The Heroes of Olympus Wall

laat de 251-260 zien van de 5085

favpercy zei …
hooi-, hooi yo!!!!!!!!!!!!! geplaatst een jaar geleden
heart
tracytracy2000 zei …
"Home is not a place, its a person" Annabeth is Percy's home pagina so therefore if Annabeth is not there then Percy's not home pagina geplaatst een jaar geleden
hollistergurl commentaar gegeven…
aww.. i like that <3 een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
thats soo sweet! een jaar geleden
cinnominbubble commentaar gegeven…
thats so sweet! I luv it een jaar geleden
heart
green-art-ac-pj zei …
Meh...It's valentines day. I was thinking of writing a fanfic that was a short story. It was on my ipod but I gave up just like all the times I do. Well, Happy Sucker Valentines Day! Oh it's just a hart-, hart not that I like u geplaatst een jaar geleden
the-time-thief commentaar gegeven…
Lol! Happy Valentines dag to u too!! <3 een jaar geleden
cinnominbubble commentaar gegeven…
??? een jaar geleden
Nemisis commentaar gegeven…
valintines dag was tuesday ... i was dealing with vrienden whining about noylt having boyfriend ... it was misery een jaar geleden
Nemisis zei …
i highly dislike valintines day, but guess what! the sea of monsters movie is being made! here a link to an artikel with the release date
link geplaatst een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
i''ll see it, though i definitely won't watch it in the theaters een jaar geleden
crazypegesus980 zei …
One does not simply walk into the Underworld geplaatst een jaar geleden
HecateA commentaar gegeven…
Wisdom is wise een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
u don't say *adds that face* een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
3 does not simply get killed door Ceberus's three heads een jaar geleden
crazypegesus980 commentaar gegeven…
haha^^^ een jaar geleden
heart
hollistergurl zei …
Happy Valentine's dag everyone!
since it's a dag for romance..
i hope the Percabeth reunion will be a happy one :D
and that the love triangles will work its way somehow.. hhaha
never though RR would incorporate romance, but i like it :)
CAN'T WAIT FOR THE MOA! :D geplaatst een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
:D Meh Too! Omg Where is Cupid to shot these two couples? -.- oh wait Hera messed it up een jaar geleden
HecateA commentaar gegeven…
Nah, he's stuck on Olympus. Hence why everything is messed up. So technically it falls back to Zeus' fault. een jaar geleden
the-time-thief commentaar gegeven…
?? I have no idea what u all are saying.....so Happy Valintines Day!!!! <3 een jaar geleden
smile
HecateA zei …
Happy Valentine's day, bros. Fun fact: the romans had a festival called the Lupercal from the 15-23 (I think, not sure when it ended) and our reliable bron (Google) seems to point to that being (one of) the root(s) of V day. The Lupercal priests would run around towns and whip people with goat skins to give them fertility. It is also possibly that the priests picked names out of hats and assigned people together for the following X ammount of time. I have Camp Jupiter afbeeldingen now... geplaatst een jaar geleden
percy4forever commentaar gegeven…
Because nothing says "I love you" like a good whipping from a goat skin.... But that's really cool that the Romans pratically created Valentine's dag :) een jaar geleden
luvseaweedbrain commentaar gegeven…
*that awkward moment when yo try to like a post and then realize that fanpop isnt facebook -.- * but if it makes u happy i tried to like this;) and percy4forever--they didnt create valentines day... granted it was probably the origin but they didnt come up with "valentines day"--valentines dag was named after a christian saint... valentine.. een jaar geleden
wierdo2 commentaar gegeven…
Yup. St. Valentine was his name. *likes* percy4ever's post een jaar geleden
green-art-ac-pj zei …
I was at Souplantation and on the menu it read "Ambrosia salade with Coconuts" I would love to try that when it comes out! I find that amusing though, do they have a god work there? Is it restricted for gods and demigods? :B
geplaatst een jaar geleden
crazypegesus980 commentaar gegeven…
LOL een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
try it! February 14-23 i think, een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
Lucky! Can your grandma give me some? een jaar geleden
heart
tracytracy2000 zei …
This is Annabeth and Percy's seconde Valentines dag together as a couple I think well maybe we'll actually have one of their valentines dag actually together for once (after MoA comes out) geplaatst een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
lol in ways they're not there since percy's still asleep een jaar geleden
maiden4ever commentaar gegeven…
:) een jaar geleden
myth-freak214 zei …
Is it just me...or does a thousand years door christina perri seem like the perfect son of neptune/mark of athena song, of just percabeth in general. And the first part is meer Annabeth thinking of Percy and then the seconde part is just the other way around? geplaatst een jaar geleden
luvseaweedbrain commentaar gegeven…
GO READ MAH SONG FIC BECUZZ IT DOES:) and i totes agree... hence the fluffeh song fic.. een jaar geleden
ninjagirl77 commentaar gegeven…
yeah i've been thinking that too. (is listening to the song) een jaar geleden
green-art-ac-pj zei …
People! Common! Check the forum...~Posted Chapters~ To read the recent fanfictions! For people that post stories please post there! I haven't even got emails of any post! I post on there too! geplaatst een jaar geleden
maiden4ever commentaar gegeven…
ok. een jaar geleden
crazypegesus980 zei …
ok officially on the war path to get HecateA back.... geplaatst een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
Oh I was hoping een jaar geleden
luvseaweedbrain commentaar gegeven…
YAYAYAYAYAYAYAAYYY:D hahaha... overeact? nahh een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
yes! Your back! Thank god! een jaar geleden
smile
secret-roses zei …
Hi! I just started a new forum! It's called "Missing"
Hope u guys can check it out!
geplaatst een jaar geleden
kristalovepercy zei …
The Demigod Diaries
Release date: August 14, 2012
A new collection of short stories set in Percy Jackson’s world, plus character profiles, new artwork, and more!
link geplaatst een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
nice! een jaar geleden
maiden4ever commentaar gegeven…
YAY! een jaar geleden
green-art-ac-pj zei …
It's SUPER BOWL SUNDAY! I wonder if Percy ever watched the super bowl...right? well enjoy your super bowl SUNDAY! geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
GO PATRIOTS!! haha LOL een jaar geleden
luvseaweedbrain commentaar gegeven…
OH! i feel stoopit XD hahahaha the olympics... suck if u dont have cable... and all thats on i strand volleybal and pingpong... *shudder* een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
nice! that sucks u don't have a tv? een jaar geleden
crazypegesus980 zei …
ok I just realized the weirdest thing everywhere that Percy has been in PJO and the HoO I have been there as well....o.O.....weird geplaatst een jaar geleden
wierdo2 commentaar gegeven…
sweet. een jaar geleden
mich9250 commentaar gegeven…
I live in Cali but my mom doesn't like traveling. So far only one..... :( een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
hallo I live in Cali! een jaar geleden
Percy_12 zei …
Check out my new artical on the mark of athena. I am making the volgende ch today. Also please ansewer this vraag should i put in all of the charactars of the propechy of 7. Please ansewer this so I can make future chapters? geplaatst een jaar geleden
secret-roses commentaar gegeven…
can u give me the link? i wanna check it out! een jaar geleden
Percy_12 commentaar gegeven…
linkcheck this out of go to The Heroes of Olympus and zoek club for The Mark of Athena Ch.1 (Fan Made) een jaar geleden
hotfudgebrownie zei …
hallo everyone, plz read our forum...its about PJ...thx
link
i know this was random...thx in advance

from all in order whoever joined
1)llrulez
2)exmo33
3)Percy99jackson (he's got 2 forums here)
4)percy4forever
5)bornhuntress
6)hotfudgebrownie (meeeee)
7)artemis9917

hope to see u der
thx in advance!!! (again) :D:D:D geplaatst een jaar geleden
tracytracy2000 commentaar gegeven…
hallo can u post these posts on this forum don't put it on the uithangbord link een jaar geleden
GreekRULES515 zei …
I wonder who the seventh is...not annabeth we all know that soooooo.....omg travis of Connor that would be so funny geplaatst een jaar geleden
NicoDiAngelo4 commentaar gegeven…
Nico di Angelo. een jaar geleden
wierdo2 commentaar gegeven…
^ uh no sorry, but no een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
u know, after a while, I think we should have learned to not try to predict RR, it only bites us in the end een jaar geleden
Percy_12 zei …
Guess what im making my version of the upcoming book mark of athena tonight i am making a chapter 1.Check out my channle to check it out ill tell when im done. Look for it on my uithangbord first. geplaatst een jaar geleden
NicoDiAngelo4 zei …
Hey(: so I have a requesst. If there is any good Jason/Piper stories u have read, please post the link in my uithangbord of in a comment. THERE IS A PUPOSE OF THIS! so do it! Click the commentaar button!(: geplaatst een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
nice i have but i forgot them een jaar geleden
crazypegesus980 commentaar gegeven…
^^well thats alot of help een jaar geleden
hmmm
GreekRULES515 zei …
Ok I loved jiper from the beginning I fell like some people just like jiper after they read son which is rude....bc before everyone of most people were all for Reyna because of forums and picks and blah blah blah geplaatst een jaar geleden
NicoDiAngelo4 commentaar gegeven…
I have been Team Jiper ever since Jason woke up holding hands with Piper on the bus<3 een jaar geleden
mich9250 commentaar gegeven…
TEAM...... wait I don't like all the "team" thingies cuz *cough twilight cough* sorry all twilight fans. I think the name would be jsut enough. anyways, JIPER!!!! een jaar geleden
Starlight1o1 commentaar gegeven…
What ever happened to team grab them all and run like Hades? (Just saying,) een jaar geleden
tracytracy2000 zei …
PLEASE DO not put up anything about the seconde Percy Jackson movie anywhere on this club and DEFINATELY not on the uithangbord thank u geplaatst een jaar geleden
wierdo2 commentaar gegeven…
This is HoO not 2nd PJ movie. that is spam. There is a club about it though. Post it there een jaar geleden
crazypegesus980 commentaar gegeven…
yeah come one it is common sense een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
i hate the frickin movie...when i watched it i was hoping to watch it with ecstasy and then WTF! Literally een jaar geleden
green-art-ac-pj zei …
I was thinking that since this place is getting boring I should start making "That Moment when..."I have a club for it even. Remember people when LeoV44 put quotes on here? I always looked vooruit, voorwaarts to that. And Now all old people have left leaving the ones that came and continued the place. If it's boring then make it alive.

Once dead must rise as the life of living has come. geplaatst een jaar geleden
venus143 commentaar gegeven…
truer words were never spoken ace. een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
haha thanks venus! een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
Great! you? een jaar geleden
Nick725 zei …
So when the seconde Percy Jackson movie is out how many of u will actually go and watch it? since the first one just sucked. geplaatst een jaar geleden
DMLIME commentaar gegeven…
There wont be a seconde because maing a sequel depends on the quality of the first and how much it matches the book,. The first film sucked een jaar geleden
wierdo2 zei …
LISTEN UP EVERYBODY!!! THE RULES HAVE BEEN REPOSTED. READ EM, FOLLOW EM. THAT IS ALL
link geplaatst een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
yes! een jaar geleden
crazypegesus980 commentaar gegeven…
castration if not followed een jaar geleden
maiden4ever zei …
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2day i just realised that MoA might not be about the Argo 2 landing, it might be about Annabeth's zoek for Percy! Which means that after that comes out, we would have to wait ANOTHER jaar to see what happens!!!!!!!!!!!! geplaatst een jaar geleden
wierdo2 commentaar gegeven…
Uh no it wouldn't be lol.. He wouldn't leave us a cliffhanger and not use it. een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
But it makes sense. Even Aphrodite says she'll make Annabeth's and Percy's love life very hard. Also Juno told Percy about Annabeth and the Mark of Athena Prophecy. een jaar geleden
maiden4ever commentaar gegeven…
I guess u guys are right een jaar geleden
green-art-ac-pj zei …
In ways, I wished the book wasn't called The Mark of Athena for me I would have called it The Apocalypse has Begun. AKA *My Son of Neptune version* It feels like the titel just sounds boring. My friend Ellen was like, What on earth? Why is it called that?

I'm just trying to bring meer conversation back. geplaatst een jaar geleden
Starlight1o1 commentaar gegeven…
Well Rick can be very mysterious at times like when we were trying to figure out how Reyna knew Percy. Maybe he called it that instead of something meer forbording to lead us into a false sense of security though I hightly doubt my guess u ever know right? The titel may seem boring to some people but in a lot of ways it does keep us wondering about what will happen next. Will the book go with the obvious of end up suprising us all in the end. een jaar geleden
paulion98 commentaar gegeven…
lol een jaar geleden
crazypegesus980 commentaar gegeven…
hahahahaha een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
I just wished that it wasn't so boring. I'm a person of interest and in ways I'm really excited for the book but now i feel i can wait reading meer fanfics. Mr. Rioardo even zei that his youngest son, Patrick had agreed Haley was a better writer.. *AKA older boy 17* een jaar geleden
crazypegesus980 zei …
LISTEN UP.............. read the repost of the rules in the artikel section immediatly and pay attention and follow the rules.....or heads will roll geplaatst een jaar geleden
crazypegesus980 commentaar gegeven…
spam and ill castrate u with a spoon.....(dont for the love of god dont google it if u dont know what it means een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
go crazypegesus...you know ill just call u crazed peg een jaar geleden
crazypegesus980 commentaar gegeven…
u can just call me crazy of CP een jaar geleden
NicoDiAngelo4 zei …
*IMPORTANT! PLEASE READ!*
Because this club has becomes so popular, we have a ton of new fans, and a lot of newbies. I am pretty exited that this club has gotten so big, but it is becoming a wreck. Please, remember that if it is just a one-shot (meaning only a single chapter of story) it should gointhe artikels section. If it is going to be continued, please create a new forum. If u have anything to post that is irrelevant to HoO, please post it somewhere else!! Thankyou<3
peaceoutbitches(: geplaatst een jaar geleden
crazypegesus980 commentaar gegeven…
roger that captain een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
nice Haley! een jaar geleden
NicoDiAngelo4 commentaar gegeven…
Haha thaanks(: een jaar geleden
wierdo2 zei …
To Older Members-
Should I repost Amphitrite's rules? of will the newbies just ignore it? geplaatst een jaar geleden
NicoDiAngelo4 commentaar gegeven…
Post! This club is a freaking mess! een jaar geleden
crazypegesus980 commentaar gegeven…
ok i see u did een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
good job guys! een jaar geleden
unknownquestion zei …
Guess what?!?! I geplaatst the Jason and the argonauts movie! It's the whole thing and I hope u like it! :) geplaatst een jaar geleden
paulion98 commentaar gegeven…
do i have to download it? een jaar geleden
crazypegesus980 commentaar gegeven…
^^^no u dont....i remeber watching that movie when i was younger.........memeories een jaar geleden
cool
paulion98 zei …
come on PEOPLE!!!! Lets get this place ALIVE AGAIN!!!!!!!!! lol geplaatst een jaar geleden
Nico-di-Angelo commentaar gegeven…
ikr een jaar geleden
crazypegesus980 commentaar gegeven…
fo realz een jaar geleden
Nico-di-Angelo commentaar gegeven…
Lol, i guess we can do that. Like not only HoO quotes, but PJO quotes too! XD een jaar geleden
NicoDiAngelo4 zei …
So even though I'm supposed to be studying for 6 different finals, I decided that I would log back onto fanpop(: yeah, so I have been extremely busy (and sick:/) so I have no idea what new things have happen since the release of SoN (which was fabulous btw, except for NICO OS FREAKING LOST!) so care to catch me up? Thanks<3
love u all<3
peace out bitches(;
Oh, btw, since a lot of u probably don't know me, I am Haley-official Nico di Angelo lover, and amazingness extrodinaire(;
Bonjour! geplaatst een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
hallo Haley! your back! so much has gone by! many of ole buds have gone and Hecate's account got deleted een jaar geleden
NicoDiAngelo4 commentaar gegeven…
Awh:( how did hec get deleted? een jaar geleden
paulion98 commentaar gegeven…
yup een jaar geleden
maiden4ever zei …
OMG!!!!!!!!!!! During break in school at LA, I was talking w/ two vrienden 'bout PJO and HoO, and the 3 kids in front of us zei within 15 seconden of each other that PJO and HoO are stupid, they hated the books, and the greek gods and goddesses didn't exist. Horse and I (code names for friends) went into shock and Horse almost cried, while Pencil looked like he wanted to strangle Cronos(code name for leader of the attack to RR's works). I know they were joking, but they went too far. :) geplaatst een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
i hate it when they do that, it's retarded een jaar geleden
smile
HecateA zei …
hallo guys, I don't know if the people who still come here know me, but I've been gone for a while because of account troubles (?), which is why my brain is about to explode from containing artikels (that I'm having some meer account trouble posting). Anyways, did I miss any breakthrough theories of whatnot? geplaatst een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
I don't think so. Oh that account thing happen to me aswell, but not like a maand of so. Welcome back :) een jaar geleden
paulion98 commentaar gegeven…
u missed one VERY important thing... i have been named the COOLEST,HOTTEST,MOST LIKED PERSON on this club but other then tha....nothing really een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
Hecate! Your back! thank god! of gods whatever! But please help Tracy and I PLEASE DO! een jaar geleden
_Aphrodite_ zei …
It's weird that my ancestors from greece had heard of these stories, and now I'm hearing it. geplaatst een jaar geleden
Lt_Pupster commentaar gegeven…
uh who are you? een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
I been here for months. een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
_Aphrodite_ Hi :) een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
wow een jaar geleden
_Aphrodite_ zei …
I'm dying to know what will be Hazel's reactions to talk to Leo :) but I find it weird to say to a guy "I like your grandfather." lol :D but it was cute love story. geplaatst een jaar geleden
_Aphrodite_ zei …
I can't wat for Demigod Diaries and Mark of Athena ^.^!!! this is going to be the longest worst jaar until the boeken release!!! :) geplaatst een jaar geleden
HecateA commentaar gegeven…
No; that was when the first chapter of The Lost Hero was released and we were stuck with: "Who's the missing camper?" "Her boyfriend, some guy named Percy Jackson." een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
haha...i wasn't there than dang it! een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
Me either, I'm not a patient person :( lol een jaar geleden
_Aphrodite_ zei …
We need to STOP the spamming here, it's ridiculous. I want to see nice comments/ helping commentaren on my forum. Not no little idiot commenting other people's work and posting it on my forum claiming that it his. Even if it's his, it shouldn't be on my forum. (Also I don't believe him because he doesnt even know how to spell "more," of "does" right) I'm going to write to Fanpop to fix this problem. Lionsbane u mess with the wrong girl. (And if u want to say something, go on Gladiators Battle) geplaatst een jaar geleden
_Leo_Fire_ commentaar gegeven…
:O I'm going to help u Bellz! een jaar geleden
maiden4ever commentaar gegeven…
u get mad too easily. een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
I do lol I do that all the time. *coughs* some people say I get too mad easily, but I don't care what they say. een jaar geleden
maiden4ever zei …
2004 fans! One away from 2005, 46 from 2050, and 996 from 3000! :) geplaatst een jaar geleden
_Leo_Fire_ commentaar gegeven…
Aye!! een jaar geleden
big smile
percyposeiedon3 zei …
1999 fans !!!!! woohooo !!!!!!!!! 1 meer to go ! geplaatst een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
:D een jaar geleden
shubham06 commentaar gegeven…
its meer than 2000 now.. yuppy!!!! een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
It's 2007 now!! Lol een jaar geleden
hmmm
Lightning98 zei …
OMG WAIT! i have been going through the clue for a while and it has really gone down hill
maybe thats why i haven't been on
clean your act up guys, come on
this is why we can't have nice things geplaatst een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
the clue? don't u mean club lol een jaar geleden
unknownquestion commentaar gegeven…
Ha when u zei clean yur act up guys I thought u ment get rod of the clean the club thing which I agree with! een jaar geleden
NewLove2 commentaar gegeven…
Wahh I dont understand this! een jaar geleden
unknownquestion zei …
Since I found this link so that all u people who haven't seen the Jason and the argonauts movie can watch the whole thing should I post it? I don't know if certain people find that acceptable of not. geplaatst een jaar geleden
lovespercy commentaar gegeven…
well the name Jason is in Heroes of Olympus, and since Jason and the argonauts are mentioned in heroes of olympus (i'm pretty sure) then 'I' think it's fine. een jaar geleden
wierdo2 commentaar gegeven…
POST IT!!! een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
Really? Lol een jaar geleden
universalpowa zei …
hallo guys!
guesss what?
three meer fans to 2000!
yeah!!! :D
lolzzz bye XD geplaatst een jaar geleden
lovespercy commentaar gegeven…
now 2 more! een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
OMG Realli? een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
lol yay now were at 2008...yayz :D een jaar geleden
AnnabethGranger zei …
Ok im not gonna name names but some authors need to inpakken, wrap their minds around the idea that a cliffhanger is not stopping mid sentence and putting three periods and calling that suspense! Finish the flipping sentence but mysteriously of something! cuz that ticks me off and i feel it needs to be addressed.
~Thanks Annabeth Granger geplaatst een jaar geleden
paulion98 commentaar gegeven…
lol een jaar geleden
tracytracy2000 commentaar gegeven…
Agree een jaar geleden
maiden4ever commentaar gegeven…
Totally. een jaar geleden
zeuskid777 commentaar gegeven…
hallo I WILL POST ON THE DEMITITANS AGAIN SOON een jaar geleden
venus143 zei …
OMG THE PERCY JACKSON 2 MOVIE RELEASE datum IS ...........DRUM ROLL PLEASE MARCH 26 2013!!!!!!!!!!! ANYWAYS LATERS!!!!!!! geplaatst een jaar geleden
paulion98 commentaar gegeven…
yeah i knew that but i hope it will be good,btw the movie was going to come out this jaar but they changed it . een jaar geleden
_Leo_Fire_ commentaar gegeven…
0_0 * I think RR should direct the movies* een jaar geleden
venus143 commentaar gegeven…
^^^ yes I totally agree have the directors not learned anything a movie does well when u follow the book and I read somewhere that RR wasn't allowed to contribute much witch is stupid. een jaar geleden
green-art-ac-pj zei …
Deciding for the awards are getting harder and we are trying our best, for me im just busy. Give your thanks to Tracy. Please do as im just really busy and cant do much help. I will see what I can do soon and good luck! geplaatst een jaar geleden
big smile
Wisdoms_Child zei …
Can u guys please read my Mark of Athena? click here -------------> link geplaatst een jaar geleden
cool
MisterPerfect1 zei …
Reyna and Hylla had a tough life since birth. Hylla, the older one, had taken care of Reyna ever since their mom abandoned them and their dad died. But when a mysterious woman promises to give them a better life, should they refuse? And what dangers might lay ahead in the mysterious island...?

This is a story written door Hollistergurl and me. If u think it's cool then visit this link! Thanks for your support!

link geplaatst een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
Lol and no one send me a link? een jaar geleden
MisterPerfect1 commentaar gegeven…
Oh, yeah. Oops. Sorry about that. een jaar geleden
MisterPerfect1 commentaar gegeven…
Oh yeah. Sorry about that. I will. een jaar geleden
cool
paulion98 zei …
PEOPLE OF "THE FANFIC" !!!!
THE BEST WRITER is up!!!
ik its late, I am sorry but i have been a lazy butt the last few weeks!!

On other news, their are A LOT of fanfics that are in inactive on the fanfic!

and u know
VOTE,VOTE,VOTE,VOTE,VOTE!!!!!!!!! geplaatst een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
Your excuse. :D een jaar geleden
tracytracy2000 commentaar gegeven…
NO your not een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
excuse me paul but really? its summer there WINTER HERE! een jaar geleden
paulion98 commentaar gegeven…
whats your point? i can be lazy anytime I wish!!! een jaar geleden
big smile
elifsila zei …
Dear sons and daughters of Poseidon-Neptune and the others...
Plz kom bij my club... cabine 3
It is for everyone who loves cabine 3

link geplaatst een jaar geleden
_Aphrodite_ zei …
:) Hello World! I post a voorbeeld chappie for Eva's POV. On Gladiators Battle. geplaatst een jaar geleden
crazypegesus980 commentaar gegeven…
the irony een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
Excuse me? een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
Yeah een jaar geleden
laugh
tracytracy2000 zei …
hallo Guys please, if u geplaatst a chapter on your fanfic of story please do not adverteer it on the wall. There is a forum started so that way the uithangbord won't get flooded with post on forums
link geplaatst een jaar geleden
maiden4ever commentaar gegeven…
nice idea! :) But, just to be annoying... aren't u advertising a forum right now??? LOL! :) jk. whenever i do that it drives my sister crazy. :) een jaar geleden
paulion98 commentaar gegeven…
lol een jaar geleden
tracytracy2000 commentaar gegeven…
SO totally funny een jaar geleden
this-is-me zei …
I just geplaatst a chapter on my Daughter of Olympus forum...Hope u can check it out and comment! The url is below...

link geplaatst een jaar geleden
hmmm
AnnabethGranger zei …
I'm sorry but i gotta say all the twilight/HoO crossovers are getting on my nerves! I honestly hate twilight thats why i read PJ and HP so can we please not make any more... thanks! geplaatst een jaar geleden
this-is-me commentaar gegeven…
I agree, but I do like some because they are so well written. I, myself, just created one, but it wasn't really a used idea...Percy isn't a full vampire of werewolf, and he most definitly has no family realtion to anybody in Forks. but yes, I definitely understan! :) een jaar geleden
maiden4ever commentaar gegeven…
OMG!!!!!!!!!!! i HATE twilight, and i hate the comparisons ppl do to PJO, HoH, and the Hunger Games. een jaar geleden
AnnabethGranger commentaar gegeven…
^^yeah im reading one like one of the first ones ever made but idk im still not that into it ill prob stop soon een jaar geleden
AnnabethGranger commentaar gegeven…
and maiden forever ik!!! i soooo feel u its like two totally different topics that are in no way the same of even similar they r wayyyy better written and have better characters and yeah the hunger games films r gonna b wayy better than the twilight movies! een jaar geleden
big smile
this-is-me zei …
I just made a new forum and I'd love for somebody to check it out! It's called a new life.

link

that's the URL...hope u read and enjoy! geplaatst een jaar geleden
Alex13126 zei …
What's with all the negativity on here? Think positive guys! This spot ain't as spam filled as the HP spot. ^_^ geplaatst een jaar geleden
wierdo2 commentaar gegeven…
true.. Fine I'll try to be "positive" een jaar geleden
tongue
tracytracy2000 zei …
This club is this close to dying... Not really if u count the forums geplaatst een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
hahha XD that's close 2 dying 2 een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
Hahha same..I thought i was missing a series for some reason:) een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
So I got meer agreeing people! een jaar geleden
virtus zei …
geplaatst on the Mark of Athena First Chapter. Please comment. P.S. Not a First chapter anymore. meer than one chapter.

Stay in tune for more. geplaatst een jaar geleden
_Aphrodite_ zei …
Omg How would Hazel go on a boot again! Lol she might get sick :( geplaatst een jaar geleden
paulion98 commentaar gegeven…
might? think she wil ,then again she could go on her Horse. een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
Yeah een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
Lol een jaar geleden
goodyb0y55 zei …
Check out my fan fic demigods the volgende generation.!!!!!! in the forum.Inspired door greektrickster and anaklusmose. Really want them to check it out. geplaatst een jaar geleden
goodyb0y55 commentaar gegeven…
sorry the titel vis demigods:the new generation een jaar geleden
unknownquestion zei …
I had the craziest dream about the gang and a band and Jason jot giving me the drumsticks :( but I won't bother u guys with it ecause it's rather long... Let's just say piper is pretty vicious with an electric guitar.:0 geplaatst een jaar geleden
paulion98 commentaar gegeven…
lol, for some reason i dont dream a lot about percy jackson!! that makes me sad, i cant even remember what my dream was!!!! GODS help me!!!! een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
I once had a dream where Percy and Annabeth had major PDA een jaar geleden
pjlover447 commentaar gegeven…
I never remember my dreams but my cousin who has never read the boeken dreamed she was in a pyramid and she saw a sword that zei Perseus Jackson later she appeared at a camp .......wiered een jaar geleden
smile
goddessoflife zei …
So, I geplaatst on Olivia Jackson and the Half-Blood's Revenge finally! It's not a chapter, but it tells u why I haven't had a chance to update lately.

Peace. Love. Anime.
~goddessoflife~ geplaatst een jaar geleden
_Aphrodite_ zei …
hallo everyone, Check out my future story "The Voyage of The Argo ||"
I didn't want to make a Mark of Athena, I like to think out of the box. Anywas check it out and tell me what u think. :) Thanks geplaatst een jaar geleden
paulion98 commentaar gegeven…
how many storys do u have???? een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
:D 4, Mr.Paul lol een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
Lol een jaar geleden
_Aphrodite_ zei …
:D I was so happy posting my chapters (even thou I was grounded) that's how much I love to write. Any was most of my stories are action pack, and I'm pretty unpredicable. I might be writing another story ( it's not going to be like the others) but different in a good way :) geplaatst een jaar geleden
Jupiter305 commentaar gegeven…
Excited to read :) And it's great u love to write, your stories are awesome! een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
:D Ur Story is AWESOME :) I mostly read your story een jaar geleden
Jupiter305 commentaar gegeven…
Thank you! een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
Ur welcome een jaar geleden
_Aphrodite_ zei …
:) I geplaatst another chapter for Gladiators Battle, this chapter Lyla's Half- Brother is revealed. MUST READ!xD geplaatst een jaar geleden
MisterPerfect1 commentaar gegeven…
Are u sure I must read it. Because I've already read it, and I don't feel like reading it again. :/ een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
:D David dont make me shush you! een jaar geleden
tracytracy2000 commentaar gegeven…
u need to shush him een jaar geleden
PiperMclean zei …
I wonder how much longer untill Leo finishes the Argo I I
soon beauty queen almost done

Okay first of all Leo I changed my paswoord

she changed it to Jason2cute
Leo!!
okay logging off
your passwords Jason2cute ?

Leo!! I mean Jason
sorry geplaatst een jaar geleden
tracytracy2000 commentaar gegeven…
-.-? What is that all about? een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
lol I get it! lol. Soon Beauty Queen, almost done? lol een jaar geleden
cinnominbubble commentaar gegeven…
Yah^!!!! een jaar geleden
pjlover447 zei …
Guys plzz my story it's called confusion ( perlia story )

Thnx geplaatst een jaar geleden
maiden4ever commentaar gegeven…
what's perlia? een jaar geleden
pjlover447 commentaar gegeven…
Percy and Thalia een jaar geleden
GreekRULES515 zei …
Okay so in the past two weeks I have seen at least 10 new forums and some have like one post and that's it. Seriously guys I am getting really pissed in how many forums are made and how many are actually active I mean posts that are 5 hours geleden are on the THIRD PAGE that shouldn't be happening guys!!!!!!!! Please? geplaatst een jaar geleden
tracytracy2000 commentaar gegeven…
feel the same een jaar geleden
athena305 commentaar gegeven…
I remember over the summer how different everything was. And even then, it was still pretty crowded. My fanfiction that I worked ridiculously hard on and spent at least a week per chapter got about three commentaren per post and after writing about 40 chapters only got 13 pages. Meanwhile, people are making forums that say: "I LOVE PERCABETH SOOOOO MUCH OMG." And then they get fifty comment. I'm sorry, but wtf? een jaar geleden
GreekRULES515 commentaar gegeven…
I know yeah I gave up on 2 forums but Ive stopped dooing that and plus there's a club for the hoo forums no ones using it een jaar geleden
JosephineSilver commentaar gegeven…
Totally agree. How do u wis those god-dang things? een jaar geleden
_Aphrodite_ zei …
hallo everyone!!! I. Finall geplaatst a Percy POV for Gladiators Battle. I know I haven't geplaatst for a long time. Well anywas I'm feeling like writing again a doing a Lyla POV. Who will Lyla meet? geplaatst een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
Finally* sorry. een jaar geleden
maiden4ever zei …
happy martin luther king day! i bet he was a demigod. i wonder who his godly parent was... geplaatst een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
I would think Athena would be. een jaar geleden
maiden4ever commentaar gegeven…
maybe. een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
Possibly Irene, not very well known, but the goddess of peace een jaar geleden
Lightning98 zei …
Hi...
lol, i miss u guys geplaatst een jaar geleden
tracytracy2000 commentaar gegeven…
Hi Liz.... een jaar geleden
Lightning98 commentaar gegeven…
haha een jaar geleden
crazypegesus980 commentaar gegeven…
I WUV U LIZ!!!!!1 lolo little over bored and thank u for your message made me feel great about myself een jaar geleden
Lightning98 commentaar gegeven…
i know, i know, i am special and i wuv u 2 carlio een jaar geleden
hmmm
venus143 zei …
Does anybody know what the demigod diarese are? geplaatst een jaar geleden
venus143 commentaar gegeven…
*diaries* een jaar geleden
percy4forever commentaar gegeven…
It's a new book RR's writing, coming out in August of something like that een jaar geleden
heart
precious211 zei …
Okay I think some people are sick of me speaking, including myself. I am an inch away from throwing myself off a cliff. Before I do that though, i have one meer thing nagging me.
Wth with twilight now?!
Now there's like Vampire diaries.
If u want to do kruis overs isn't thier a club for that...just wondering
Not trying to hate on anybody but just putting a point out there.
fellow complainer
~An

geplaatst een jaar geleden
tracytracy2000 commentaar gegeven…
I agree So little of the fanfics out there are ACTUALLY ABOUT HoO They're all ideas made up door the auteur thank u Antonina for bringing it up again <3333 een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
same:) een jaar geleden
luchia10 zei …
Is Hazel gonna datum Leo because hes the guyshe liked great great great grandson. geplaatst een jaar geleden
crazyfanatic commentaar gegeven…
It's all up to rick riordan;)) personally, I think she won't, u know I think she won't leave Frank because of this, she doesn't even know Leo. But who knows?? Our auteur is always suprising us ;))) een jaar geleden
maiden4ever commentaar gegeven…
I hope she stays w/ Frank, but anything is possible. een jaar geleden
Perseus54321 commentaar gegeven…
I seriously doubt it, they do not know each other, and if before I died I had the hots for a girl, and then years later I was alive, I would not like their ancestor, it would be creepy een jaar geleden
pjlover447 commentaar gegeven…
^wierd example een jaar geleden
big smile
xharrypotterx zei …
I was just saw Mission Impossible 4: Ghost Protocol and i realized, how cool would it be if the demigods has a 'Quest Impossible". Instead of "IMF" it would be "IQF" = Impossible Quest Force! :p and percy was Ethan Hunt! Haha geplaatst een jaar geleden
paulion98 commentaar gegeven…
lol een jaar geleden
heart
precious211 zei …
Random thought: Raise you're hand if u are awesome and beleive 100 percent that annabeth is the one concerned with the mark of athena
If u don't u should believe.......have some faith
Wait Rick rordan is writing something called the demigod diaries?!
Another andom though: Fanfiction writer these days always talk about how they made a specific number of comments
I feel that they shouldhn't count since most of the time they are the ones who are commenting on half of it themselves.Wrong. geplaatst een jaar geleden
Kronos429 commentaar gegeven…
agreed. *raises hand* I think it's about her, but I don't think she's one of the 7. And yes, RR did make a book called the demigod files;it's technically the 5th book. een jaar geleden
Kronos429 commentaar gegeven…
oh. Did u mean another book? I just realized u zei diaries XD. Hmm i dont know then een jaar geleden
hollistergurl commentaar gegeven…
*raises hand*; hmm, demigod diaries? that would be interesting.. it would be something to read when i'm waiting for the Mark of Athena :P een jaar geleden
pjfreak1o1 zei …
he just made it worse i was reading his blog and he annouced the demigod diaries saying it was to make the wait a little better when in fact it just made it worse now i am waiting for the hunger games movie the serpents shadow the first chapter to MOA the actual MOA and the demigod diaries nice job RR :P I HAVE NEVER DONE SO MUCH WAITING!!!!!!!!!!!!! geplaatst een jaar geleden
smile
xharrypotterx zei …
I noe its been long but i finally geplaatst on my MOA. The link is on the geplaatst Chapters forum - speaking of which, u all shud start posting ur linken there: link
That way, this uithangbord wont get crowded. geplaatst een jaar geleden
cool
xharrypotterx zei …
ATTENTION ALL FANPOPERS!Okay..... ALOT is changing around here... and i just came across alot of mean commentaren here and there... i really dont like that :/ this spot shudn't have any ppl fighting individually. and the meer ppl we have-the harder it'll be to control... so we shud start now. At least keep some rules and consequences. Nothing serious but there SHUD be something because the commentaar i just came across was sick and just WRONG. Well im back now so i can help keep that in check. geplaatst een jaar geleden
paulion98 zei …
hallo have u huys ever thought whos POVs are going to be on The Mark Of Athena???? geplaatst een jaar geleden
paulion98 commentaar gegeven…
i think i would like to read Annabeths POV it should be interesting. een jaar geleden
percy4forever commentaar gegeven…
I'm thinking it's going to be Jason (new guy), Percy (duh! Everyone loves him), and I hope: Annabeth (Mark of ATHENA). een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
maybe all seven of the prophecy? that would be interesting een jaar geleden
abrown7297 zei …
I made a twitter account to record my progress with my book...it is a science fiction/fantasy book////if u want to follow me my twitter is @dukeshazard...and u can inbox me on fanpop your twitter account so I can follow u too:)
I am hoping my manuscript will be sent door January 2013=one jaar of tweets geplaatst een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
Stalker! I'm joking....I don't have one een jaar geleden
precious211 commentaar gegeven…
rolls eyes* no one asked u ace een jaar geleden
Aphrodite100 commentaar gegeven…
i dont have a twitter account unfortunatly een jaar geleden
laugh
elifsila zei …
I post chapter 9 plz read it
link geplaatst een jaar geleden
xharrypotterx commentaar gegeven…
please don't post it on the uithangbord elif - post it here on the forum spesififcally for chppie alerts :D link een jaar geleden
elifsila commentaar gegeven…
I post there too een jaar geleden
wierdo2 zei …
Excited for The Demigod Diaries? geplaatst een jaar geleden
ninjagirl77 commentaar gegeven…
u bet :) een jaar geleden
sylviakitty348 commentaar gegeven…
YESHHH!! Theres a short story in LEO VALDEZ'S POINT OF VIEW!!! OH MYY GODDSSS!! :O And one where Annabeth and Percy are on a date, but it is sadly interupted... Go to this link, theres meer details. its the first post at the top, boven of the page :D link een jaar geleden
wierdo2 commentaar gegeven…
^ u get used to it. TRUST ME een jaar geleden
Athena200 zei …
I love the Story!! geplaatst een jaar geleden
laugh
percyposeiedon3 zei …
Started a new Fanfic called Percy jackson meets the vampire Diaries !!! hope u read ! :) geplaatst een jaar geleden
tracytracy2000 commentaar gegeven…
hallo please don't post messges for ppl to look at your fanfic on the uithangbord we have a seperate forum for that Thank u een jaar geleden
tracytracy2000 commentaar gegeven…
link een jaar geleden
percyposeiedon3 commentaar gegeven…
ok een jaar geleden
green-art-ac-pj zei …
Contest are Still going! Keep it up! Tracy most likely will zoek through the stories for good stories. Please do! As I'm at a very busy moment, and she and I will put together this and that and see who will win and get 50 props! for all awards of most geplaatst een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
Lol what contest? een jaar geleden
tracytracy2000 commentaar gegeven…
for best fanfics een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
i will tell u later...am taking a test to determine my High school placement een jaar geleden
_Aphrodite_ zei …
I'm sorry I been like a ghost latley, just hard times. Anywas :D My father will bring my hard driver. (Which I left in his house at MA) so all my stories will have a chapter either door Thursday of Friday. And if u want a summary of volgende chapter of Gladiators Battle, go on my profile! :) geplaatst een jaar geleden
xharrypotterx commentaar gegeven…
i feel u ... SAME happened with me... Infact it could have been me who wrote this post :P tho i didnt leave my hard drive anywhere - it got damaged :P But its fine now and so are all my files! lol its scary schoffel, hoe legitly our lives are the same at this point... *high five! :P een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
*high five* lol u know u spelled "how" lol een jaar geleden
wierdo2 commentaar gegeven…
I know what u mean I'm barely on here anymore een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
Yeah een jaar geleden
laugh
tracytracy2000 zei …
Its funny how your going through google to find stuff on the Mark of Athena and fanpop shows up and u see your name! I get all excited when that happens I'm like "I'm on Google!" geplaatst een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
Haha that happens! Also for Son of Neptune and etc. een jaar geleden
percyposeiedon3 commentaar gegeven…
hahhahahahah :D een jaar geleden
paulion98 commentaar gegeven…
lol een jaar geleden
pjfreak1o1 zei …
a horrible thought just occured to me do u think rick riordan would kill annabeth??? i was reading the son and theres a thing about great loss and phineas is like he woukdnt be able face something and his fatal fault is loyalty and just like idk :( geplaatst een jaar geleden
paulion98 commentaar gegeven…
i think annabeth wont be able to kill herself(or whatever way she is meant to die) and Frank will be the "sacrifice" een jaar geleden
percy4forever commentaar gegeven…
^ That's what I think too. een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
Frank is the one, though I wonder if my asian cousin will all of a sudden stop and be able to live not on a stick een jaar geleden
big smile
elifsila zei …
Oh my god.I am getting crazy....
On 14 of August a new PJO book will come Demigod Diares...
It is super cool geplaatst een jaar geleden
elifsila commentaar gegeven…
link een jaar geleden
Persephone16 commentaar gegeven…
It sounds pretty good een jaar geleden
green-art-ac-pj commentaar gegeven…
I guess ill check it.... een jaar geleden
GreekRULES515 zei …
I'm BACK!!! yes i haven't died just havent had wifi till now!!! of a comeputer!!! Anyways tecnically im not back im still in the middle east but im coming tommorow back home pagina and officially ill be back door that dag after tommorow....which is someday....yeah
SO i'll be posting!! yeah BALOONS FALL FROM SKY *cricket cricket* is that the some a cricket makes? of does that gras hopper make the awakward sound....im a bad speller and this laptop doesn't have spell check so yeah....im done geplaatst een jaar geleden
sick
xharrypotterx zei …
OKay OKAY OKAY! now i am BACK. Like REALLY. I hope?
okay, my forum readers!! dont stop reading! im posting soon!!! my cousins are leaving so ill be free to do all this stuff :p and .. yeah well thats all.. Now if u dont mind i have to go tell deviantART why haven't been sketching anymore -.-
I am WRECKED after this winter... geplaatst een jaar geleden
crazyfanatic commentaar gegeven…
It's great u r back!! een jaar geleden
xharrypotterx zei …
OKAY OKAY OKAY! now im REALLY back ....i hope? Sorryy!!!!!
Ive been gone so lone,,, AAH! MY forum READERS! geplaatst een jaar geleden
big smile
tracytracy2000 zei …
OK here I go I will make an honest confession right now. Don't get offended. Look at the forums out there How many of them are really about Percy Jackson, Annabeth, Jason of related to HoO? If u have a new idea post them on the Fanfic club not here. I'm not saying all the writers suck but their ideas are just ridiculous and the plot is awful
Thank you! geplaatst een jaar geleden
tracytracy2000 commentaar gegeven…
Not mentioning names een jaar geleden
xharrypotterx commentaar gegeven…
^i agree ... ALOT.... not that ppl shudn write, but if they are bothering to then they should at least maek an effort... and dont even get me started on grammar. Good going tracy! keep it up! let ppl noe what they SHUD know :P een jaar geleden
GreekRULES515 commentaar gegeven…
yeah but dont abandon the forums there because then our precious fanfic club will be crowded as well!!! If you're going to make a fanfic...don't give it up its like a comitment also if you're not posting tell your fans because they'll go crazy waiting then they could maybe elect someone else who wants to finish up the forum of u can REUSE the FORUM..\ een jaar geleden
lenorg zei …
i know this doesnt have anything to do with pjo of hoo but im going to make a fanfiction spot. ill post when i make the spot. geplaatst een jaar geleden
paulion98 commentaar gegeven…
their allready is a fanfiction spot een jaar geleden
_Aphrodite_ zei …
:( It's going to be forever til Mark of Athena comes, I don't think Annabeth is on the Argo 2, that prophecy Hera told Percy made it seem Anbabeth has to go on her own quest -.- geplaatst een jaar geleden
_Aphrodite_ commentaar gegeven…
Annabeth* een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
yeah plz make that wrong een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
i miss percabeth :'( een jaar geleden
universalpowa zei …
can u guys plz read my MoA?

heres the link :P and plz comment!! :D

link

and at the commentaar below, ill try not to be too offended door that
as well as the rest of us "stinky new writers" :'( geplaatst een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
this was made on the uithangbord of the heroes of olympus---not hollister's commentaar een jaar geleden
hollistergurl commentaar gegeven…
wait, what..? my comment..? explain...? een jaar geleden
universalpowa commentaar gegeven…
long story een jaar geleden
heart
precious211 zei …
Has anyone wonder instead of being nice u just flat out and say it?
Since no one openly has i'll do it.
All u new writers stink
you're stories make me want to throw up, except 4 some.
u guys are commenting 4 crap.
I wanna shove myself off a cliff after reading some.
There's nothing i want meer than the old writers back
thx 4 listening:) geplaatst een jaar geleden
paulion98 commentaar gegeven…
hahaha way to go! een jaar geleden
wierdo2 commentaar gegeven…
I know what u all mean. I don't really read them anymore because I know I'll be dissapointed. een jaar geleden
wierdo2 commentaar gegeven…
DEAR BAD FANFICTION WRITERS, GO AWAY AND TAKE YOUR MARYSUE'S WITH YOU!!! een jaar geleden