Mindless Behavior Club
kom bij
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
 straal, ray straal, ray :)
added by
foto
mindless behavior
straal, ray straal, ray
lol
posted by MindlessSwagged
 Cedes
Cedes
Ayoo' I'm back on hurr I missed y'all fanpop fam love yall hope y'all enjoy tried picking up tips from TeamOMGgirlz but yeah lemme start writing.

It was like the most boring lamest deadest nights of my life I'm just sitting here single alone and watching movies....

Me:ugh like wtf I'm bored as hell maybe I should have a sleep over with my big kid ass

OK lemme get this straight I'm 21
Shanae of Nae is 22
Giana of Gi is 21
And Mercedes of Cedes is 23

Me:-calls Mercedes-
Cedes:Hello what's good
Me:ghetto fabulous ezel come over here I'm having a sleep over
Cedes:ohh turn tf up
Me:just get yo ezel over here...
continue reading...
posted by Skittlez143fan
Okay so in the last episode,y'all were driving to the hospital
(Nobody's POV)
Doctor:Well,everything seems to be okay with his leg,he just bruised it a little
Prince:A LITTLE?!YOU DICK!THAT HURT WORSE THAN......SOMETHING!
YN:Okay,Prince.Calm down,sweetie*pulls him into a hug and plays with his afro*
Prince:*puppy eyes*but it hurt and he said*GCO*
Yn:Shhhhh I know
Prod:*gets jealous*
Ray:Psshh you're treating him like a baby!
Yn:Well, Prince is the youngest
Roc:No,I am.
Yn:Well,mentally he is
Ray:So he's retarded?
Yn:No.
Prod:Guys,just leave them alone.
Yn:Thank you,Prodigy.
Prod:*smiles*You're welco*GCO*
???:OMG!PRINCETON!ARE...
continue reading...
added by Princeton_swag
Source: tumblr, polyvore
added by Ms_RoyalBoo12
video
princeton
prodigy
straal, ray straal, ray
rocroyal
mindless behavior
added by rayraynicki
added by mrzprinceton143
added by im4evrmindless
added by qth122
this is drop dead funny
video
awesome
mindless
prodigy
funny
added by Suckmykicks
added by Ms_RoyalBoo12
added by SEREME
added by Keke1243
added by spiffy_wife_4
added by im4evrmindless
added by JacobsNumber1