My Wall

Previous
smile
PrueFever gaf me complimenten voor my comments
hallo :)

Any chance I could get u to vote and maybe leave a commentaar in this Disney enquête I made here:

link

I'm trying to get as many Fanpoppers to vote and commentaar and your vote could really help a lot :) I'd really appreciate it as every little vote counts :) geplaatst ·10 dagen geleden
2ntyOnePilots gaf me complimenten voor my pop quiz questions
hallo dude. LoVe your motto. That’s like... awesome. Yup. Have a wonderful dag geplaatst ·9 maanden geleden
Mclovin_69 commentaar gegeven…
Thanks u too! ·9 maanden geleden
Hey....lol i'm back, Until i completely forget and stop posting for long periods of time and then randomly remember this place. Hows everyone? good i guess yeah lol geplaatst een jaar geleden
KatRox1 commentaar gegeven…
Hahahahaha talk about not posting for long periods of time - I've been on here li once since senior jaar started way back in September! een jaar geleden
KatRox1 commentaar gegeven…
Seriously though!! I just started to rewatch The Office, and it's making me so happy!! een jaar geleden
Mclovin_69 commentaar gegeven…
Oh I love the the office lol een jaar geleden
heart
SilverWings13 gaf me complimenten voor my comments
This is for when I wake up next, probably tomorrow, but do u have a healer OC? Possibly a single lady? Declan may need some special attention ^.^ geplaatst een jaar geleden
Mclovin_69 commentaar gegeven…
Lol I don't but I can make one aha, I need to make Ocs again I kinda miss it, and lowkey I didn't really even sleep I kept waking up and falling back asleep een jaar geleden
SilverWings13 commentaar gegeven…
Sounds cool! I'm so excited for college tbh. I just wanna learn useful things instead of this highschool nonesense! een jaar geleden
Mclovin_69 commentaar gegeven…
if I'm gonna be honest college is so chill for me, but it may be because I'm in an art program but like half the shit i do my teachers in high school were like college is so hard and u can't hand in stuff late and skip but i do aha een jaar geleden
big smile
whoa haven't been on this thing for a while. Hi, hello what's new? I'm finally able to take a break from school and have free time wow amazing lol geplaatst een jaar geleden
SilverWings13 commentaar gegeven…
Ehhhh, samesies! Well... not really because of college apps. But kinda samesies! een jaar geleden
Mclovin_69 commentaar gegeven…
oh hows that going?? lol wow can't believe you're already applying for college een jaar geleden
SilverWings13 commentaar gegeven…
I knooooooow, I'm just a wee thing. een jaar geleden
Mclovin_69 commentaar gegeven…
i still feel like I'm like 12, I'm not an adult i can't be trusted to do adult things een jaar geleden
big smile
GlitterPuff zei …
GIRL WHAT'S UP HOWS LIFE geplaatst een jaar geleden
Mclovin_69 commentaar gegeven…
Life is tiring aha! I'm so ready for this semester to be over and have a break from school, what about you? een jaar geleden
GlitterPuff commentaar gegeven…
Dude i feel, school's so tiring. Thank god senior jaar is almost through! een jaar geleden
Mclovin_69 commentaar gegeven…
Did een jaar geleden
crying
Just realized today's Bentleys 20th birthday I feel like an old mother geplaatst een jaar geleden
KatRox1 commentaar gegeven…
Happy belated B-Day, B!!! een jaar geleden
heart
GlitterPuff gaf me complimenten voor my comments
hallo GIRL WHAT UP I MISS u DUDE geplaatst een jaar geleden
Mclovin_69 commentaar gegeven…
hallo girl I miss u too!!!! een jaar geleden
Hiding 148 comments…
GlitterPuff commentaar gegeven…
(She tilted her head to look at him, giving a smile to try and cheer him up.) een jaar geleden
Mclovin_69 commentaar gegeven…
((....well I should probably head back...Caleb and I had some plans and I just ran here to get him a coffee...( he says) but it was nice seeing u again Rene )) een jaar geleden
heart
SilverWings13 gaf me complimenten voor my images
I don't thibk u can give complimenten on deciant art but your art is so good so why not? I can't believe u can draw like that with colored pencils! Wizardry!! geplaatst een jaar geleden
Mclovin_69 commentaar gegeven…
All it took was lots of practice but even still it's not nearly as good as I want to be still aha, but thank u very much your drawings are so cute btw I wish I could draw in a cartoony style een jaar geleden
Hiding 1537 comments…
SilverWings13 commentaar gegeven…
(She walked silently up to the bridge, sometimes right behind oblivious soldiers.) een jaar geleden
Mclovin_69 commentaar gegeven…
((...( nervously follows u ) )) een jaar geleden
surprise
Hi. Hello. Hola I have been gone for a while and I miss everyone geplaatst een jaar geleden
KatRox1 commentaar gegeven…
HELLO OMG IT'S BEEN TOO LONG HOW IS LIFE? een jaar geleden
Mclovin_69 commentaar gegeven…
SORRY I WAS WORKING ON A PORTRAIT!! AND LIFES BEEN GOOD HOW IS LIFE FOR YOU????? een jaar geleden
Mclovin_69 commentaar gegeven…
Woo!! Summer is fun een jaar geleden