Nickname: Vick

lid van fanpop sinds July 2012

  • Male, 22 years old
  • HCM City , Vietnam (currently studying abroad in Germany)
  • Favorite TV Show: Obviously A.T
    Favorite Movie: All funny films
    Favorite Musician: Maroon 5, Bruno Mars, LMFAO, Westlife, Backstreet boys, Taylor Swift, Akon, N Sync, Justin Timberlake
mozaiek lijst

Mijn Clubs

   
Die-Hard Fan in 1 club Die-Hard (1)

mijn muur

Is Fanpop dying as a page too? Such a shame. fan pop used to be a place even before people joining Social Networks like FB... geplaatst een jaar geleden
emerald_32 commentaar gegeven…
yeah, heh. fanpop's fucking ancient shit, man. een jaar geleden
DerpThatHerp commentaar gegeven…
prehistoric tbh een jaar geleden
True-Finn-Fan commentaar gegeven…
indeed een jaar geleden
dadadas zei …
Remember the ask for your faces challenge? Isn't there anyone else in this club who hasn't shown their face? :O geplaatst een jaar geleden
emerald_32 commentaar gegeven…
redpanda's picture is actually fake lmao een jaar geleden
dadadas commentaar gegeven…
fan pop still hasn't fixed it LOL een jaar geleden
True-Finn-Fan commentaar gegeven…
yeah, i've been watching the news on that. and doing minor research. een jaar geleden
True-Finn-Fan commentaar gegeven…
crazy shit man. een jaar geleden