add a link

Summit has gegeven the OK for a New Moon movie!

save

9 comments

user photo
woot! woot!!!!!
posted een jaar geleden.
 
user photo
vampfibs said:
UGH! Madness all over again!
posted een jaar geleden.
 
user photo
yes! at least this confirms all the rumors- note to self must not get over excited lol. xD
posted een jaar geleden.
 
user photo
is this real?
posted een jaar geleden.
 
user photo
This doesn't seem like an actual, official statement of New Moon going to be made to me...
posted een jaar geleden.
 
user photo
PaoBella said:
Yay omg am so excited =]
posted een jaar geleden.
 
user photo
reeeza_o7 said:
yay! i'm so excited even though twilight is not being shown yet. :D
posted een jaar geleden.
 
user photo
Moneik said:
it is, someone else already posted some other links that confirms it but it didnt really confirm it on those links either
and i didnt wanna post them sites again
posted een jaar geleden.
 
user photo
cococococooooooooooooooooool
posted een jaar geleden.