• Edward Cullen. Rob Pattinson. HD Wallpaper and background images in the Twilight Series club tagged: twilight edward wallpaper robert pattinson.

    fan van dit 68 fans
    Super Fan



    Rob Pattinson

    trefwoord: twilight, edward, achtergrond, robert pattinson

 sex
sex
 LOL xxx
LOL xxx
 Bella and Edward Kiss
Bella and Edward Kiss
 Edward and Bella
Edward and Bella
 Edward & Bella
Edward & Bella
 edward bella
edward bella
 Mackenzie Foy aka Renesmee Cullen
Mackenzie Foy aka Renesmee Cullen
 Twilight characters :)
Twilight characters :)
 Chart: Character Heights Comparison
Chart: Character Heights Comparison
 Rosalie and bella
Rosalie and bella
 Denali Coven
Denali Coven
 Jessica Stanley
Jessica Stanley
 I was meant to be a vampire ~
I was meant to be a vampire ~
 Breaking dawn p2 - Bella, Jacob and Edward
Breaking dawn p2 - Bella, Jacob and Edward
 E&B
E&B
 bella zwaan-, zwaan
bella zwaan-, zwaan
kunst van een fan
kunst van een fan
 alice cullen
alice cullen
 bella zwaan-, zwaan
bella zwaan-, zwaan
 Edward & Bella
Edward & Bella
 bel/ed
bel/ed
 Robert Pattinson
Robert Pattinson
 tw
tw
 Kristen Stewart
Kristen Stewart
 Jacob and Bella
Jacob and Bella
 Jackson Rathbone
Jackson Rathbone
 Twilight Picspam
Twilight Picspam
 Twilight Picspam
Twilight Picspam
 Kristen Stewart
Kristen Stewart
 New Moon
New Moon
 Twilight Cast*
Twilight Cast*
 Twilight Cast*
Twilight Cast*
 Let Me Sign- Elle ♪♫
Let Me Sign- Elle ♪♫
 Alice n Jasper Pics
Alice n Jasper Pics
 Kellan Lutz
Kellan Lutz
 Twilight Banner
Twilight Banner
 Twilight
Twilight
 bd
bd
 Edward Cullen
Edward Cullen
 bella&edward
bella&edward
 bella, edward n jacob
bella, edward n jacob
 edward&bella
edward&bella
 Bella zwaan-, zwaan Collectible Card
Bella zwaan-, zwaan Collectible Card
 Robert Pattinson and Kristen Stewart - Vanity Fair photoshoot
Robert Pattinson and Kristen Stewart - Vanity Fair photoshoot
 Twilight cast smoking
Twilight cast smoking
 New Moon Werewolves
New Moon Werewolves
 Lucky Bella...
Lucky Bella...
 Twilight Set
Twilight Set
 Bella's House FORKS
Bella's House FORKS
 edward and bella
edward and bella
 Breaking Dawn - Honey Moon
Breaking Dawn - Honey Moon
 Mackenzie Foy
Mackenzie Foy
 Twilight saga
Twilight saga
 Vampire Bella
Vampire Bella
 twilight saga cast
twilight saga cast
 Renesmee Cullen
Renesmee Cullen
 Edward & Bella,Breaking Dawn,Hot Pics
Edward & Bella,Breaking Dawn,Hot Pics
 Xavier Samuel and Shermine Shahrivar kissing
Xavier Samuel and Shermine Shahrivar kissing
 Twilight Saga werewolves
Twilight Saga werewolves
 The Cullen Family: twilight
The Cullen Family: twilight
 Edward and Bella Cullen
Edward and Bella Cullen
 Edward and Bella
Edward and Bella
 Alice
Alice
 Edward and Bella
Edward and Bella
 Bella & Edward
Bella & Edward
 Breaking Dawn part 2 characters
Breaking Dawn part 2 characters
 Ashley Greene Bodypaint pics for SoBe and Sports Illustrated
Ashley Greene Bodypaint pics for SoBe and Sports Illustrated
 Bela and Edward
Bela and Edward
 Edward cullen
Edward cullen
 Breaking Dawn part 2 characters
Breaking Dawn part 2 characters
 Jacob Black - wolf
Jacob Black - wolf
 New Eclipse pic of Seth
New Eclipse pic of Seth
 Pictures of Nikki Reed in
Pictures of Nikki Reed in "Cherry Crush"
 robert pattinson
robert pattinson
 Xavier Samuel and Shermine Shahrivar kissing
Xavier Samuel and Shermine Shahrivar kissing
 Nikki personal pic
Nikki personal pic
 Kellan's Birthday
Kellan's Birthday
 NY Premiere
NY Premiere
 Twilight
Twilight
 Edward, Bella, Jacob, and Renesmee
Edward, Bella, Jacob, and Renesmee
 Jacob, Nessie and Bella
Jacob, Nessie and Bella
 ♥ twilight saga :')
♥ twilight saga :')
 Bella & Edward
Bella & Edward
 bella and edward
bella and edward
 Bella & Edward - Breaking Dawn Part 1 Scenes
Bella & Edward - Breaking Dawn Part 1 Scenes
 Twilight Saga
Twilight Saga
 Taylor Lautner
Taylor Lautner
 Bella vampire
Bella vampire
 Twilight vampires
Twilight vampires
 Twilight vampires
Twilight vampires
 twilight gifts
twilight gifts
 alice cullen
alice cullen
 kristen stewart
kristen stewart
 victoria
victoria
 Jacob black drawing
Jacob black drawing
 Angela & Eric
Angela & Eric
 bella zwaan-, zwaan
bella zwaan-, zwaan
 Breaking Dawn fan-arts
Breaking Dawn fan-arts
 nikki reed
nikki reed
 Edward and Bella Cullen
Edward and Bella Cullen
 ashley greene
ashley greene
 alice cullen
alice cullen
 alice cullen
alice cullen
 nikki reed
nikki reed
 kristen stewart
kristen stewart
 Edward & Bella door ♥TwilightLuvr37♥
Edward & Bella door ♥TwilightLuvr37♥
 AGreene
AGreene
 Kristen Stewart
Kristen Stewart
 Bella zwaan-, zwaan
Bella zwaan-, zwaan
 Aro and Jane
Aro and Jane
 dakota
dakota
 Bella & Jacob
Bella & Jacob
 ஐ Edward Cullen ஐ
ஐ Edward Cullen ஐ
 Los Cullens
Los Cullens
 Twilight Fanart (By Alicexz)
Twilight Fanart (By Alicexz)
 Twilight Fanart (By Alicexz)
Twilight Fanart (By Alicexz)
 twilight fan art
twilight fan art
 Bella zwaan-, zwaan Vampira
Bella zwaan-, zwaan Vampira
 Kristen Stewart
Kristen Stewart
 Twilight
Twilight
 Bella Cullen-Vampire
Bella Cullen-Vampire
 Twilight bookmarks
Twilight bookmarks
 Alice Cullen
Alice Cullen
 Dark Romance
Dark Romance
 Shirtless
Shirtless
 Volturi-Caius
Volturi-Caius
 The quileute tribe
The quileute tribe
 New Moon Posters
New Moon Posters
 alice
alice
 Carlisle and Edward save Bella in Twilight (funny xD)
Carlisle and Edward save Bella in Twilight (funny xD)
 Twilight Cast*
Twilight Cast*
 Twilight Cast*
Twilight Cast*
 Twilight*
Twilight*
 The Cast
The Cast
 Twilight Fanfiction
Twilight Fanfiction
 Rosalie (photoshop)
Rosalie (photoshop)
 Twilight
Twilight
 New Moon #2
New Moon #2
 Signature
Signature
 Twilight Fanart
Twilight Fanart
 Quileute Pack
Quileute Pack
 Twilight
Twilight
 Edward-holds-Bella-in-the-Meadow-Collage
Edward-holds-Bella-in-the-Meadow-Collage
 Memories
Memories
 Twilight
Twilight
 Esme
Esme
 nessie
nessie
 Edward and Bella
Edward and Bella
 Edward and Bella
Edward and Bella
 Edward and Bella
Edward and Bella
 Bella&Edward
Bella&Edward
 Alice Cullen in Breaking Dawn part 1
Alice Cullen in Breaking Dawn part 1
 Jackson Rathbone
Jackson Rathbone
 Seth
Seth
 BD part 1 behind the scenes
BD part 1 behind the scenes
 twilight Blu-ray Movie Screenshots
twilight Blu-ray Movie Screenshots
 TWILIGHT
TWILIGHT
 Breaking Dawn part 2 characters
Breaking Dawn part 2 characters
 Breaking Dawn part 2 characters
Breaking Dawn part 2 characters
 Breaking Dawn part 2 characters
Breaking Dawn part 2 characters

76 comments

user photo
issie said:
great work!
posted een jaar geleden.
 
user photo
Amity said:
I think that so fits my life.
posted een jaar geleden.
 
user photo
jpolanco said:
omg i absolutly love this wallpaper!
its amazing

well done! xx
posted een jaar geleden.
 
user photo
i like this...it looks like hes about to steal something...lol
posted een jaar geleden.
 
user photo
that is one of my favorite lines and it goes good with the pic
posted een jaar geleden.
 
user photo
.....he doesnt look like an edward......... :(
posted een jaar geleden.
 
user photo
he looks half angel half devil
posted een jaar geleden.
 
user photo
ceo07 said:
Wow that is soooo cool
posted een jaar geleden.
 
user photo
Nifty said:
love it
posted een jaar geleden.
 
user photo
he´s sooo HAWT!=) great job
posted een jaar geleden.
 
user photo
He doesn't handsome enough to be edward cullen
posted een jaar geleden.
 
user photo
i like it nice work

xx love,
team edward
posted een jaar geleden.
 
user photo
i love this pome it is o awsome
posted een jaar geleden.
 
user photo
that is not edward though!

that is rob pattinson, who portrays edward.
edward does not have facial hair or messy hairdos.

i feel sorry for him because that expressive photos of him, like the one above showing his realtions with instruments and music, are being called edward. he is not edward, but a mere representation.... who is in fact hot LOL
posted een jaar geleden.
 
user photo
neeki said:
This was back when actors were being considered for the role of Edward. A lot of pictures were posted as "Edward" and people debated about whether they were suited for the role :)
posted een jaar geleden.
 
user photo
dude, robert is damn fine but he looks weird here and im kinda bummed about him b/c he drinks too much. :/
posted een jaar geleden.
 
user photo
smile
cute pic!!!!!!!!!!!!!
posted een jaar geleden.
 
user photo
smile
they are so perfect togeather
posted een jaar geleden.
 
user photo
awwwwwweeeeesssoommmmmeeee!!!!!!!!!
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
i love it what a great pick of words
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
78dreamer said:
i love all of them
posted een jaar geleden.
 
user photo
tiddles said:
i have this as my wallpaper
posted een jaar geleden.
 
user photo
I have this as my wallpaper too he is so freiking HOTTTTTT!!!!!♥♥♥
I CAN NOT STAND IT
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
that is a form of tortuer guys should not be that HOT
posted een jaar geleden.
 
user photo
emoily said:
this pic so says alot about himlink
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
i heart this pic
posted een jaar geleden.
 
user photo
yeah hes hot in that pic but well not his best!
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
laprety said:
this is a great picture i love edward cullen
posted een jaar geleden.
 
user photo
angle8732 said:
these are the most best pictures ever. i've made this website!!!!!!!:}
posted een jaar geleden.
 
user photo
angle8732 said:
this is so awsome.i am so excited.todays my b-day.i am now 16.twilight is my favorite movie!!!! yay yay yay yay yay yay yay yay yay yay yay yay yay y yay yay yay yay yay yay yay yay!!!!!!!!!!! coooooooooool!!!!!!!!!!!!!!awsome!!!!!!!sw­eee­eee­t!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!ed­war­d is so so so so so so so so so so so so so so so so so so so so cute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!! and he is so strong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!­!!!­!!!­!
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
Wow. Calm down, angle8732.
That is very good picture!
posted een jaar geleden.
 
user photo
hmmm
mylullaby said:
very nice.
i love how he is so moody
like he doesnt care.
posted een jaar geleden.
 
user photo
sinai114 said:
when i first saw this i totally acted like angle 8732. way to go. you seem like a really hardcore rob fan.
posted een jaar geleden.
 
user photo
smile
Henal said:
That is a really nice
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
i loved it is all i got to say
posted een jaar geleden.
 
user photo
mischievous
That is like, really nice :)
posted een jaar geleden.
 
user photo
pixiblu said:
that is actual impossible no one cn b that HOT!!!!!!!!!!!!! damn

posted een jaar geleden.
 
user photo
smile
lilycrazy said:
Edward's [ robert Pattinson) voice is like a melody to my ears...
i love you Stephanie, because you're words are amazing..about true love..
posted een jaar geleden.
 
user photo
angry
cmhelber said:
Edward SUCKS!!!! He is a stupid,fraud of an actor who no matter how hot he is or how much you love him, he STILL loves Bella regardless. GO TEAM Jacob!!!
posted een jaar geleden.
 
user photo
ok ya'll this is it for all you twilight fans....if u ad me at starz_FAB6_07@hotmail.com you will be joing the most popular twilight club ever...everything there is to knw about this book and the chcaracters we know so jut add me and we can get started!!!1
luv ya taylor lautner( jacob secxii black)
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
i loved all pics that were chosen for this slideshow thing Twilight is awesome and always will be + New Moon this November 20th you Twilight fans better see it i am !!!!!!!
posted een jaar geleden.
 
user photo
cool
tiger13 said:
i think bella and jacob look cute together because in the first book and movie edward and bella were great together but now that jacob doesnt have the wig anymore he looks so hot and cool.
posted een jaar geleden.
 
user photo
big smile
This picture rocks!!!!xD
posted een jaar geleden.
 
user photo
wink
Cuteanona said:
omg...il<3u sssssooooo much u look cute and hot
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
redhead34 said:
he is the most beauitful man in the whole wide stupid world!
posted een jaar geleden.
 
user photo
cool
amber55 said:
twilight is better then movie and can not wait to see the new movie of twilight
posted een jaar geleden.
 
user photo
yeah it really is..
posted een jaar geleden.
 
user photo
04499 said:
hi i like all the wallpaper he is so fit
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
love him
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
ya luv is look!!! love is in the house!!
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
2010cathy said:
omg i love this pic he so hot im a big twilight fan edward cullen plz bit if ur twilight fan add me im new on here cathy_davis67@yahoo.com
posted een jaar geleden.
 
user photo
angry
kilie said:
OK PEOPLE HES NOT DRUNK OR HES NOT STEALLIN SOMETHING SO STOP!@!!!!! IM HIS FAVORITE PERSON BESIDES HES MY DREAM!!! STOP
posted een jaar geleden.
 
user photo
monkey
robert pattinson is a hawt hawt beast !!!! gosh he is 2 amazing 2 look at !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i am soooo team jacob though !!!
posted een jaar geleden.
 
user photo
angelic
berry123 said:
i do not like twilight!!!!!!!!!!!!
posted een jaar geleden.
 
user photo
kiss
Maven19 said:
YOU SHOULD DUMP HER AND GO OUT WITH ME !!!!!!!!
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
edwcob said:
EDWARD CULLEN IS SEXY,GORGUS,HOTT, AND SMOKIN HOTT LOL AND ANY OF U WHO THINKS HES UGLY U NEED TO SCRAPE THE CRUDE OUT OF YOUR EYES LOL JK
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
lol15 said:
WOW SO COOL LOVE IT
posted een jaar geleden.
 
user photo
wink
HE LOOKS GORGEOUS
posted een jaar geleden.
 
user photo
mischievous
he is hot
posted een jaar geleden.
 
user photo
kiss
ohhh...........
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
Awesome.
posted een jaar geleden.
 
user photo
smile
i LOVE edward cullen! he is so freaking hot but not with with long hairlink
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
i luv edward and jacob they r soooooooooooooo hawt oh my gosh i luv them with all my heart


team switzerland baby........all the way
posted een jaar geleden.
 
user photo
rene345 said:
the twilght movies are good
posted een jaar geleden.
 
user photo
tongue
awsome could of been better
posted een jaar geleden.
 
user photo
tongue
to rob not edward
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
Rob is so fine.Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ot. Before Rob my world was cold but now it is hot with him.
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
i luv edward
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
avald4 said:
edward and bella or cute together in breaking dawn bella is gonna be a vampier
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
avald4 said:
i love edward and jasper
posted een jaar geleden.
 
user photo
kalfire1 said:
love it!
posted een jaar geleden.
 
user photo
smile
kelsiniel said:
i think rob potrays the role well and Edward is a fiction and just to good to be true..so don't hate please..and if you find one let's see...But i think all people are gorgeous and should be respected
posted een jaar geleden.
 
user photo
kiss
C-Patz said:
Fwa! He is HAWT! Fit :) TEAM EDWARD! YAY!
posted een jaar geleden.
 
user photo
heart
filand said:
yum yum very indie this one. he looks f.....g stunning as per usual!! lol
posted een jaar geleden.
 
user photo
big smile
RobCullen said:
What a cuty pie
posted een jaar geleden.
 
user photo
pics like this make me wanna give it up
posted een jaar geleden.