Harry Potter Vs. Twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

Harry Potter Vs. Twilight 54807 antwoorden

Click here to write a response...

Showing Replies 47251-47300 of 54807

een jaar geleden Gred_and_Forge said…
Aw Gerard is the ginger x]
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
een jaar geleden GemonkDruid said…
Ginger? He has pink hair lol x]
 Ginger? He has roze hair lol x]
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
It still looks ginger to me x] And he's not that short is he? :o
een jaar geleden GemonkDruid said…
Again, alternate reality. x]
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
x]
 x]
een jaar geleden GemonkDruid said…
Lol that's kinda true x]
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
Haha ikr?

Matt Smith! x]
 Haha ikr? Matt Smith! x]
een jaar geleden GemonkDruid said…
ZOOEY!

Ya know, some people think Zooey and Katy Perry are the same person, and I'm like, "Ha ha ha ha ha SHUT UP."
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
I know, that's balls. Zooey is so much better.
 I know, that's balls. Zooey is so much better.
een jaar geleden GemonkDruid said…
Hollywood's Triplets? x] The girl on the end doesn't match.
een jaar geleden GemonkDruid said…
nx bczxvsnjcbv dsabhdscbv sdhjcbdw UPDATEEEEE
een jaar geleden GemonkDruid said…
:PPPPPPPPPPPPPPP
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
This is the same girl and she still doesn't match x]

Meh, my internet is slow >.>
 This is the same girl and she still doesn't match x] Meh, my internet is slow >.>
een jaar geleden GemonkDruid said…
Lol Katy has the biggest boobs out of all of them. xD
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
It's because she's the whore (haha gotta love Castiel's quotes)

Oh noes, the Katy fans might read this x]
een jaar geleden GemonkDruid said…
Yah, and troll us. WHAT HAVE YOU DONE AUNTIE?

Though if I was forced to go gay for either Perry or Gaga, I'd choose Perry. Cupcake boobs seem... awesome. xD
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
Pfft, did you forget I'm married to Pastel? He'll smite them all. No need to worry x]

Ew, I would not go gay for any of them. Even if she has cupcake boobs. You could totally make a song about that! x]
een jaar geleden GemonkDruid said…
*huggles Uncle Pastel and tapes "Dean's bitch" on his back* YAY

A song about cupcake boobs? x]
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
What the? xD

Dude, you can totally write a song about cupcake boobs and you know it! Just give me royalties from all that money you make :D
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
Boo fanpop
een jaar geleden GemonkDruid said…
What? U mad? :DS-<

NO WAY! (Gerard Way, Mikey Way, LynZ Way, etc.)

Oh, and btw:
 What? U mad? :DS-< NO WAY! (Gerard Way, Mikey Way, LynZ Way, etc.) Oh, and btw:
een jaar geleden GemonkDruid said…
:PPPP
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
Where is that from?? :O
een jaar geleden GemonkDruid said…
The wedding forum ;]
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
Whose wedding? :/
een jaar geleden GemonkDruid said…
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
Oh, I thought it was a recent thing x]

Are you a Pastel fan now? Ha! :D
een jaar geleden GemonkDruid said…
Lol no. Wincest ftw ;]
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
You know the terminology? I'm so proud of you for knowing about SPN x]
een jaar geleden GemonkDruid said…
WINCEST IS WIN... CEST

Ohmygosh. The Rebecca Black spot has over 100 fans :O
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
I'm still a Destiel shipper ;]

Wait...are you a fan of that spot? :O
een jaar geleden GemonkDruid said…
NO WINCEST FTW

No, I just searched it up to see if it existed and lo and behold, 137 fans or something like that!
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
No, Casthazar for the win! Although Balthy is dead at the hands of Cas.

You Googled her? x]
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
een jaar geleden GemonkDruid said…
No, I fanpopped her x]
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
But...why? :p
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
It's almost 11pm here and I'm exhausted :/

Night niece!
een jaar geleden GemonkDruid said…
Night

FOREVER ALONEEE
een jaar geleden mooimafish17 said…
FOREVER ALONE TOGETHER
een jaar geleden harrypotterbest said…
^XD
een jaar geleden 1-2vampire said…
xD hai!
een jaar geleden harrypotterbest said…
Hey Vampy :D
een jaar geleden 1-2vampire said…
HAI best xD
een jaar geleden harrypotterbest said…
About time you respond :P
een jaar geleden zanhar1 said…
Wanna know what sucks?

When you think the only part of your project due tomorrow is the outline then your sitting in class and the teacher announces the whole project, outline, works cited, poem analysis, and power point are due tomorrow and you only finished the outline. Them you're just sitting there thinking oh great I'm screwed.

Yah I procrastinate a lot but this is a whole new level even for me. If I actually get this done I will place a crown atop my head and crown myself thy queen of procrastination!
een jaar geleden zanhar1 said…
Where is everyone? :0
een jaar geleden Gred_and_Forge said…
Hello?
een jaar geleden zanhar1 said…
Hi.
een jaar geleden GemonkDruid said…
HELLO