when I sleep....... een jaar geleden
Jasonfan44 zei …
The song "Replay" reminds me of Percy.
The song "In my head" remids me of Leo. geplaatst een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
Lord no. Those songs are just..no. een jaar geleden
Blaze_of_Ares commentaar gegeven…
:)) een jaar geleden
Jasonfan44 commentaar gegeven…
When was that? first grade? een jaar geleden
Jasonfan44 zei …
Anybody know the song "Piano Man"? well it kind of reminds me Chiron of Zeus geplaatst een jaar geleden
pink-bookworm commentaar gegeven…
No een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
Huh" Not at all dude. een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
Maybe... een jaar geleden
wisdomsduaghter zei …
hallo how do u make italics cuz im makeing my own version of the mark of athena but dont know how to do that.. geplaatst een jaar geleden
hollistergurl commentaar gegeven…
[i] text [/i] een jaar geleden
wisdomsduaghter commentaar gegeven…
thanks for the tip!!!:D een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
Read the top, boven smart dude een jaar geleden
faithv55 zei …
im love these boeken i am getting the mark of athena in a few weeks :) geplaatst een jaar geleden
socialnerdz commentaar gegeven…
how it doesnt come out until like fall een jaar geleden
faithv55 commentaar gegeven…
I dont know i have it on hold at my bibliotheek Im in position 5 een jaar geleden
faithv55 commentaar gegeven…
it could be the LH of SON i havent looked in awhile een jaar geleden
socialnerdz zei …
If u can please kom bij this club. I dont care if u say its spam take your opinions and shove it up your butt hole . If your not joining dont say anything to me and I dont care if u meld me go ahead I really dont care. Cough Cough RICKFAN. link geplaatst een jaar geleden
Rickfan commentaar gegeven…
Why do u HAVE to put my account name on IT? een jaar geleden
socialnerdz commentaar gegeven…
Becuase your a jerk. een jaar geleden
Nicolicious commentaar gegeven…
Exactly een jaar geleden
Jasonfan44 zei …
Cometh Ricketh! Hurryth upth withth theth Markth ofth Athenath!
Ith isth soth boredth ofth waitingth. HURRYTH! NOWTH! geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
WRITETH FASTER! naw, let him take his time. otherwise the book wont be as good as it should c: een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
Thy olde dialogue lacks true mettle, thou shalt worketh on thy olden talketh een jaar geleden
cuteypuffgirl commentaar gegeven…
I waitingeth foreth the longeth timeth everth. een jaar geleden
sad
Rickfan zei …
Why do some people quit this club? geplaatst een jaar geleden
percabeth_forev commentaar gegeven…
yeah! an why? nvm een jaar geleden
srinidhichetty commentaar gegeven…
why do they want to quit ? i mean its so interesting . i cannot talk about HOO to anyone except the club een jaar geleden
cuteypuffgirl commentaar gegeven…
Cuh-razy! een jaar geleden
big smile
Jasonfan44 zei …
We have gained two meer fans geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
whoopdiditydoo een jaar geleden
Rickfan commentaar gegeven…
This is spam. een jaar geleden
srinidhichetty commentaar gegeven…
include me too !!! newest member to the club een jaar geleden
universalpowa zei …
Ever wondered what Shakespeare has to do with Percabeth? of why that is even related in any sense? Mwahaha! Never fear, an artikel is at hand! Doth readeth with much attention, ye good gentlepeople....
geplaatst een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
Nope! I don't want to read een jaar geleden
Alvin2442 commentaar gegeven…
Willam Shakespeak is a child of Apollo een jaar geleden
Jasonfan44 commentaar gegeven…
I FINALLY READ IT! I bet he will, if he does I will laugh and say I told u so een jaar geleden
dancergirl78 zei …
According to RR's twitter, the MoA's page count will be somewhere around 580. yay, that's a lot!!(: geplaatst een jaar geleden
pecyjacksonXD commentaar gegeven…
WOOOOOO!:) een jaar geleden
percy4forever commentaar gegeven…
Yay :)! And I know I'll read it one dag :). I'll just do what I did for the SoN: be "sick"; and then spend the whole dag reading XD een jaar geleden
KillerPotato_XD commentaar gegeven…
*happydance* een jaar geleden
abrown7297 zei …
I need to find a new fan fiction ths REALLY good to read. Know any fantastic ones???? geplaatst een jaar geleden
Rickfan commentaar gegeven…
Universal's The Two Heroes een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
^ :D een jaar geleden
yellowballrules commentaar gegeven…
I found one: Son of Neptune- My story. Yeah its called son of neptune but it is really just a percy jackson story. I can't stand reading other fanfics because people have bad grammer, boring stories, of whatnot. But this one is my favoriete so far. een jaar geleden
surprise
Nicolicious zei …
I swear the fans are gradually decreasing everyday! geplaatst een jaar geleden
crazyperson22 commentaar gegeven…
Wait why would people leave?\ een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
yep. een jaar geleden
pink-bookworm commentaar gegeven…
Just ignore him haha een jaar geleden
Amphitrite zei …
Expect the new H of O artikel tomorrow. :) geplaatst een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
YIPEEEEEE!!!! een jaar geleden
Rickfan commentaar gegeven…
What kind of article? een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
yayyyyy!! een jaar geleden
Rickfan commentaar gegeven…
Still waiting for Article. een jaar geleden
heart
precious211 zei …
hallo guys has anyone notice that were loosing alot of former fans? My prediction is that door 2013 only about seven of us will remain.
:P
*I am not a pessimist* geplaatst een jaar geleden
icuSTALKER commentaar gegeven…
I know, right? I've been switching from fanning this club to unfanning and meer people are leaving :/ een jaar geleden
Rickfan commentaar gegeven…
How about count how many times u read the HOO series? I read it over 30 times. een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
lies, u haven't read it 30 times, as it has not been out yet een jaar geleden
laugh
cuteypuffgirl zei …
Please read? Feedback is appreciated! Thanks :)

link geplaatst een jaar geleden
Rickfan commentaar gegeven…
Your analyzing is good. een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
you're still a newbie to me, and I find u as a pest, as I find most people een jaar geleden
cuteypuffgirl commentaar gegeven…
@Perseus54321 Is that commentaar directed at me of Rickfan? een jaar geleden
wink
Rickfan zei …
Guys! Do u think I should make a club for HOO Truth of Dare? geplaatst een jaar geleden
pink-bookworm commentaar gegeven…
yea great idea een jaar geleden
Rickfan commentaar gegeven…
Just made it! It is called Heroes of Olympus Truth of Dare! een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
OMG AWESOME IDEA een jaar geleden
wink
Rickfan zei …
I just geplaatst a new Article! It is called How Many People Like Who! geplaatst een jaar geleden
rainy
Rickfan zei …
fan pop change! Why did that change it? the older version is better. geplaatst een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
false, this is much better, take your diseasing mouth away from this aweseomeness een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
XDDD I was like when I was reading this "Lol that is so him." een jaar geleden
icuSTALKER commentaar gegeven…
Wow guys... een jaar geleden
universalpowa zei …
BELAY THAT ORDER ABANDONING FANFICTIONERS!

I contacted one of the people on the site why the forums werent working and he zei he fixed the bug and they should be working now.

One Emotion: YESSSSSS!!!!!!! (there is not an emote happy enough to put so im just gonna put YESSS!!) geplaatst een jaar geleden
Aphrodite100 commentaar gegeven…
you're staying? een jaar geleden
icuSTALKER commentaar gegeven…
XDDDD een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
no it's belay. een jaar geleden
crying
Nicolicious zei …
I'm leaving Fanpop guys....Seeya

I might come back....might. geplaatst een jaar geleden
Nicolicious commentaar gegeven…
NEVERMIND een jaar geleden
universalpowa zei …
I give up. I am leaving Fanpop. ADIOS GUYS! geplaatst een jaar geleden
alyta2000 commentaar gegeven…
WHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAATTTTTTT!!!!!!!!????????????? TWIGGY! DID u MAKE MY SENSI LEAVE FANPOP!!!!!!!NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SENSI! COME BACK!!!!!!!!!!!!!! een jaar geleden
TwigmanFTW commentaar gegeven…
What I love how its suddenly my fault xD een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
yes twiggy, it is ALWAYS your fault LOL een jaar geleden
smirk
Artemis037 zei …
I can't wait until summer is over... with Mark of Athena in my hands... And probably a million meer vragen for Rick Riordan... geplaatst een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
True! een jaar geleden
crying
Nicolicious zei …
I just need to say this but what happened to Fanpop?

I can't find what I want on this club. It's killing me...nope I found pop content Nevermind geplaatst een jaar geleden
paulion98 commentaar gegeven…
dude i think it looks koeler, koelwagen now! een jaar geleden
Nicolicious commentaar gegeven…
My dog didnt think so when I landed on him een jaar geleden
icuSTALKER commentaar gegeven…
Sounds like u Percy xD yeah I'm leaving. See y'all :( een jaar geleden
Alex13126 zei …
I've found the answer to life!
Nico.
That is all x3 geplaatst een jaar geleden
HecateA commentaar gegeven…
*stands up and clap* een jaar geleden
Alex13126 commentaar gegeven…
-bows- Danke xD een jaar geleden
Alex13126 commentaar gegeven…
^^^Believe what u want, but last time I checked, your icoon was Nico :3 een jaar geleden
smile
goddessoflife zei …
I /finally/ updated Olivia Jackson and the Half-Blood's Revenge, for anyone who's reading and has been waiting. Thanks!

Peace. Love. Anime.
~goddessoflife~ geplaatst een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
coolio een jaar geleden
laugh
cuteypuffgirl zei …
I've fallen in love with HoO! Cannot wait for Mark of Athena ^__^ geplaatst een jaar geleden
crazyperson22 commentaar gegeven…
Only 4 months and 15 days to go! een jaar geleden
dancergirl78 commentaar gegeven…
wow it seems much longer than that een jaar geleden
cuteypuffgirl commentaar gegeven…
IFKR? I CANNOT WAIT!! :DDDD een jaar geleden
Perseus54321 zei …
I need to see if anyone knows this, when does the narwhale bacon? not total spam, but I wanted to see if there were any other HOO fans who frequented a certain website geplaatst een jaar geleden
Nicolicious commentaar gegeven…
quoi? een jaar geleden
luvseaweedbrain commentaar gegeven…
all day. all night. een jaar geleden
luvseaweedbrain commentaar gegeven…
incase that was unclear, i was being sarcastic. XDD een jaar geleden
crying
Nicolicious zei …
I'm going to bash my head against a wall! :( geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
y? WAIT o.o nevermind.... *headdesk* een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
*Already there* een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
XDD I hkad no idea. Just wanted to say I am in a crappy mood:: een jaar geleden
LORDCHAOS zei …
This part is maj spam but I was walking through Costco and I saw some cooking spray called...spam!!!! O.o

Anyway what would happen if Rick mysteriously stopped the heroes of Olympus series? geplaatst een jaar geleden
KatieWordweaver commentaar gegeven…
We insane fanatics would hold a gun to his head while we force him to write een jaar geleden
Nicolicious commentaar gegeven…
^^No if he sees this it will be blackmail from us to him een jaar geleden
LORDCHAOS commentaar gegeven…
*breaks down Rick's door* write faster of I'll kill you!! *waves a geweer-, geweer frantically* een jaar geleden
cool
paulion98 zei …
so..........i havent been on in a while , ik sad but tell that to my school!! anywho
can someone get me updated to what i have missed?
geplaatst een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
Nope. 1. Cause I have no clue myself 2. Just cause. een jaar geleden
heart
precious211 zei …
The song 1985 reminds me of Hazel and her situation with being born in a different generation. geplaatst een jaar geleden
Jasonfan44 commentaar gegeven…
HAHA I AM NOT THE ONLY PERSON een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
Xd only person for what? een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
OMG YES!!! o: een jaar geleden
universalpowa zei …
...not sure if this is spam, but seriously, do we have a copyright like, 'law' on this club?
i mean, not even that.
DON'T TAKE OTHER PEOPLE'S STUFF GUYS. I PISSES OFF THE PEOPLE WHO CREATED IT!
I mean, really. u make an awesome forum idea, then some person who doesn't know any better [or does and chooses to ignore it] goes and makes an exact copy of the forum.
one word for that- WHATTHEHADES!?
seriously, it's not cool. don't take people's chiz people. come up with your own stuff. geplaatst een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
may I have an ever subtle cough? een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
I was going to offer a non subtle cough of accusations, but apparently it won't be appreciatee een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
XDDDDD een jaar geleden
hmmm
xharrypotterx zei …
I think i'm liking Piper less and less. Tho i expected meer and more. But we'll just have to see. If i think her character has developed, i might like her. But i really don't right now. I just wish she were a little less bratty? u guys can say what u like but she does at time come of as a possessive brat (i dont mean that offensivley exactly, its just the only word that i can think up at the momments)
Like steeling stuff (i totally blame the dad tho) and telling drew that Jason is hers geplaatst een jaar geleden
GreekRULES515 commentaar gegeven…
the tellin Drew thing I think was just to make her sound tough of maybe that was the Aphrodite side tonen een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
like I kinda like her but her chapters are so even if their doing something hardcore of tough she's still commenting on how "sexy" Jason looks. een jaar geleden
xharrypotterx commentaar gegeven…
lol een jaar geleden
surprise
Nicolicious zei …
My club still isn't working! geplaatst een jaar geleden
pink-bookworm commentaar gegeven…
yeah if is een jaar geleden
Rickfan commentaar gegeven…
What club? een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
then he would go off into the sunset een jaar geleden
maiden4ever zei …
I just had one of those moments when i thought i was really going to DIE if i couldn't go to Camp Half-Blood that second. Has anyone else felt that way, of am i just wierd? geplaatst een jaar geleden
Jasonfan44 commentaar gegeven…
We are all weird een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
Sorry, I think it's just you. een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
NIA!! XDDD LOL OF COURSE u SAY THAT HAHA een jaar geleden
angry
Rickfan zei …
Can some one meld the demigod hunger games? I am so angry! geplaatst een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
On it. een jaar geleden
LORDCHAOS commentaar gegeven…
Remove it! een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
....nia....no comment...xDD een jaar geleden
Jasonfan44 zei …
Why Zeus why!!!?!????!)?!!! Why can't we just learn what not and what to put on this club????? Crossovers go to the crossover club and role plays go to the role play club. IT'S SO FRIGGEN SIMPLE! Okay so it takes 2 seconden to click on a friggen link. Oh two seconden the horror!!!!!(epic sarcasm) Okay, I'm done.

Sorry if this is spam. It's getting me really mad geplaatst een jaar geleden
pink-bookworm commentaar gegeven…
Well technically that isn't because u are still talking about the club and I agree with Yiu there een jaar geleden
Nicolicious commentaar gegeven…
Yeah we all part of a role play here. But the RP is for future RPs of one who will verplaats there een jaar geleden
pink-bookworm commentaar gegeven…
Yeah we know and yeah that's a good point. een jaar geleden
ME1DLUV zei …
I love the series! Plz be my fan if u do too! And also can't wait till the 3rd book comes out! geplaatst een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
Xd I don't fan people. But a directioner! So yesh!<33 een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
LOL NIA XDD HAHA een jaar geleden
universalpowa zei …
*sigh* I do believe that we have lost this battle with Role-plays...and crossovers...and crossover role-plays...
:( geplaatst een jaar geleden
Jasonfan44 commentaar gegeven…
u think? een jaar geleden
pink-bookworm commentaar gegeven…
Come on we can't give up een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
*Eh sure. I don't like marshmellows. Except in hot choco...Oh memory just surfaced! een jaar geleden
Jasonfan44 zei …
u know the song Gonna Fly Now? It reminds me of Jason flying................................... geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
oh Jasonfan.... xDD een jaar geleden
Piper-sucks zei …
I REALLY DONT LIKE PIPER. geplaatst een jaar geleden
crazyperson22 commentaar gegeven…
Therefore your called Piper-sucks een jaar geleden
xharrypotterx commentaar gegeven…
XD een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
jazzy...that is an excellent idea! XD and yesh nia, we have seen the light *angelic music* no, im kidding LOL een jaar geleden
percy4forever zei …
hallo guys :). So I was looking at the top, boven teen boeken for 2012, and guess which one was 40th?! The MoA :D! Okay, I know you're probably thinking "Wow. 40th place sucks," but 1) It hasn't even come out yet, and 2) It was out of 782 books!
Everyone loves the HoO :D!
link geplaatst een jaar geleden
percy4forever commentaar gegeven…
^ That's the website, and no, I don't know how to make a link :P een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
u just spoiled the boeken for everyone who hasn't read it! wait, people's annoyance, yay! een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
XD i know. As soon as I typed that I was like oh shit. Then I was like eh. Sucks for them. een jaar geleden
xharrypotterx zei …
AAAHHH BEGINING OF MARRK OF ATHENA!!! AAAHH!! geplaatst een jaar geleden
dancergirl78 commentaar gegeven…
lol ikr. btw love ur icoon een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
UR BACK een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
IKR! een jaar geleden
xharrypotterx commentaar gegeven…
haha thnx dancergirl78 and yup wierdo im back! :P Schools almost over for me where i live and so i shall be writting my fanfic and completing it this summer since i noe i wont be able to once the actual book comes out! een jaar geleden
big smile
Reyna4ever25 zei …
Hello everyone. I have written a fanfic - THE ROAD TO ROME(My version of Mark of Athena)

Please do read and leave your comments. It is in the forums section of this club! geplaatst een jaar geleden
pink-bookworm commentaar gegeven…
volgende time could u please not post this on the uithangbord there is a forum for that on this club, thank u een jaar geleden
Blaze_of_Ares commentaar gegeven…
there is? een jaar geleden
icuSTALKER commentaar gegeven…
XDDDDDDDDDDDDDD een jaar geleden
Nicolicious zei …
Okay this is epic spam but there is a hole in my sock! O.o

Anyways kom bij my RP club please and my We people stop peoples from making RPs here if u can....thankyou :P geplaatst een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
that last sentence made less sense than me een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
i agree een jaar geleden
Nicolicious commentaar gegeven…
Yes it doesn't make sense. The We people are people from my RP club who I hope are helping me spread the word een jaar geleden
crying
Nicolicious zei …
Urgh just when I think my club worked like a thousand RPs have shown up ;( geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO D: een jaar geleden
Rickfan commentaar gegeven…
What is your club? een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
OH I joined. I think een jaar geleden
malandcar zei …
hallo everybody! i just made a fourm topic called "Weigh in on MoA" Please join! I want to hear what everyone thinks is going to happen!! geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
yes'a 'mam! een jaar geleden
malandcar commentaar gegeven…
LOL een jaar geleden
icuSTALKER commentaar gegeven…
*shakes head in wonder* u guys confuse me... een jaar geleden
fallenangel128 zei …
hallo I'm Claire, I just joined this club because I love PJO and HoO!!<3 is the KC boeken good? Should I read them? And wat exactly is this site about?:) geplaatst een jaar geleden
Reyna4ever25 commentaar gegeven…
This site is for the HOO series mainly.Right now fanfictions and discussions about the third book in the series "Mark of Athena" are going on. Can u read my fanfiction "THE ROAD TO ROME?" It is in the artikels section of this club. een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
welcome! and yes, listen to what Jasonfan has said. Also, check out the artikels section for the rules of the club ;) Happy reading!! and be sure to check out the forum, there are a LOT of fanfics there... :P lol as for meef, ignore him. he's harmless...usually. o_o een jaar geleden
maiden4ever commentaar gegeven…
WELCOME!!!!!!!!!! :) een jaar geleden
Jasonfan44 zei …
When I listen to the song "Drop it like it Hot." door Snoop Dogg, I think of Leo using his epic brand powers on the ground.
geplaatst een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
Omg!! Omg!@Snoop dog at his best!!<333333333333 I don't see it, and think its kinda spam but my love for the song is kind of overpowering it. een jaar geleden
wierdo4 commentaar gegeven…
HOLLA!!! No it ain't spam. een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
XD wtf I liked that Big time rush episode. Boyfriend<33 Lol now JB is stuck in my head:) een jaar geleden
big smile
supersaiyan00 zei …
hallo guys i just joined could any1 give me anything i should know of a heads up door the way kane chronicles meets percy jackson AWESOME!!!!!!!!! geplaatst een jaar geleden
Jasonfan44 commentaar gegeven…
Don't spam, don't be a jerk, don't be inappropriate een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
Simple and straightforward. DON'T BE A TROLL. een jaar geleden
supersaiyan00 commentaar gegeven…
thanks guys ill keep that in mind but door the way my foto doent go anywhere near my name lol een jaar geleden
pjlover447 zei …
Quick Drew's lat name, what is it?

Is it Tanaka? IDK why I'm asking but I never got her last name and now there sudenly appears a Drew in The KC's geplaatst een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
never mentioned een jaar geleden
owlgrl99 commentaar gegeven…
I think it might be although it isnt mentioned in HoO but in the KC there was also a girl named Lacy who went to a camp with Drew and there is a Lacy in the Aphrodite cabine in the Lost Hero een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
Huh u guys sound smart. Will ruin it. is the iKC actually good? een jaar geleden