dems. < IS ON HIATUS>

lid van fanpop sinds May 2011

  • Female, 28 years old
  • { currently }
  • Favorite TV Show: vampire diaries, modern family, ncis.
    Favorite Movie: do u expect me to name them all? because i have a shitload. so i won't :)
    Favorite Musician: ^^read this.
    Favorite Book or Author: the hunger games, harry potter.
mozaiek lijst

Mijn Clubs

mijn muur

tina-kiss gaf me complimenten voor my videos
DEMS. *HUGS u 5EVA*
how's italy treating you, bb? lol, same here. we've both been busy bees. with my trip to italy, family visits, fucking school; I've barely had time to breath! (a bit dramatic but ok). I'm glad you're having the time of your life, just rub it in. ♥
lol, that was hilarious. seriously, WHY would u zoek your name on twitter and reply to ppl who aren't even directly tweeting at you? sighs kat. but yeah, she CAN be adorable. guess we're both bipolar. :P geplaatst een jaar geleden
tina-kiss commentaar gegeven…
they are getting back together and lol nope i don't sorry. pls quit gg, i hate it meer than i hate my history teacher's breath. that's a legit accomplishment, my friend. OMG YES THAT KISS EVEN THOUGH NOW IT'S KIND OF BITTERSWEET AND IT BASICALLY NEVER HAPPENED BUT IT'S THE BEST KISS OMG ezel GRABBING O K IAN KEEP IT TOGETHER MAN. KEEP IT IN THE BEDROOM u ARE SEXUALLY FRUSTRATING US SO STOP. ALSO THE TONGUE!!1!! JESUS MARY AND JOSEPH THAT WAS THE BEST FUCKING PART. OH LORD I MAY HAVE DIED A LITTLE INSIDE een jaar geleden
tina-kiss commentaar gegeven…
yeah, the kiss was pretty good. een jaar geleden
tina-kiss commentaar gegeven…
ily♥ een jaar geleden
maryam1311 gaf me complimenten voor my polls
You're welcome and thank you. (: geplaatst een jaar geleden
maryam1311 gaf me complimenten voor my images
I lvoe your Delena icon. <33333 geplaatst een jaar geleden