Random Wall

laat de 141-150 zien van de 29612

Windwakerguy430 zei …
u know what they say.................................................
.....................................................................................
...........................................................................................
.....................................................................................................yep geplaatst een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
True. Quite relatable !!!! een jaar geleden
pLaStIcSUNDAE zei …
Now in other news/This is definitely a shitpost,

I don't get while gay people get so much flack. Well, some of them, anyways. They're pretty decent people to hang around. Me and a friend were joking yesterday while I was on the way from the doc's office and I told him to go eat a dick. His response? "When, how, and where?" geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
Your friend sounds like a swanky dude een jaar geleden
pLaStIcSUNDAE zei …
My goodness door whatever god I think I believe in, I got a one week deducted away from the time i have to where the fucking arm and leg mummy tombs! To everyone who's ever told me to break a leg at talent shows years geleden of stand up, go fuck yourselves xD! Birthday's 11 days away and I'm startin' the party early! geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
Sounds to me like u work in a shitty establishment. Must be amazone, amazon een jaar geleden
Zeku zei …
The past tense of William Shakespeare would be Wouldiwas Shookspeared. geplaatst een jaar geleden
SilentForce commentaar gegeven…
lol een jaar geleden
EgoMouse zei …
Somehow made a Pantheon say "fffs, Garen is a fun champion" after he died lol. The dag when u make someone cry about Garen is when you're truly having fun. geplaatst een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
Garen is just such a nice guy. How can u hate the dude? lol. He's not even great for competitive. He might be after the volgende buffs tho. Might get tank/bruiser Garen back instead of Beyblade attack speed Garen. een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
He will always be remembered. Can't deny that !!!! een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
That's true Garen is pretty chill and well you'll always have ragers. Adds meer amusement to the game if you're beating the tar out of one of them lmao een jaar geleden
Windwakerguy430 zei …
Guess who can drink legally in the United States, gang!? geplaatst een jaar geleden
Seanthehedgehog commentaar gegeven…
What are u going to drink first? een jaar geleden
1012jackson commentaar gegeven…
Any suggestions for me? I've never had my first drink yet een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
Very dehydrating XD een jaar geleden
CokeTheUmbreon zei …
I've asked DiGiorno about them making an alfredo pizza. geplaatst een jaar geleden
big smile
whatsupbugs zei …
Our Friend Power 5 is a Korean film based on the Teenage Mutant Ninja Turtles. It stars a princess turtle, who is accompanied door four male schildpad bodyguards. They are being chased door an evil rat and his 2 henchmen, so they hide out on Earth. While there, they bond with a kid who has powers as well as a pathetic manchild, who gets a crush on the princess schildpad when she takes on a human form. It's an amazingly weird film that I love and I highly recommend it if u like insane films. geplaatst een jaar geleden
SilentForce commentaar gegeven…
Pathetic manchild XD een jaar geleden
whatsupbugs commentaar gegeven…
Yes, he's a hilarious comedy relief, but he's so pathetic. He's written to be a dorky character, so it could be argued that some of the film's comedy is intentional. een jaar geleden
SombraLyf zei …
My crew is all fired up,
Y'all better just wise up.
Everybody gettin' sized up.
Before we all rise up.
Start running, your time's up,
Because when my crew ride up.
The sky gon' light up.
Everybody gettin' fired up! geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 zei …
(Insert Metal Gear Solid quote here somewhere) geplaatst een jaar geleden
Seanthehedgehog commentaar gegeven…
Wario loves garlic. een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
Of course, Wario, the best Metal Gear character een jaar geleden
mischievous
whatsupbugs zei …
I watched Joker for the 3rd time today. Arguably the best comic book film ever made. I'm excited for Birds of Prey. Sad to hear that Jared Leto won't be in it, but I'm hoping Joaquin Phoenix is the Joker in every film for the volgende several years and when I say every film, I don't just mean Batman spin-off films. "Every film would be improved if the Joker was in it. Joker should be in every film made from now on. " - Whatsupbugs' biased quote of the dag geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
In the words of the Joker himself, u get what u fucking deserve. Pull out gun XD een jaar geleden
pLaStIcSUNDAE zei …
"Damn it Ada, stop hitting on the enemy!"

Enemy's father: *screeches* onlY I CAN HIT MY OWN CHIIILD! geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
I don't remember that part of Resident Evil 2 een jaar geleden
Canada24 zei …
To anyone who saw my review of Adult Party Cartoon.. I ended up changing my mind about not watching of reviewing the OJ Ren and Stimpy.. Afterall, John K may of created it, but after he quit Billy West and the others basically took over.. Because John actually expected his mistreated and abused crew to stick to his side.. geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
So when's the review of the original series? We want antwoorden XD een jaar geleden
Canada24 commentaar gegeven…
I'll never tell (Ren laugh) een jaar geleden
EgoMouse zei …
Three days of Darius, three S's each dag so I got my mastery 7, 69975 points. Feels good. Tho, tbh, some of the matches today kinda sucked lol. Really shoulda slept better... geplaatst een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
Bunch of haters today haha. een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
Yooo, fourth dag another S. I destroyed Renekton top, boven with Darius and pushed all the way into nexus torentje rather early in the match lol. een jaar geleden
Canada24 zei …
It's my B-Day in a week and a half.. Been 7 years, still wasting all my time on the interenet.. LIFW WELL SPENT!!! geplaatst een jaar geleden
Canada24 commentaar gegeven…
Damn spelling errors :( een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
@Winderwaker u will have a good time and YOU'RE GONNA LIKE IT! Lmao !!!! een jaar geleden
Canada24 commentaar gegeven…
Ego: I was being sarcastic, it's kinda my thing een jaar geleden
EgoMouse zei …
Almost got a pentakill today. But hey, spamming Darius in queue is making my triple kill stats skyrocket haha. Only a matter of time. geplaatst een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
Indeed. You'll get it soon. een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
Uphold the Fighting Spirit of Noxus in your hart-, hart and it is only a matter of time indeed !!!! een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
One meer mastery 7 token and I can level up my Darius, woot. een jaar geleden
BlindBandit92 zei …
Finally my birthday. I am tired af and cold. It's here nonetheless lol geplaatst een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
Happy birthday my dude. een jaar geleden
RainSoul commentaar gegeven…
I'm sorry for the late wishes, but Happy Birthday, Blind!~ 🎂🌈🌟🥳 een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
@RainSoul. It's np fam And thanks ^^ een jaar geleden
Zeku zei …
Why did I want to become an editor?
Well, to make a long story short geplaatst een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
lol een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
Goals of Quality !!!! een jaar geleden
RainSoul commentaar gegeven…
Sometimes it's necessary to cut out all of the fat and sugar, and get straight to the hart-, hart of the issue! 👍 een jaar geleden
pLaStIcSUNDAE zei …
Did u drink my mOunTaIn DeW?! Lemme smell your breath–LEMME SMELL YOUR BREATH! geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
Jokes on u I think Mountain Dew tastes like piss XD een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
Just eat your Doritos !!!! een jaar geleden
Canada24 commentaar gegeven…
If I did I wouldn't be telling u een jaar geleden
Kari_Love commentaar gegeven…
Both are ma muchies lol een jaar geleden
Windwakerguy430 zei …
I don't remember who geplaatst the commentaar about Kool-Aid Man Marvel Comics (And I'm too lazy to search), but I got one even better
Marvel Comics' making comics of Camp Candy, the cartoon staring John Candy. When's the new Civil War movie staring Kool-Aid Man and John Candy? geplaatst een jaar geleden
SilentForce commentaar gegeven…
lol een jaar geleden
whatsupbugs commentaar gegeven…
I want a Kool-Aid Man movie now. een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
Featuring John Candy een jaar geleden
EgoMouse zei …
Idk what's better, lane bullying a Teemo so hard that he says "darius (me) if i could meld u for emotional abuse i would" of lane bullying a Mordekaiser so hard that I have almost 100 cs over him lol. geplaatst een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
The first case certainly sounds meer amusing I must say lmao !!!! een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
^ een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
I actually got an S for that Teemo match with my mastery 7 token haha. Definitely a fun Darius day. een jaar geleden
zanhar1 zei …
Nightwish is set to release an album on my birthday and I'm excited! geplaatst een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
Dope. Here's to it being a good album. een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
Awesome. Those are some great news !!!! een jaar geleden
ArcticWolf commentaar gegeven…
een jaar geleden
Rihanna312 zei …
That moment when u have a song stuck in your head, but u don't remember any of the lyrics and therefore can't find it.... it's driving me crazy xD geplaatst een jaar geleden
Zeku commentaar gegeven…
It's Darude Sandstorm een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
^ Glad to be of service 👌 !!!! een jaar geleden
Rihanna312 commentaar gegeven…
@MasterChief58 lol, I'm literally doing this for the whole evening. Having a top, boven chart playlist on in the background. xD een jaar geleden
EgoMouse zei …
*Plays top, boven lane so I can interact less with people. Teammate starts telling me what to do* No, stfu lol. I'll play better if I'm doing things myself. Last thing I want is someone breathing down my neck and I can't focus on playing anymore, just whatever stupid orders I got. geplaatst een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
Let me farm in peace and let me lane bully at my own pace lol. een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
I don't trust players...I feel like people get me killed meer than anything. I really need to stop being a hero of follow orders. een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
I get that. It's part of the reason why I prefer solo lanes as well. een jaar geleden
Windwakerguy430 zei …
I want Keanu Reeves to break into my house and tell me to wake the fuck up geplaatst een jaar geleden
smile
Kari_Love zei …
Man I Love gory films my bestie always freaks out and throws up and runs away whenever things get too intense. I remember one time she had eaten Chinese food before we watched a scary movie she threw it up and my lil sis was not a happy camper that dag lol geplaatst een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
I guess u could say there was a lot of splattering going on with this Gore Movie !!!! een jaar geleden
Kari_Love commentaar gegeven…
Big time she hates it when I link her to gore sites. :) een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
Send her to BestGore.com. She'll love it XD een jaar geleden
Kari_Love commentaar gegeven…
omg she hates that site ha! ha! een jaar geleden
laugh
pLaStIcSUNDAE zei …
Anybody remember hornets? Ya know, rubberbands and folded papers that felt like a wesp, wasp really wanted to fuck u up? Yeah, they still hurt like a teef xD geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
We never had those in my school. We just hit each other with rubberbands een jaar geleden
pLaStIcSUNDAE commentaar gegeven…
^ Well then u were lucky to have that alternative lol een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
A part of me thought u meant actual hornets. Now that was a far meer traumatic experience XD een jaar geleden
mischievous
whatsupbugs zei …
Teaser trailer for Frozen 3:
Elsa gives Mr. Freeze his ice gun back to him.
Mr. Freeze: "My name is freeze. Learn it well, for it's the chilling sound of your doom." He freezes all of Arendelle.
Queen Elsa: "The cold never bothered me anyway."
Mr. Freeze: "Together we'll blanket Gotham in endless winter." Elsa nods.
Frozen 3 starring Uma Thurman as Queen Elsa and Arnold Schwarzenegger returning to the coolest role of his career. geplaatst een jaar geleden
SilentForce commentaar gegeven…
XD een jaar geleden
Windwakerguy430 zei …
Remember kids, when your family member dies, u can face time their ghost and slap ads on their spirit for Youtube clout geplaatst een jaar geleden
hmmm
RainSoul zei …
I think Fanpop has the wrong timezone for me because when I post something it's tonen the incorrect time.

Is there a way to fix this of is this a website issue?

Thanks in advance. geplaatst een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
it's prob a website issue fam een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
That's a rule of this Site really. Whenever an issue appears, u can be sure that it is their issue and not yours !!!! een jaar geleden
RainSoul commentaar gegeven…
^ Thanks for the clarification, it's still annoying however. xD een jaar geleden
SombraLyf zei …
Sup guys, my brother's girlfriend's grandfather's friend's accountant was in the Vietnam War, can I get like an 85% veteran discount? geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
Guys, my sister's friend's boyfriend's uncle's bosses doctor died. please smash that like button een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
Sorry, we only offer that to people whose brother's girlfriend's grandfather's friend's seconde grade teacher fought in the Vietnam War. But u can have the 60% discount. een jaar geleden
CokeTheUmbreon commentaar gegeven…
Guys. My brother's sister's uncle's great-great-great-great grandfather's wife's boyfriend was in WWI. Can I get a 99℅ discount? een jaar geleden
smile
Kari_Love zei …
I'm the badass Queen of Darkness. geplaatst een jaar geleden
SwordofIzanami zei …
TFW your last remaining Wii Remote stopped working... geplaatst een jaar geleden
2ntyOnePilots commentaar gegeven…
😭 een jaar geleden
Kari_Love commentaar gegeven…
Aw :( een jaar geleden
cake
RainSoul zei …
Happy Chinese New jaar to the people who celebrate it!~ 💕🏮🧧🎆 🎉🥟🍊🍚🐀🇨🇳 geplaatst een jaar geleden
RainSoul commentaar gegeven…
And, be veilig with that corona virus spreading! 🙏😷 een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
Celebrating Chinese New jaar the only way I can. With a body full of disease and zero basic human rights XD een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
🎆 Happy Chinese New jaar !!!! 🎆 een jaar geleden
Windwakerguy430 zei …
Hey, I finally got all the badges for being on here for six years
Sure, there's the Facebook one, but that requires having a Facebook account, and fuck that geplaatst een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
Congrats, dude !!!! een jaar geleden
EgoMouse zei …
Man, afbeeldingen haven't been working on Fanpop for me all day. Guess I am just going to have clear cache :C geplaatst een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
Nevermind, forgot that Chrome has issues with clearing cache and won't do it. een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
Fanpop does that from time to time. No worries. u are not the only one with this issue !!!! een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
I have luckily fixed it and didn't need to clear cache, hell yeah. een jaar geleden
pLaStIcSUNDAE zei …
...I think I'm gonna try to go out to a mosh pit. Which would ironically be the worst idea ever currently XD Yet its sooo damn tempting. geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
I was in one once. It was not fun XD een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
But to be fair, the entire concert I went to where that occurred was total misery. I didn't care for the band, everyone was old and drunk and I just wanted to leave. And I was too young to be door alcohol, so I couldn't even subdue the pain XD een jaar geleden
pLaStIcSUNDAE commentaar gegeven…
Last one I went to was like two years geleden and everybody was hyped as all hell on Monsters and drunk out of their minds. I definitely agree with Nomy, its a pretty great time. You'd actually be surprised about how many people actually do get broken noses of in the even meer aggressive pits, teeth knocked out and still enjoy the toon like a bunch of hardcore metalheads. een jaar geleden
heart
whatsupbugs zei …
Nothing lasts forever except for true love. There will probably come a dag where me and my online vrienden will lose contact with each other, due to one of meer of us leaving Fanpop, but the people I love always hold a place in my heart, so I want u to know, my Fanpop friends, that I'll still think of u as my vrienden and I'll always believe in u and wish the best for you. I'm sorry if I got too sentimental. I just felt like sharing that. geplaatst een jaar geleden
remy_46 commentaar gegeven…
Thank u for sharing these words, means a lot to me! I'm happy we met here and I'm thankful for our friendship. Wish the best in your life too! een jaar geleden
2ntyOnePilots commentaar gegeven…
♥️♥️♥️♥️♥️ een jaar geleden
Zeku zei …
X gon give it to ya
Fuck wait for u to get it on your own
X gon deliver to ya
Knock knock, open up the door, it's real
Wit the non-stop, pop pop and stainless steel geplaatst een jaar geleden
Zeku zei …
e-girls be like oh yes men are cancelled EXCEPT * the men who are just as trash but listens to her rants when her boyfriend won't reply* geplaatst een jaar geleden
SilentForce commentaar gegeven…
XD een jaar geleden
Windwakerguy430 zei …
Guys, this is so serious, guys. My girlfriend died, guys. It's so sad, guys. But... the real sad part is that... that no one is there to check out my face timing child slaves at 3AM challenge. I'm fucking crying here, guys. No one's checking out my epic content, guys. It's just so sad, guys. Sure, my girlfriend died, but the content. I'm crying guys. I'm crying real hard. u can't see, but I'm really crying. I swear geplaatst een jaar geleden
Canada24 commentaar gegeven…
Damn man :( een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
u know this is just throwing shade? I don't even have a girlfriend :P een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
Well the hospitality is appreciated een jaar geleden
EgoMouse zei …
Apparently capitalizing the word "Ult" makes someone think I type weird lol. Guess I'll call that a Keo habit. Because I Don't Type Like This, I just use regular English sentences and I guess typing full sentences are too complicated for some LoL players. geplaatst een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
Maybe Veigar thinks less of his ally Garen and doesn't find it important to capitalize his name. What a jerk. een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
Typing Like This. Well, that sure takes me back XD !!!! een jaar geleden
whatsupbugs zei …
Vegeta: Does any Super Saiyan dare challenge me?
Kool-Aid Man: Hold my pitcher.
Vegeta: What's your power level?
Kool-Aid Man: It's over 9000!
Vegeta: I'm doomed.
Kool-Aid Man: Oh, yeah! geplaatst een jaar geleden
SilentForce commentaar gegeven…
XD een jaar geleden
cloudy
TheLefteris24 zei …
''Heeeey, brother!
There's an endless road to rediscover.
Heeey, sister!
Know the water's sweet but blood is thicker.

Oh, if the sky comes falling down, for you, there's nothing in this world I wouldn't do.

Heeey, brother!
Do u still believe in one another?
Heeey, sister!
Do u still believe in love?
I wonder...

Oh, if the sky comes falling down, for you, there's nothing in this world I wouldn't do'' !!!! geplaatst een jaar geleden
Riku114 commentaar gegeven…
DUDE I LOVE THIS SONG een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
^ Same, dudette. It's 👌 !!!! een jaar geleden
Zeku zei …
u can't have a bad ending if u don't have one geplaatst een jaar geleden
SilentForce commentaar gegeven…
XD een jaar geleden
2ntyOnePilots commentaar gegeven…
That’s weirdly motivational. I like it. een jaar geleden
2ntyOnePilots zei …
What’s everyone’s opinion on anarchism? Non-violence, constructive anarchy. geplaatst een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
Why no violence tho? Isn't that the fun part? Find freedom in the carnage, the world will embrace chaos! Reject the delusion of control. een jaar geleden
Riku114 commentaar gegeven…
Nice in thought but would never actually work een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
It wouldn't work. Fundamentally humans as a whole need rules. Now whether u skim the lines of rules of u use rules as something to be bent of altered of otherwise. The simple fact is without rules there wouldn't be any order. And without order it'll just be every man for themselves and with that chaos wouldn't give birth to a prospering society. Even if it is a non violence constructive anarchy political viewpoint. Not everyone in the society would be peaceful because everyone has their own ideas of what suitable for every style of government of ideology so anarchism well it might be romanticized it would not work in real life. een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
*slams fists on table* Anarchy! Anarchy! Anarchy! een jaar geleden
Zeku zei …
When lactose intolerant people find out that they live in the milky way. geplaatst een jaar geleden
1012jackson commentaar gegeven…
Oh yea. Now I feel bad for my mom. Lol een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
😂 een jaar geleden
SilentForce commentaar gegeven…
lol een jaar geleden
ShadowFan100 commentaar gegeven…
What if the Milky Way is lactose-free? een jaar geleden
Windwakerguy430 zei …
If u liked Hazbin Hotel, you'll love Mike and Melissa, the REAL animated pilot on Youtube geplaatst een jaar geleden
whatsupbugs commentaar gegeven…
I like Hazbin Hotel. een jaar geleden
CokeTheUmbreon zei …
Anyone caught that last episode of Food Wars? geplaatst een jaar geleden
Zeku zei …
Feminism is just a long con door the patriarchy to allow men to take their final form as stay-at-home gamers door convincing women that taking on meer responsibility is "empowering" and "liberating". geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
You're on to something een jaar geleden
SilentForce commentaar gegeven…
Must be true for sure een jaar geleden
CokeTheUmbreon zei …
I got my first medal! geplaatst een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
Congrats, man !!!! een jaar geleden
Nuri_ commentaar gegeven…
What the fuck xD this shit still works??? Well!! congrats 👏🏼😃 een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
Congrats een jaar geleden
smile
Kari_Love zei …
Beat my sis and bros in Mario Kart. I'm like pro lol geplaatst een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
Now bragging rights are yours until the volgende race when they try to really toon u up lol een jaar geleden
Kari_Love commentaar gegeven…
Ha ha true een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
And u are going to be tonen them up right back again. Keep the cycle of Kart Competition going. Feels good when dem noobs eat your dust. Let them know who's the top, boven Driver in the Family regardless. I commend u !!!! een jaar geleden
Kari_Love commentaar gegeven…
Will do:) een jaar geleden
Windwakerguy430 zei …
If you're a person who hates OCs, don't forget that your favoriete character from a piece of fiction was once an OC, an original character, after all geplaatst een jaar geleden
whatsupbugs commentaar gegeven…
That's a good point. een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
Ya I've been saying this for years tbh een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
Stating the facts !!!! een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
Exactly tho een jaar geleden
EgoMouse zei …
I always found it funny when people say that support is the hardest to carry with in League of Legends. They say its because u have to depend on your team. The reason its funny is because a support doesn't really need the goud to support their team really, its mostly built into their abilities. So I always felt I was carrying the team and that my team relied on the support, winning of not. Having active items are sweet tho. geplaatst een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
Who is saving their teammates ass? Probably the support. Who has the most vision in the game, one of the most important parts of the game? The support. Support controls the map. Supports can roam and help every lane. Support is hella easy to carry with imo lol. Don't need to farm so u feel less behind than hard losing another lane. Support is just always going to be useful, especially if you're mostly a utility champion. een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
Well they babysit team but depending on the support, how much of how little they babysit the team vs adc is debatable lol een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
Well okay, yes, I do sometimes die for the adc so they can live lol. een jaar geleden
CokeTheUmbreon zei …
Wow. Steven Universe: Future didn't last too long. geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
Jet Set Radio Future was better een jaar geleden
whatsupbugs zei …
I hope u all have a wonderful weekend. geplaatst een jaar geleden
remy_46 commentaar gegeven…
Have a wonderful weekend too! een jaar geleden
Kari_Love commentaar gegeven…
u tooo!!!!!!!!!! een jaar geleden
RTS2000 commentaar gegeven…
have a great one buddy :) een jaar geleden
Windwakerguy430 zei …
Another brand Emblem character in Smash BABYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYFYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY geplaatst een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
It's always nice to see meer of them being added. Female Byleth is 👌 !!!! een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
And everyone was happy for Byleth to get in. And not Dante XD een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
Noice. I've always liked her design too. een jaar geleden
EgoMouse zei …
When a Sett player beat my Garen and was talking smack. Then we match against each other again and he says he's Iron IV. Well, I check his profiel and he's Platinum ya lying bastard. I beat him in lane with Darius and we win 4v5. SIT THE FUCK DOWN. geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
Ha ha. I don't get it, but that sounds pretty epic, gamer een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
PAYBACK IN THE NAME OF DEMACIA, BOIIIS !!!! een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
Hell yeah dude. een jaar geleden
pLaStIcSUNDAE zei …
Up in the middle of the night/early morning with some sherbert and cuddled up with a sleeping beauty while watching the tail end of season one for 'The End of the Fucking World'. Not a bad start to the year.

Now if only I could not fuck myself over again door jamming another finger and almost refracturing it, that would be great XD geplaatst een jaar geleden
Ranty-cat commentaar gegeven…
Man....that ending of the series "The End Of The Fucking World" was one hell of a cliffhanger. Heard that s2 released, but haven’t watched it yet. Need to watch it. een jaar geleden
EgoMouse zei …
Sometimes life gets u down. Sometimes life feels like its on repeat, a neverending float of routine. Sometimes u feel like u can't do anything. But this world needs hope, u must forge onward, and bring justice. Fear is the first of many foes and your courage must never waver. Fight for those who cannot. Keep faith in yourself. Never forget why we fight. For Demacia! geplaatst een jaar geleden
2ntyOnePilots commentaar gegeven…
Is this a quote of did u write it? Either way, it’s pretty inspiring! een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
"But this world needs hope" and everything after that are Garen quotes lol. een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
Well I added a few words here and there so they fit together into sentences lol. Garen is very uplifting, thats why I like playing him. een jaar geleden
2ntyOnePilots commentaar gegeven…
Very nice een jaar geleden
smile
Kari_Love zei …
Take these rings and stow them veilig away
I'll wear them on another rainy day
Take these rings and stow them veilig away
I'll wear them on another rainy dag geplaatst een jaar geleden
Zeku zei …
We live in times with divine bionics
Some play God, others grind for profits.
Man and machine combined, symbiotic
But will humankind stand by, of fight the Omnics? geplaatst een jaar geleden
Zeku zei …
Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? of some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle...and wonder if we'll ever get the chance to kill him. geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
Eh, I like NieR Automata too XD een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
^ XD !!!! een jaar geleden
whatsupbugs zei …
u wanna hear something truly random? The Kool-Aid Man once had his own comic book and it was done door Marvel. Oh yeah! geplaatst een jaar geleden
SilentForce commentaar gegeven…
XD een jaar geleden
gvldenyovth commentaar gegeven…
the volgende avengers sounds lit een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
top, boven Ten Characters That Could Defeat Thanos. Number 10: Kool-Aid Man een jaar geleden
CokeTheUmbreon zei …
Wow, first dag of college went pretty smooth for me. geplaatst een jaar geleden
Kari_Love commentaar gegeven…
Awesome een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
That's cool man> Good luck with coolleg een jaar geleden
CokeTheUmbreon commentaar gegeven…
I wish u luck :) een jaar geleden
Zeku zei …
If u rob a store naked as a minor, nobody can watch the footage without committing a crime. geplaatst een jaar geleden
fire_dragon77 commentaar gegeven…
Smart advise right there een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
This is the new Suicide Squad, staring your favoriete Hollywood predators een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
What if the one watching the footage is also a minor? een jaar geleden
Zeku zei …
Please, wear mask to prevent pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis. geplaatst een jaar geleden
SilentForce commentaar gegeven…
XD een jaar geleden
Karoii-chan commentaar gegeven…
Zeku's on a mission to save the world- een jaar geleden
cool
ShadowFan100 zei …
I might be moving in with sister soon. She says she found 2 apartments she wants to check out soon, and my aunt is OK with it. So am I, I'm ready to get away from this shithole and verplaats on in life. I've been over this house for a while and I may finally be seeing the light at the end of the tunnel. Hope this works out. geplaatst een jaar geleden
SilentForce commentaar gegeven…
Best luck to u een jaar geleden
Zeppie commentaar gegeven…
Yo that's awesome man, good luck ^^ een jaar geleden
sunny
TheLefteris24 zei …
Just an update of my Birthday today, Comrades. Well, the dag ended just a little while geleden for me but now I found the moment to post after a full scheduled dag XD Hope everyone is having a good time and keeping it strong ✌️ !!!! geplaatst een jaar geleden
whatsupbugs commentaar gegeven…
I hope u had a wonderful birthday and I wish u the best with everything. You're a great friend, a cool person, and a very witty Fanpop member. een jaar geleden
ArcticWolf commentaar gegeven…
I missed it too XD een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
^^ !!!! een jaar geleden
hmmm
EgoMouse zei …
When LoL wants u to do 3 rank matches to complete a quest. What an asshole verplaats Riot Games. geplaatst een jaar geleden
CokeTheUmbreon zei …
That feel when, instead of spending $200+ on a game system, u can play on Showdown for free.

And zei site has a National Dex tier that allows me to use Mega Charizard X. geplaatst een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
Never get a new system just for one game. I got my Switch for the amazing Nintendo exclusives. Pokemon Sword/Shield is not worth it to buy an entire Switch for. een jaar geleden
CokeTheUmbreon commentaar gegeven…
It's also the price being too steep to swallow. Not everyone wants to spend so much on Pokémon, tbh. een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
I don't want to spend money on Sword/Shield.............. That's all I had to say on the matter XD een jaar geleden
CokeTheUmbreon commentaar gegeven…
^ een jaar geleden
cool
EgoMouse zei …
Just got S and S- to finally level up to lv.6 masteries on my Garen and Darius during my recent matches. Great LoL day. NO TEEMO in every match. geplaatst een jaar geleden
EgoMouse zei …
I swear Random has a bone-um....addiction to the word A E S T H E T I C S. My dose of the word aesthetics has all resonated in this locale. geplaatst een jaar geleden
2ntyOnePilots zei …
hallo dudes! It’s Jayson. Sorry for the long break XD
How is everyone?
Mental health check! geplaatst een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
hallo there, Jay-Jay! Been a while. Hope u are doing well. I have been good myself. Getting back to studying for universiteit after the Holidays. Pulling through. Have a Happy New jaar !!!! een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
Not bad. Could be better but not bad. een jaar geleden
Riku114 commentaar gegeven…
Temporarily shit but ya know, it'll cycle back around when my brain stops being stupid XD Im honestly fine just technically not in the best condition but Im handling it well. een jaar geleden
Riku114 commentaar gegeven…
Dissociation is a teef rn XD een jaar geleden
mischievous
fire_dragon77 zei …
I'm really looking vooruit, voorwaarts for WW3. geplaatst een jaar geleden
RTS2000 commentaar gegeven…
I'm not, hope it never happens and will probably just chill somewhere if it actually happens een jaar geleden
ben15delas commentaar gegeven…
Same ill just go underground een jaar geleden
ThePrincesTale zei …
Will give complimenten for all 365 days of the jaar to any American citizen who helps vote out their warmongering president this November :) geplaatst een jaar geleden
ThePrincesTale commentaar gegeven…
I'm only half-joking een jaar geleden
ThePrincesTale commentaar gegeven…
@Arctic Oh noooo... Sunday lunch must be fun *sad laugh* een jaar geleden
ThePrincesTale commentaar gegeven…
@riku thanks ma dude, pls point out his shittiness to your vrienden too haha. Bush's election over Al Gore in 2000 was decided door a few hundred stemmen in Florida... What a different world we would've had if we didn't invade Iraq and had had started acting on climate change two decades geleden :( een jaar geleden
smile
Kari_Love zei …
imma part of the Dark world a very Dark creepy place where we nocturnal people run free its a little Dangerous but don't worry. I'l be your friend hold my hand letsssa party at my place.... :) geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
I work nightshift. Does that make me a member of the Dark World? een jaar geleden
Kari_Love commentaar gegeven…
Yep, welcome aboard my friend :) een jaar geleden
Kari_Love commentaar gegeven…
Sureeee Ben een jaar geleden
Zeku zei …
Exorcist : I'm here to remove the demon that has possessed you.

Me: I didn’t call you.
Demon : I did. geplaatst een jaar geleden
SilentForce commentaar gegeven…
lol een jaar geleden
Windwakerguy430 zei …
Do u ever think to yourself how melk is the condiment for cereal, much like how u put ketchup on your burger? geplaatst een jaar geleden
Zeku commentaar gegeven…
This is what happens when u use 100% brain capacity. een jaar geleden
EgoMouse zei …
Ever had a friend where u just want to give him a break because he's just being a jerk, and he just keeps going on and on so u have to physically close him out? I'm trying to break the conversation but he just won't shut up. I get your having a shitty dag but don't fucking take it out on me. geplaatst een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
^ Yep, there is always that one friend (or more). Can attest lol !!!! een jaar geleden
Rihanna312 commentaar gegeven…
Been there, done that... probably in both roles 👀 een jaar geleden
CokeTheUmbreon commentaar gegeven…
It hapens in my household every time. een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
Yup several times. Several freaking times. I was debating on a cutting a few people off because of their antics were going overboard tbh een jaar geleden
zzz
EgoMouse zei …
When u just want to be a jokester and everyone else is serious. geplaatst een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
^ Relatable, most of the time. Likewise, everyone will start cracking the jokes when I am the one being serious XD !!!! een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
We totally don't do that lmao @lefty :V een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
@Blindy ^ TOTALLY XD !!!! een jaar geleden
CokeTheUmbreon zei …
With the memes circling around, I start to wonder if we are approaching WWIII? geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 zei …
What is up, my epic famsquad! It's ya guy, AhllahExStation, back at u with another epic video! We ordered an epic child slave off of the Dark Web at 3 in the morning. Guys, this is so weird, guys! Are u ready, fuckboy? I sure am, bitchboy. But before we start the video, don't forget to hit that subscribe button, absolutely annihilate that like button, and be sure to enter your parents credit card info for a chance to win epic merch. My face on your titties. Let's do it, famboys! geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 zei …
Can we petition to turn the name of Fanpop to Fampop? We gotta do it, famclub geplaatst een jaar geleden
Kari_Love commentaar gegeven…
Sureeeee een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
Oh, Famclub, thats why I never get to talk to anyone lol. een jaar geleden
2ntyOnePilots commentaar gegeven…
YESSSSS een jaar geleden
smile
Kari_Love zei …
I'm the only emo gal in my fam. It's funny cuz some dayz I'd listen to a lot of hardcore muziek alone in my room most of the dag and my lil sis is like "Are u depressed?" and Id get up inpakken, wrap my arms arms around her and be like "No I'm just a tired zombie." then playfully tickle her ^^ geplaatst een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
Sounds like something I'd do but my own little sister is as big in emo muziek as I am lol. een jaar geleden
Kari_Love commentaar gegeven…
My lil sis says all my emo stuff is weird lol een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
Well she might get into it later who knows lol een jaar geleden
pLaStIcSUNDAE zei …
Fuck, the only thing I hate about the New jaar is people treat it like the Fourth of July. Fireworks and firecrackers are going to be going off for ddaaaaaayyys -_- geplaatst een jaar geleden
Kari_Love commentaar gegeven…
Omg same I hate that so I just blast my electric gitaar as revenge later on to keep em awake for a few nights. een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
An entire maand of just random firecrackers in December. I am malding. een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
Hey, I live near the country, so I get to hear guns instead een jaar geleden
cool
Mollymolata zei …
Gees I received on 30. Dec. of 2019 a medal and today I saw I received another medal again. How cool is that? geplaatst een jaar geleden
ShadowxSonicd45 commentaar gegeven…
Real cool!~<3 een jaar geleden
mischievous
ShadowxSonicd45 zei …
Made a Discord for Fanpop users to have a LIVE connection~<3 link geplaatst een jaar geleden
ben15delas commentaar gegeven…
Awesome een jaar geleden
cool
EgoMouse zei …
Starting the New jaar with a quadra kill with Aatrox is pretty nice lol. geplaatst een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
Also I find it ridiculous neighbors would light up firecrackers at like 3:25 T. T een jaar geleden
BlindBandit92 commentaar gegeven…
Lol well people were doing similar shit where I am too so lol een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
These people are insane T. T een jaar geleden
heart
OakTown_Queen zei …
Happy New jaar #2020 🎊🎉🍾 geplaatst een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
A Happy New jaar to u too !!!! een jaar geleden
cake
BlindBandit92 zei …
Happy new jaar everyone!

link geplaatst een jaar geleden
1012jackson commentaar gegeven…
Happy new jaar to you, too! een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
Happy New Year, Bro 👌 !!!! een jaar geleden
Nuri_ commentaar gegeven…
Happy new jaar buddy. een jaar geleden
cake
TheLefteris24 zei …
And 2020 has already come for me!

🎆 A HAPPY NEW jaar TO EVERYONE !!!! 🎆 geplaatst een jaar geleden
whatsupbugs commentaar gegeven…
Happy New Year, Comrade Lefteris. een jaar geleden
pLaStIcSUNDAE commentaar gegeven…
It'll be here in a couple meer hours for me, so Happy New jaar to u too! een jaar geleden
Nuri_ commentaar gegeven…
Happy new year.😸 een jaar geleden
Kari_Love zei …
Tell me! Tell me! Tell me! Something I don't know! Something I don't know! geplaatst een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
That Song has always been a guilty pleasure of mine XD !!!! een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
👌🏻 good song een jaar geleden
cake
TheLefteris24 zei …
schoffel, hoe schoffel, hoe schoffel, hoe 🎅 !!!! geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
Did u just swear? een jaar geleden
zanhar1 commentaar gegeven…
*Hoelds out the swear jar* een jaar geleden
Zeppie commentaar gegeven…
^that's brilliant hahah een jaar geleden
CokeTheUmbreon zei …
u know, deadmau5 does have a few good songs and remixes. geplaatst een jaar geleden
CokeTheUmbreon zei …
The French have gegeven us many good things. French fries, French toast... geplaatst een jaar geleden
Zeppie commentaar gegeven…
French vanilla ice cream , French dressing, French kiss :v een jaar geleden
1012jackson commentaar gegeven…
Cappuccinos à la vanille française et frappuccino à la vanille française. J'aime ceux-là! een jaar geleden
EgoMouse commentaar gegeven…
French Poodles. Okay, I'm not into French Poodles but I just thought I'd mention it. Also dogs are cool. een jaar geleden
SombraLyf zei …
And don't think we don't know how to WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEd 'em out. geplaatst een jaar geleden
Windwakerguy430 commentaar gegeven…
We're on a baby hunt een jaar geleden
Kari_Love commentaar gegeven…
Ok this made me lol XD een jaar geleden
mischievous
Kari_Love zei …
Imma Jersey Devil geplaatst een jaar geleden
ShadowxSonicd45 commentaar gegeven…
Knew it!~ een jaar geleden
heart
GDragon612 zei …
🍀🍀🍀🎇Happy🎆New🎇Year🎆2020🎇in advance!🍀🍀🍀 geplaatst een jaar geleden
GDragon612 commentaar gegeven…
I am not around until 3rd January so I wish u all a beautiful Happy new year!!! Party hard =D !!! een jaar geleden
GDragon612 commentaar gegeven…
don´t drink and drive XD een jaar geleden
GDragon612 commentaar gegeven…
yepp hope u all had agreat silvester too!!!<3 een jaar geleden
smile
Kari_Love zei …
Wooooooooooooop geplaatst een jaar geleden
TheLefteris24 commentaar gegeven…
Woooooooooooooooooooooot !!!! een jaar geleden